Szia ! Magyarországon az " óra tekerés " össznépi sportágnak számított és talán számít ma is, bár emlékeim szerint tavaly óta bűncselekmény, csak bizonyítani nehéz. Ezért mondják nálam hozzáértőbb emberek, hogy ne kilométeróra állást, hanem állapotot vásároljunk. Lehet, hogy legenda, de én úgy hallottam, egyes japán típusoknál a az órát bármerre próbálod tekerni, csak " előre " forgatja a számlálót . A digitális óra más történet , állítólag ötvenezerért az általad kért értékre állítják, és komoly hatósági vizsgálat sem minden esetben mutatja ki ...
Ha a totalcar motoros nép ítéletet is olvastad , akkor nincs több ötletem. Esetleg nézd meg a http://www.hondavfrclub.hu/ oldalt, hasznos információra bukkanhatsz.
Szia
A kereszt fiamnak néztünk motort. S egyébként elég rendben volt. Csak az tűnt fel hogy ugrál a KM óra. Külsérelmi nyom nincs rajta.
Én úgy okoskodtam, hogy valószínűleg a spirál végét befogták egy fúróba, és így tekerhették vissza az órát. S mivel ez az eredeti irányával pont ellenkezőleg forgatja, így valami kilágyulhatott az órában, és most ezért ugrálhat a mutató. Jól gondolhatom?
Más: Az új hozzászólóknak tudom javasolni, hogy érdemes valamennyire kitölteni a reglapot. Mivel egy teljesen ismeretlennel nem igazán jó vitázni.
Jönnek az okoskák és beadják neked ,hogy 100 éves a motorom és csak 0 km van benne de mindent kicseréltem rajta. Nekem meg tollkas a hátam és sose volt motorom és mindent elhiszek.
Jó, csak szerencséd volt! Mert itt az a divat: Összegányolom aztán vigyék, és utána le van szrva. Még egyszer mondom minden tisztelet a 10% kivételnek!
Külön említésre érdemtelenek a lakóvárosukat is rettenetesen titkoló nem tudom kik, akik nekilátnak észt osztani kitöltetlen adatlappal név és országrészt is eltitkolva mint egy szerb titkosszolgálatos. Ki a fsz hívta őket ide?
Érdekes ez a márka szervizes dolog. Miért lennének ott jobb szerelők mint a maszek piacon? Én úgy látom sokan márkaszervízben kezdik a szerelői életet, ott kitanulják és mennek maszekba. A márkaszervízben általában kezdők, vagy olyan szerelők vannak akik nem tudnak megélni saját lábon mert nem elég ügyesek, talpraesettek. Tisztelet a ritka kivételnek
Már a szemének sem hiszek amikor használt gépet nézek. és ennek a rengeteg gányolt szar az oka, amit a vételárnál legalább kétszeres áron szeretne elpasszolni a tulajdonos, és még az esetek nagy többségében beindítani sem lehet. Aztán meg vagy lepve, hogy nem hiszünk a szemünknek sem?! Magyarországon motort csak az alváz, és motorszám miatt érdemes venni . MINDEN TISZTELET AZ ELENYÉSZŐ ELLENPÉLDÁNAK!
Egy kicsit kihagyok aztán csak nézem az ismeretlen nevet, meg az okosnak(nyilván idézőjelesen) minősítő hsz.t, és csak csodálom főnökzoli türelmét és jóindulatát amiért lejött közénk, ideges az okosok miatt. Mondok valamit. Ha feldob valaki egy témát, arra jöhetnek ellentétes válaszok, mivel esetleg nem mindenki gondolkodik egyformán. Istvánnal nem vitázom mert egyet értek vele. Igaz ez Zsoccca feladata, de most én említeném meg,hogy névtelenül, ismeretlenül, nem szoktunk itt köhögni ha valami nem tetszik. Most a kitöltetlen adatlapra gondoltam. Kívánom,hogy az eladás a neked(sefzoli) tetsző összegért létrejöjjön! Széles utat!
Aha
Tyúk meg a tojás esete...
A klisék, általánosítások húzzák lefele a piaci morált, és az ilyen megnyilvánulások tapossák mélyebbre és mélyebbre...és tényleg sértő azok számára akik lelkiismeretesek, és fontosabb számukra az elégedett ügyfél, mint a nagy profit...és tényleg dühítő, hogy sokan fórumos ónképző körben kikupálódott okoskodással neki állnak megfejteni egy kép és pár mondat alapján a nagy "átverést" nagy igazságot.
A galériám 85-ös gsx 1100-e gy gyári állapotú 2 évig gyártott modell volt. 1000 €-ért kínálták, 500€ adtam neki...Nincs olyan alkatrésze amihez nem kell hozzányúlni, de tisztában vagyok vele, hogy mit vettem, és nem csodálkozok rajta, hogy 80 ezer leharcolt km után mire kell számítsak. Lerohadt kipurendszer, gátrepedéses hengerfej, kiverődött borda a kihajtótengelyen, kéreghibás váltó, berágódott, kuplungkosár , nem záró szelepek, lánc kikoptatta hátsó lengővilla, törött műanyagelemek... és a sornak még nincs vége...Hja, és mivel 25 éve már nem gyártják nincs hozzá gyári alkatrészellátás... de én projektet veszek sokszor nem motort, és nem lep meg semmi már. Ezzel is csak azért kívánok foglalkozni, mert németek nem túrnak nagyon bele azokba a dolgokba amihez nem értenek, vagyis nincs rajta olyan gányolás, mint ami a Magyar piacon tapasztalható.
Viszont azt hiszen nekem ez nem ér meg több időt ezen forrongni.
Lejáratták magukat az eladók, a "nyugdíjas orvostól nem használt hibátlan " -nak aposztrofált gépekkel. Minek kellett megvenni ha nem használja? Ha megvette minek adja el? Ha el akarja jól adni írja ki Azért ennyi mert kell a pénz!
Az én motorom az idén 30 éves, öt éve vettem rendbe tettem, és járok vele. Évi kb. 8000 km-t! A telet az átnézéssel töltöm. De nem adom el.
Azert vannak meg akik megveszik a gyàri alkatreszeket ès a màrkaszervizben cseréltetik le ami szükséges. Csak itt fórumon mindenki ért a motorokhoz, ès az az elfogadott hipotèzis hogy a szervizekben meg senki. Ìgy aztàn meg is lehet nèzni a Magyar hasznàlt piacot.
Neked meg kàr mentegetöznöd, mert csak a parazsat teszed a kérkedök ala. Igazàbòl egyet nem èrtek,hogy aki nem akarja megvenni, mièrt érez késztetést hogy lehuzza màs portékàjàt, sajàt magàt meg lejàrassa....
Szerintem nincs még egy ilyen hülye tulaj mint én aki ennyit költ a motorjára,és ezt sokan nem hiszik el! pedig igaz! meg kell nézni ! sokan meg is csodálták már tiszta króm az egész gyönyörű...
Kedves István! köszönöm az elismerő hozzászólást,a szervizben ott álltam a motor mellett amíg el nem készült éppen azért ,hogy amit drága pénzen GYÁRI ! alkatrészeket rendeltem ez bele is kerüljön.tehát ez garantált! számla van az alkatrészről és a munkáról is + a szervizkönyvben dokumentálva .
Akitől vettem nyugdíjas korára vette ,hogy majd motorozgat,de nem sokat ment vele inkább csak rövid távokat,70.en felül volt mikor én megvettem tőle. a fékek és a betétek még gyáriak rajta ezt a szervizes nézte meg , a hátsón alig kellett állattani mikor a gumit cserélte,jó is a fékem csak a fékolajat cserélte le,soha nem adnám el sajnos kicsi nekem ,nagyobbat kell vegyek,de alattam is szépen muzsikál!
A kereszt fiamnak néztünk motort. S egyébként elég rendben volt. Csak az tűnt fel hogy ugrál a KM óra. Külsérelmi nyom nincs rajta.
Én úgy okoskodtam, hogy valószínűleg a spirál végét befogták egy fúróba, és így tekerhették vissza az órát. S mivel ez az eredeti irányával pont ellenkezőleg forgatja, így valami kilágyulhatott az órában, és most ezért ugrálhat a mutató. Jól gondolhatom?
Más: Az új hozzászólóknak tudom javasolni, hogy érdemes valamennyire kitölteni a reglapot. Mivel egy teljesen ismeretlennel nem igazán jó vitázni.
Tyúk meg a tojás esete...
A klisék, általánosítások húzzák lefele a piaci morált, és az ilyen megnyilvánulások tapossák mélyebbre és mélyebbre...és tényleg sértő azok számára akik lelkiismeretesek, és fontosabb számukra az elégedett ügyfél, mint a nagy profit...és tényleg dühítő, hogy sokan fórumos ónképző körben kikupálódott okoskodással neki állnak megfejteni egy kép és pár mondat alapján a nagy "átverést" nagy igazságot.
A galériám 85-ös gsx 1100-e gy gyári állapotú 2 évig gyártott modell volt. 1000 €-ért kínálták, 500€ adtam neki...Nincs olyan alkatrésze amihez nem kell hozzányúlni, de tisztában vagyok vele, hogy mit vettem, és nem csodálkozok rajta, hogy 80 ezer leharcolt km után mire kell számítsak. Lerohadt kipurendszer, gátrepedéses hengerfej, kiverődött borda a kihajtótengelyen, kéreghibás váltó, berágódott, kuplungkosár , nem záró szelepek, lánc kikoptatta hátsó lengővilla, törött műanyagelemek... és a sornak még nincs vége...Hja, és mivel 25 éve már nem gyártják nincs hozzá gyári alkatrészellátás... de én projektet veszek sokszor nem motort, és nem lep meg semmi már. Ezzel is csak azért kívánok foglalkozni, mert németek nem túrnak nagyon bele azokba a dolgokba amihez nem értenek, vagyis nincs rajta olyan gányolás, mint ami a Magyar piacon tapasztalható.
Viszont azt hiszen nekem ez nem ér meg több időt ezen forrongni.
Az én motorom az idén 30 éves, öt éve vettem rendbe tettem, és járok vele. Évi kb. 8000 km-t! A telet az átnézéssel töltöm. De nem adom el.
SZÉLES UTAT!
Neked meg kàr mentegetöznöd, mert csak a parazsat teszed a kérkedök ala. Igazàbòl egyet nem èrtek,hogy aki nem akarja megvenni, mièrt érez késztetést hogy lehuzza màs portékàjàt, sajàt magàt meg lejàrassa....