Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

pontosabban, én erre tippelek...
Ja, bocs, azt hittem 2 karbis.
Ebben az esetben viszont nincs szikra, és attól benzines a gyertyád.
köszi a segítséget,de mivel ez csak egy 250 -es Virago,itt csak 1 karbi van.Érdekes módon a hátsó hengernél semmi gond nincs.Őzbarna a gyertya.Teljesen tanácstalan vagyok:(
nem hajlandó jó helyre irányítani, inkább idemásolom a linket:
www.virago.ro/2010/03/21/xv-53...
Szóval itt....
link
Ha "tiszta benzin" a gyertya, ahogy írtad, akkor én megnézném a hozzá tartozó karbiban a tűszelepet, úszószintet.
Bővebben itt megnézheted: link
Szia Jogo!
Az akksi problémát egyenlőre nem sikerült felderíteni,pedig voltam már villamosságisnál is.Viszont a második probléma még mindig fenn áll.Nincs valami ötleted mi lehet a gond?Köszi a választ,és széles utat!
Yamaha Viragó 535 1996-os.
Nagyon szívesen. A 190km-nél kifogyást kicsit korainak gondolom, de nem extrém. 4,5tól 5,5ig elfogadható a fogyasztás normál menetben. Persze 6 fölött is ehet, ha 150el mész. A váltás, különösen az első, csaknem minden virgácson(az én 750es gépemen is) hangos. Ez egy ilyen gép. A másik motoromon tökéletesen csendes, mégis probléma nélkül megszoktam a csattanó váltást. Valóban jó ha megszokod,hogy a V2 bírja a hamar felváltást. Nem kell kihúzatni a fokozatokat. Szerintem az 535ös egy jó nyomatékos blokk. Csak a fogyasztás miatt egy karbiszinkront csinálnék(csináltatnék), meg üveg gyertyázást.
Tisztelt SWIDI
Teljesen ugyanezekkel a tünetekkel teperek esős napokon, a tócsák néhány kilóméter után nálam a hátsó henger gyújtáskábelét zárják rövidre. Magasabb fordulaton mégis beugrik és jól húz. Másnapra kiszárad és minden rendben megy. (6 éve nem cseréltem gyertyát.)
A hátsó gyertya képe kormos, pedig 6-os hőértékű van benne. Az alapjárati keverék csavarját befele tekertem hogy szegényítsek (ahogy az itt már többször leírásra került). Az eredmény: még kormosabb lett. Az üveggyertya szerint is többet kap. Most akkor mi a @ van? Mégis kifele tekerve szegényedik?
Magyar nyelvűt nem fogsz találni. De ha elárulod hogy milyen Viragod van talán tudunk segíteni. Ezt megteheted a regalpodon is
Olvassa
Nekem az olajszűrő fedelébe van applikálva az órához vezető olajcső. Ilyen kis méretű órát nem nagyon lehet kapni, egyedileg gyártattam le. Egyszerűbb megoldás egy Lada olajgomba beépítése. De tényleg meg lehet nélküle lenni, nekem 'just for fun' van. Az üzemanyszintet én is a napi számlálóval mérem
Üdv a fórumon! Milyen tipusú a Virago? Én az enyémhez csak angol nyelvű leírást tudtam letölteni. Szerintem nem biztos, hogy van magyarul is.
Tisztelt Viragos társaim.Új vagyok a fórumon,segítséget kérek.Nincsen magyar nyelvü használati utasításom,szeretnék egy ilyen beszerezni,a tártalék benzintartályból nem veszi fel a vas a benzint,ha valakinek van ilyen tapasztalata szeretném ha megosztaná velem.Előre is köszönöm a jó szándékú bizalmat.Bálint János Virago tulaj.
Szia!
Esetleg próbáltad felcserélni a gyertyákat? Estleg gyertyapipákat?
Sziasztok! XV750SE motoromnak 3000 alatti fordulaton kihagy az első henger gyújtása!Mi lehet a hiba? Lehet, hogy az esőben csak simán beázott v-mi elektromos része? Ha kiszárad meggyógyul?/ Viszont 3000 fölött miért van gyújtás, ha alatta nincs? Van valakinek ötlete? Köszi . Üdv mindenkinek.
Mélységes egyetértésem!
Tisztelt Katana750!

Szerintem elég jó a gép még ki kell ismerni. Két tankos azt már kifigyeltem, a tartalék működik mert sajnos egyszer le állt alattam, úgy 190 km megtétele után. Átváltottam és azonnal indult még megtettem vele 35 km a leg közelebbi tankolásig. Egy kicsit az zavart inkább, hogy nem tudtam még kitapasztalni. Az olajszintjelző
üveg meg olyan amilyen tehették volna jobb helyre is de nem jelent gondot. Nem is gond inkább zavaró az a tény, hogy a váltás (nem mindíg) hangos. Fertőzött Viragos szerint ez az eddigi pörgősebb motorok miatt van, mert magas fordulaton váltok. Majd leszokom.
Köszi válaszod.
Üdv: nagy6os
Szia ptomi69!
Köszi a válaszod elég meggyőző lényegre törő. Szerintem nem egy lepukkant gépet vettem elég jó muzsikál de ezt most még nem lehet eldönteni. Több időre van szükség, meg kell szokni. Valójában sok olyan jármű (motor) van amelyiken nincs visszajelző és meg lehet látni a szinteket. A legutolsó mocim (persze nem minden napos) egy Simson 425 S volt. Ha kíváncsi voltam a benzin szintre levettem a tank sapkát belenéztem és láttam mennyi benzinem van.
Az olajnyomást nem de a szintet könnyen tudtam nézni mert volt nívópálcája.(Természetesen a kettő nem összehasonlítási alap, még korban sem). Majd megszokom.
Üdv: nagy6os
Tisztelt 5.50.!

Végül is megszokható, azért azt gondoltam, hogy a kitűnő Japán gépek tervezői belegondoltak a dologba és úgy döntöttek, hogy ez egy kis tapasztalattal áthidalható probléma. Elfogadom,hogy én aggódom túl a dolgot,de ezt szoktam meg eddig. Rajta leszek,hogy ezek ne legyenek problémák.
Köszi a válaszod, és jó gurulást kívánok.
Üdv: nagy6os
Tisztelt nagy6os
Igen, ki kell tapasztalnod a magad vezetési stílusához való fogyasztást és máris szükségtelen a benzinszint jelző, elég a napi számlálóra lesni. (200km "ON", + 50km "RESET") ez kőbe van vésve annyira igaz az 535re.
Olajnyomásmérő megint felesleges, ha csak nem durván kékesszürke füsttel jársz, vagy a blokktömítés izzadja az olajt és néhány perces parkoláskor is találsz olajcseppet alatta.
Szó se róla az a kis üvegablak lehetne jobban hozzáférhető helyen, nem a váltó takarásában, de heti egysze- kétszer rá lehet nézni.
Amúgy örömmel fogadunk minden csatlakozót.
A fórumunk színvonalát az is minősíti, hogy jónéhányan más márkanevű gyártmánnyal is stabilan kötődnek a Virago baráti körhöz, sőt tevékenyen rész vesznek a közös gurulásokon, kempingezésen.
Lásd csak az elmúlt heteket. A tapasztalatcserék mindíg hasznosak
Szia
A chopperre nem kellenek ilyen faszságok, nekem még tartalék sincs. 200 km enként tankolás és napi számláló nullázás, olajszint ellenőrzés az ablakocskán.
Szia! Ha az 535ös géped '99es akkor 2 tankos. Alul van egy 8,6 literes tartály, a felső pedig 5 literes. Nem nehéz kiszámolni az teljes mennyiséget. 200km. simán bele kell,hogy férjen egy seggel. Próbáld meg a tartalékot is, hogy működik e! Fabesz 1,1es virgácsán láttam olajnyomás mérőt, ha olvassa a kérésed biztos elmondja honnan tett rá szert. Egyébként nagy szükség nincs rá. Olajat nem esznek a virgácsok annyit,hogy a csereperiódusok között nagyon kéne velük foglalkozni, kivéve ha valami agyon ütött szart vettél. Gondolom nem! Talán ennyi elsőre. Ha valami nem tiszta nyugodtan kérdezhetsz, bár nyáron kicsit csendes a topik, de azért él.
Nálam az indexreléhez két vezeték megy. Az első láb üres, a középsőre megy egy barna-fehér csikkal,ez az elmenő. a harmadikra megy egy barna,ami állandó pozitiv.