Az a TÖRÖKÖT FOGTAM NEM ENGED tipikus esete volt.Ez a csapat ha éppen nem nyalnak alájuk,rögtön személyeskedni kezd.Aztán ha emberükre akadnak elmennek apuhoz sírni.Most is a KATIKA kezdte te meg folytattad.Pedig sajnos megtorlónak igaza van.
Szia Zoli! Ha visszajövök és nincs ellene kifogásod megadnám az elérhetőségedet egy motorostársunknak a TL1000 topikról. Munkahelyről ismerem és ő a fő szervezője a márkájuk találkozóinak(mondjuk mint Zsoccca nálunk) és meséltem neki a helyről ahol voltunk. Az idén kurvára levették őket Siófokon és meg volt döbbenve azon,hogy így is lehet(ahogy Salgóbányán volt) összejövetelt szervezni. Magyarul, hogy nem kell februárban lefoglalni,előlegezni a helyet, meg azért nagyon baráti(emberközpontú) volt minden. Na ez ügyben keresne ha hozzájárulsz. Egy hétig nem leszek, de utána kereslek. Üdv. Török Tamás.
Ma véletlenül találkoztam kalmival és megdumáltuk, kutyafuttában,hogy kéne már gurulni egyet. Azonban csak a görögországi nyaralás utáni hétvégéim lesznek szabadok. Most derült ki sok kínlódás, szervezkedés után,hogy normál(autós) zacsi áztatós nyaralásunk lesz. Nagy nehezen elkészült a csajom gépe is, (sok lenne leírni mekkora szívás volt vele) sikerült tisztességes vontató járművet is találni, de ma kiderült, nincs műszaki a tesóm trélerén. Ennyi szopást én már úgy értékelek,hogy odafönn nem akarják ezt a vegyes túrát. Többet nem is próbálkozom ilyesmivel(haverok szervezése, időpontok összehangolása, stb.) ha úgy gondolom, akkor úgy ahogy Sibráék és semmi szarakodás, szervezkedés. Nem vagyok én párt titkár. Szóval búcsúzom egy hétre. Éjfélkor indulunk az igazi nyárba. Azért ne sajnáljatok!
Itt te paraszt te ne figyelj! te húzz innen a francba! rád itt nincs szükség!
Segítettél te már itt valakinek? Nem, csak pofáztál kéretlenűl. Az ilyen férgeknek itt nincs helye!
Volt már itt ilyen bunkó mint te és a közösség letíltatta, te is erre a sorsra jutsz előbb utóbb.
Jogóóóóóóóó :D Te Gyáli vagy vaze? -- Az tőlem egy köpés! Ha végre végre végre.... és végre kész a mocim, gurulunk egyet? :D Összekéne megint röttyenni egy kisebb gurulásra amire sokan eltudnak jönni. :)
Szia! De, gyáli vagyok én is, vagyunk itt jó páran Gyálról.
A mocidról: Kedvem még lenne, de időm mostanában nem nagyon van, csak későn este. Ámde, amit én csinálnék a motoroddal, azt simán megcsinálod kb fél óra alatt, Te is:
1. gyertyacsere, 2., pipacsere, 3., trafócsere kábellel együtt. A csere alatt azt a kettőt értem, ami a motorban van, egymással, és megnézed, hogy a hiba is vándorol e vele együtt.
Mindazonáltal legvalószínűbb nálad a gyertya hibája szerintem.
Üdv!Szeretném nagyobbra cserélni Yamaha virago xv 125 s , 1999 es fekete-fehér,kevés kilométer 8500,magyarországi,szakszervizben rendbe rakatva első teleszkóp,kormánycsapágy csere,szelep állitás,karburátor tisztítás,első hátsó gumi csere,kevés ilyet látni.van hozzá olaj+olajszűrő+láncspray,csere érdekel,irány ár 590000ft
Ja és arról nem beszélve, hogy ha annak idején nem esek be arra az oldalra és nem olvasom a "Virágó-sztorit" és itt a fórumon, akkor sose lettem volna Virágó tulaj. Ez a ti lelketeken szárad.
Igen én is tudom, hogy így van írva,de hát ez legyen a legnagyobb baj. Minden tisztelet az övé,mert az egy kitűnő oldal! Valószínüleg ő is rosszul kapta meg az adatokat.Jogonak is igaza van, az új gyertya is lehet rossz.
Ellenben blackiex mégis ezeket írja a 250be, meg a 125be is. Akkor nem értem. Bár írt olyat is,hogy a 750es hengerenként 3 szelepes Robág majdnem infarktot kapott amikor rákérdeztem
Szia! A BPR-es gyertya 14x-1,5ös menetű!Ez való a 400-535-stb Virágókba. A 125-250-esbe 10x1-es a menet!Én még szétnéznék a kábel és a pipa körül,mert lehet, hogy időnként áthúz valahol.
Én tavasszal dobtam ki a vadi új NGK gyertyát a motorból, mert álló helyében bexart. Ne higyj neki, cseréld meg azt is a hengerekben, mert simán lehet az új is fos.
Jééé, tényleg gyáli vagy, üdv a Gyáli Csapatban
Lehet, hogy van rajta, de le sem .......m az ilyet! Minden esetre nem gondoltam volna, hogy ez a baj?! Most pedig fogtam a műszeremet, és hőfokra beállítottam alapjáratkor.
Kedves motorostársak! A baráton Virago-jának az egyik henger alapjáraton nem akart menni. Azt hittem , hogy az alapjárati keverékszabályzó csavar nincs jól beállítva. Mivel ezen csavart nem találtam pedig körülötte fetrengtem a porban így körbenéztem a karburátort. És az történt, hogy a tulaj szerelőnél csináltatott valamit rajta, és valaki -jól meghúzta a szinkron-beállító csavart. Az egyik henger már 80 °-os volt eddig a másik még csak kézmeleg.
Valamelyik nap csinálok rajta szinkront, addig egyforma kipufogógáz-hőfokra állítottam be. Ezt azért írtam ide, hogy hátha valakinek ugyanilyen a gondja.
Szia! Csak mint gyáli a gyálinak. BPR7ES. Ilyen gyertya kell bele, ha NGK. Ráadásul még jó ha nem Francia gyártmányú. Inkább a Nippon Denso gyertyákat vennék a helyedben, mert azok még Made in Japan-ok. kalmi79 még azt is meg tudja mondani,hogy hol kapsz ilyen gyertyákat. Az,hogy milyen volt benne még nem mérv adó. Amit belinkelt Jogo(virago.ro) igen részletesen leírja,hogy miből milyen kell, ráadásul típusonként.
A gyújtótrafó cserét még nem próbáltam.Viszont szikra van.Most kicseréltem az új gyertyát a régire,és jobban muzsikál.Rejtély számomra,h mi a túró lehet vele.Hol "hibátlanul" működik,hol pedig az Istenért sem akar beindulni az első henger.Meglátom mit reagál a régi gyertyával a következő néhány napban.
Mikor az új gyertyákat tettem bele,direkt figyeltem,hogy ugyan az a típus legyen,mint ami volt. CR6HSA NGK
Köszi a segítségeteket.Majdcsak kiforrja magát:)
Péntektől jobb időt mondanak,használjátok ki!:)
Segítettél te már itt valakinek? Nem, csak pofáztál kéretlenűl. Az ilyen férgeknek itt nincs helye!
Volt már itt ilyen bunkó mint te és a közösség letíltatta, te is erre a sorsra jutsz előbb utóbb.
A mocidról: Kedvem még lenne, de időm mostanában nem nagyon van, csak későn este. Ámde, amit én csinálnék a motoroddal, azt simán megcsinálod kb fél óra alatt, Te is:
1. gyertyacsere, 2., pipacsere, 3., trafócsere kábellel együtt. A csere alatt azt a kettőt értem, ami a motorban van, egymással, és megnézed, hogy a hiba is vándorol e vele együtt.
Mindazonáltal legvalószínűbb nálad a gyertya hibája szerintem.
tisztelt bruno valto ugyben csorges meg
Jééé, tényleg gyáli vagy, üdv a Gyáli Csapatban
Valamelyik nap csinálok rajta szinkront, addig egyforma kipufogógáz-hőfokra állítottam be. Ezt azért írtam ide, hogy hátha valakinek ugyanilyen a gondja.
Saját gyártmányú kipufogók vannak rajta.Nem kell esetleg a karbin állítani valamicskét?
Mikor az új gyertyákat tettem bele,direkt figyeltem,hogy ugyan az a típus legyen,mint ami volt. CR6HSA NGK
Köszi a segítségeteket.Majdcsak kiforrja magát:)
Péntektől jobb időt mondanak,használjátok ki!:)