Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mint ahogyan említettem elöször probálkozz itthon Pityunál és utánna az Ebay.
Mindenkinek köszönöm a jókívánságokat és az elismerő szavakat, a Virago marad az első számú motor, napi szinten azt használom ...
Húúú, ez de jó, köszi !
Köszi Zsoccca az összefoglalót. Mint már Fabesz is irta,ujra átéltünk mi is mindent.
Bocs, tudom ez az en becsipodesem....
Visszafele Sirokon lattam a buszt az osztalykirandulokkal! Meg integettek is a lanyok Jovore kapnak rendes utbaigazitast
Koszi Zsocca, a pontos leiras vegett kicsit ujra lehet elni a hetveget. Nehez visszazokkenni a hetkoznapokba, nem voltam ma a munka hose, hogy mit ne mondjak...
Zsoccca!
Jó a beszámoló, képekkel ilusztrálva ,ügyes. Köszönet.
Nahát Zsoccca! Igazán tartalmas összefoglalót csináltál. Nehéz lesz felülmúlni ezt az összejövetelt. Jövőre újra megpróbáljuk.
Azok számára, akik nem voltak ott a 2014-es. Relax Virágós motoros hétvégén, megpróbálom leírni, hogy milyen is volt, és mi is történt.
Legalább is azt, és azokat a programokat, amiken én részt vettem. Mivel párhuzamosan több program is volt.
Tehát:
Mi péntek délután érkeztünk meg Robinnal, és a párommal. Már ott voltak a táborban a Mátra motoros baráti társaság. Jó pár motorral. Azzal fogadtak, hogy ők sajnos nem tudnak maradni a többi napra. Mivel elígérkeztek valami Duna parti motoros rendezvényre.
Sajnos egyikőjük motorjának az aksija megadta magát. Nem volt meglepő. Mivel tökéletesen száraz volt. S ez sem véletlen. Olyan rossz helyen van, hogy a fél motort le kellet bontani ahhoz, hogy egyáltalán látható legyen az áram tároló. De rövid időn belül megoldódott a probléma. Az egyik Salgótarjáni motoros boltból megérkezet az új akumlátor.

http://www.sportmotor.hu/motor...
http://www.sportmotor
.hu/motor...

http://www.sportmotor.hu/motor...
Estefelé a Mátra Motorosoknak egy részük érzelmes búcsút vett a táborban maradottaktól.
http://www.sportmotor.hu/motor...
http://www.sportmot
or.hu/motor...

Ezúton köszönöm a Mátrásoknak, hogy megtiszteltek minket a jelenlétükkel. Kár hogy nem tudtak tovább maradni. De majd jövőre hátha összejön. S velük együtt nagyobb lesz a csapat.
Később, péntek este még megérkeztek a távolabbról érkezők is.
Fabesz Debrecenből,
Heni & Anita Soltvadkertből,
Béci & Kató Kiskunhalasról.
A pénteki vacsora egy szuper finom babgulyás volt. Jól beburkoltunk belőle. Hisz kellet a toló erő felfelé a várba menet. Amire éjfélkor teliholdas világítás mellet kerítetünk sort.
Csodálatos volt az éjszakai kilátás a várból. Felülről csodálhattuk meg Salgótarján, Somos, Fülek és egyéb települések fényeit.
A Salgóvár alsó udvarában, váratlanul irodalmi estnek lehettünk a részesei. Szőlős János jóvoltából. Aki műszaki ember létére, színészeket felülmúló, átéléssel adott elő nekünk különbféle irodalmi műveket.
http://www.sportmotor.hu/motor...
http://www.sportmotor.hu/
motor...

Miután mindenki megcsodálta az éjszakai látképet, a fellegvár bejáratánál készítettünk csoportképet.
http://www.sportmotor.hu/motor...
http://www.sportmoto
r.hu/motor...

Mire visszaértünk a táborba, addigra mindenki igen csak megéhezet. Tehát éjszaka egykor neki álltunk csurdítani.
http://www.sportmotor.hu/motor...
Majd kb hajnal kettő körül kezdtünk szálingózni a faházakba. S durmoltunk olyan 8-9-ig. Kiadós reggeli (hagymás tojásrántotta) után felkerekedtünk, s motorra pattantunk.

http://www.sportmotor.hu/motor...
http://www.sportmotor
.hu/motor...

http://www.sportmotor.hu/motor...
Az első állomásunk Ipolytarnóc őslelet.
Akinek kedve volt hozzá az beülhetett a 4D-s moziba, ahol egy igazi időutazáson vettünk rész. Visszamentünk egy pár ezer évet, és megtekintettük Ipolytarnócot és állat, s növény világát a Miocén korban. Közben kis híján felfalt minket egy kardfogú tigris, szerű ragadozó. A végén még vulkán kitörés elől is menekülnünk kellet.
http://www.sportmotor.hu/motor...
Ezután következet az az ominózus Ipoly átkelés. Rárósnál átgurultunk szloviba, majd Őrhalom magasságában egy rozoga fahídon jöttünk vissza kishazánkba.
http://www.sportmotor.hu/motor...
Mikor oda értünk és láttam a megrettent arcokat, nagy bátran felajánlottam, hogy majd én megyek előre. Mivel az én motorom az egyik, leg nehezebb. S ha én alattam nem szakad le, akkor bátran átjöhet mindenki.
Átkelés után visszasétáltam, és biztosítottam a hídra való rákanyarodást. Nehogy valaki megbillenjen, és a vízből keljen kihúzni. Szóval, ahogy ott álltam, s végig néztem mindenki átkelését. Hát akkor rettentem meg igazán. Rendesen nyiklett-nyaklott a motorok alatt a fatákolmány. Mozgott az oldalra, és fel le is. No, akkor megfogalmazódott bennem, hogy többet nem hozok ide egy csoportot sem. Mert a végén még baj lesz belőle. De mire mindenki átjutott, oda ért két helyi ember. S ők elmondták, hogy ettől nagyobb súlyt is látott már ez a viadukt. Egyébként meg hamarosan felújítják és megerősítik.
http://www.sportmotor.hu/motor...
http://www.sportmoto
r.hu/motor...

http://www.sportmotor.hu/motor...
Miután mindenki szerencsésen át ért. Összeálltunk egy csoport kép ereéig.
http://www.sportmotor.hu/motor...
Innen egyenest Balassagyarmatra mentünk, a Panónia múzeumban.
http://www.sportmotor.hu/motor...
http://www.sportmotor.h
u/motor...

http://www.sportmotor.hu/motor...
A múzeum után kettévált a csapat.
Béci & Kató, és jómagam & Beja elindultunk vissza Salgóbányára a szombaton érkezőket fogadni. A többiek pedig terv szerint haladtak Hollókő felé tovább.
Miután a táborban mindenkit üdvözöltünk. Elindultunk újra megtekinteni a várat. Ezúttal nappali fényben.
http://www.sportmotor.hu/motor...
http://www.sportmotor.hu/
motor...

http://www.sportmotor.hu/motor...
79585
Ugyan még lett volna mit megnézni a környéken. De úgy láttam, alább hagyott a lendület. S senkinek nem volt már indítatása egy újabb túrára indulni. Aztán jött a klasszikus virágós tábori élet. Kis csoportok alakultak és ment a nagy beszélgetés.
http://www.sportmotor.hu/motor...
http://www.sportmoto
r.hu/motor...

http://www.sportmotor.hu/motor...
http://www.sportmotor
.hu/motor...

A motoros túrán résztvevők elég későn este 19-órára érkeztek meg. Kérdésemre, hogy hol a fenében, voltak ennyi ideig. Elmondták, hogy nem csak Hollókőn voltak. Hanem ezer megy egy helyen még.
Krisna szentélybe belépést nyertek. Majd Kisterenyebányán csevicéztek. (Ez egy gyógyvizes forrás, ami kicsit büdös, de jó) Aztán meg a Salgótarjáni városházán kávéztak. A Krisna szentélyt, és a városházi kávét is motoros protekciónak köszönhették.

Miután végre együtt volt a csapat, így legalább az egyik programot, a motor szépség versenyt meg tudtuk tartani.
http://www.sportmotor.hu/motor...
http://www.sportmotor.hu/m
otor...

http://www.sportmotor.hu/motor...
http://www.sportmotor.hu/mo
tor...

A nagyon lelkes, és precíz Szervezőnk Urbán Zoli tervezet még a csapatnak sok egyéb programot is. De sajnos az idő rövidsége, és a társaságból hiányzó versenyszellem miatt, elmaradt a szkander, és a motoros ügyességi verseny is. Bár a motorozás a vér alkohol szintek révén is snecces lett volna.
Szombat estére már nem maradt más, mint a tábortűz, és az éjszakai szalonnasütés.
http://www.sportmotor.hu/motor...
http://www.sportmo
tor.hu/motor...

http://www.sportmotor.hu/motor...
Vasárnap reggeli után, Katana750, és 5,50 nek köszönhetően, sor kerítetünk ez íjászkodásra. Ami magyarok lévén talán kötelező is lenne. Talán én voltam a leg bénább. Még Gyula kisfia Gergő is sokkal ügyesebben lőtt.
http://www.sportmotor.hu/motor...
http://www.sportmotor.hu/mot
or...

http://www.sportmotor.hu/motor...
http://www.sportmotor.hu/moto
r...

http://www.sportmotor.hu/motor...
Majd, sajnos eljött a haza indulás ideje.
A csapat egy nagyon pici részét még elvittem a Salgóbányai sziklás tóhoz. Mikor megpillantották, egyöntetűen, „hű bakker” volt a reakció.
http://www.sportmotor.hu/motor...
http://www.sportmotor.hu/
motor...

http://www.sportmotor.hu/motor...
http://www.sportmotor.hu/m
otor...

http://www.sportmotor.hu/motor...
Tehát így zajlott le az idei Virágós Találkozó. Remélem mindenki jól érezte magát. S aki nem volt itt az remélem jövőre, eljön. S egyre többen leszünk.
Addig is mindenkinek jó és baleset mentes, szezont kívánok!

A Suzukid minősítésére van egy nagyon rövid emlékem, de bő lére eresztve írom le mert csak. 2004ben először nyaraltam Sartin. Az alattunk lakó házaspár(Szlovák) férfitagja minden reggel meghívott(bűn rossz) pálinkájának ivására. Mivel én nem beszélek Szlovákul, ő meg Magyarul, nem nagyon beszéltünk. Szerintem ő napközben is szívott belőle,mert (hála istennek) a 4. napra elfogyott a borzasztó pancs. Ekkor, hogy tudja mi a rend és minőség gondoltam előkapom az általam hozott(bolti) kecskeméti paprika pálinkámat. Szomorúan ült reggel a küszöbön a nincstelenség miatt a szomszéd és nagyon megörült amikor kezemben meglátta a mélyhűtőben, 5. napja tárolt üveget, ami a dögletes meleg miatt azonnal csodásan bepárásodott. A következő a szeme volt amikor megitta a kiöntött mennyiséget, elfulladó hangok kíséretében éppen csak nem esett térdre, majd amikor már kapott levegőt eszébe juthatott,hogy beszél Magyarul, mert azt mondta"ez fászá" Ennyit mondanék én is a nóvumról.
Üdv mindenkinek!
Igaz, még tegnap kellett volna jelentkezni, de úgy elfáradtunk, hogy se kép-se hang. Minden gond nélkül hazaértünk Béciékkel! Nagyon örülünk, hogy részt vettünk ezen a találkozón Salgón, és megismerkedhettünk sok motoros társunkkal személyesen is. Köszönet a két fő szervezőnek, mert minden nagyon jó volt és köszönet az ott megismert társaknak is. Nagyon jól éreztük magunkat még ha a botom félig el is kopott a vár látogatás közben.




Szia Brumeszkosz!
Köszi, hogy utána néztél a telóknak, de mint ahogy beszéltük Salgón, lehet, hogy jobb Magyarból. Beszéltem Bontós Pityuval és elküldi a telókat.
Sziasztok!
A hétvégi találkozó képeit nézve, több gépen is láttam magas kormányt. Műszaki vizsgán nem szokott ez kötekedés tárgya lenni?
Gratulálok. :) Vigyázz rá és magadra. Nagyon sok szép élményt adjon számodra. Szép és jó gépek ezek. Egyik ismerősömnek is ilyen van és nem adná el semmiért sem.
Szuper!
Köszönöm az elismerő szavakat, ez egy 2004 évjáratú, 1402 cm3, 97 LE, brutális 126 Nm nyomatékú , befecskendezős sornégyes. 6 sebességes váltó, 5000 -es fordulaton tolja a maximális nyomatékot, 9000 -nél vált a fordulatszámmérő piros mezőbe. A lassításról 6 dugattyús féknyergek gondoskodnak, és a nagy köbcenti miatt a motorfék is keményen fogja a gépet. Négy a kettőben kipufogó rendszer, kitűnő futómű . Fogyasztása közlekedési szabályokat betartva 6-7 liter . Rendkívül jó indulatú, könnyen motorozható stabil gép a Suzuki, tolerálja a balf@...kodásomat, még van mit tanulnom , nem is keveset ...
Gratulálok ehhez a szép, nagy és villám gyors vashoz.
Hát igen ez a gép a motorozás egy másiki dimenzióját képviseli.
Nekem is nagyon mozgatja a fantáziámat. De egyenlőre nem merem meglépni. Azt hiszem még higgadnom kell hozzá egy kicsit. Ha nem akarok idő előtt az örök motoros mezőkre költözni.

Mik a paraméterei?
Köszönjük a fotót, a szervezést, és mindent!
A többi általad készített fotókat honnan tudjuk letölteni?
Az általam készített 159, képet innen lehet.

http://www.sportmotor.hu/motor...
Az új családtag . Suzuki GSX 1400. Az erő vele/d/ van ... A nagy Viragot továbbra is imádom ...
Egy kép a II. Relax-Weekend-ről.
Köszönöm a választ!
Én is köszönöm Zsocccanak, hogy elhozta a Virago-s barátait a II. Relax-Weekend Totoros Találkozóra. Remélem, hogy mindenki jól érezte magát.
A karburátor jobb oldalán, legalul, és kifelé néz.
Elnézést kérek motorostársak, de nem találom a barátom 535-ösén az alapjárati keverékképző csavart? A karburátor melyik részén keressem? Ugyanis van egy olyan érzésem, hogy ugyanez van mint az előttem szóló esetében. Elnézést kérek , és előre is köszönöm!
Jelentem, szerencsesen hazaertem en is a hosszu technikas egyenesekkel szabdalt Hortobagyon at. A boseges reggeli utan meg csak most eheztem meg Nagyon jol sikerult, koszonjuk Zoli! Nem gyozom itthon meselni a mozit, az Ipoly atkelest, budhista templomot, ejszakai tura stb! Sok kepet keszitettem, igyekszem en is mahamarabb feltenni majd. Orulok hogy talalkoztunk mind a regiekkel s mind az ujakkal egyarant!