Úgy tippelem, hogy meg lehet oldani. Záró anya lelazít, tengely kicsit kihúz, zsírt neki, ahol éred és mehet össze újra.
Nagy Jawak-nál bevált, szerintem itt se lesz belőle gond.
Én úgy vettem, hogy folyamatosan kerestem a bontásra ítélt vasakat, cirka fél év alatt sikerült csak találnom itthon elfogadhatót árban, állapotban. 06-20-2627090, tőle vettem, hívd fel, hátha tud szerezni, bontanak nagy vasakat.
Sziasztok: oké a hátso lengővilla zsirzasa! sok por-viz kerül oda,de gondolom a japcsik nem tettek ode zsirzogombot annélkül pedig nemsok mindent lehet vele kezdeni?egészet szétszedni elég macerás lehet!
Ha ráérsz akkor nem árt megjátszani a kenést, megelőzöd vele a kopást. Sajnos előfordul, hogy a nyikorgásnak még nyoma sincs, de már kopik a cucc egy ideje. A gyári zsír is "kifárad" idővel. Szerintem érdemes.
Az olajcserét kösd össze egy szimmeringcserével. Ha 5-6 éve nem volt gond a szimmeringgel, akkor lassan lesz, szerencsére nem horribilis összeg. Az olaj szintén nem vészes.
Igazából minden attól függ, mikor voltak ezek a dolgok utoljára elvégezve...
blackiex!
A manuálban olvasok ilyeneket, hogy lengővilla csapágy kenés, meg kormánycsapágy kenés 24 e km-nél. Szerinted fontos ezeken átesni, vagy hanyagolhatom, ha nincs gondom egyikkel sem? Első teló olajcseréről mi a véleményed?
A bal dekni tömítést megcsináltam, jónak néz ki, bár szerintem ebben az időben el sem tudja érni a normális olajhőmérsékletet. Még a mostani nagy hó előtt próbáltam, annyira azért nem vagyok elvetemült.
Arra is rájöttem, miért csak egy ponton eresztett: a gyári tömítés el volt csúszva belülre, mintha összehúzódott volna. Hogy ez miért pont 8 év után lett vele, arról gőzöm sincs.
Szia Yogo!
A sugo-nál a tank elég gáz ( az állapota és az ára is) , az üzemanyag elvezetést már kiagyaltam, csak tank kellene.
Nekem lényegében megmaradna az alsó tank változatlanul , a felső tank gyakorlatilag csak mint üz.anyag tároló játszana szerepet, egy csappal és vezetékkel az alsó tankba engedném az anyagot, ha szükséges.Így a motor bármikor visszaalakítható az eredeti "kistankossá", ugyanakkor hosszabb túrák is tervezhetővé válnának vele.
Szia!
A sugomotornál ajánlottak nem olyan régen tankot, volt nekik 2 db is, csak sokalltam az árát, ha jól emlékszem 35-ben állt volna meg tanksapkával (zárszettel). Kérdezd meg náluk sztem. Mostanában egyébként én is csak az ebay-on látok
Köszi az ötleteket, jól mondod, már túl vagyok rajta, csak a virago.ro-n témázunk a dolgon, de nem bírtam feltenni képet, azért raktam ide.
De ha veszel tankot, meg kell oldanod azt is, hogy az alsó tankból ne folyjon ki a lé. Az említett topikban leírtam, hogy sztem mi a leg1xűbb megoldás erre.
Vágd le a rögzítő füleket és hegeszd lejjebb úgy, hogy illeszkedjen az eredeti rögzítő furathoz ( lehet, hogy másikat kell készíteni, mert az eredeti rövidebb lesz), a tank hátsó rögzítését vagy egy köracél kampóval oldod meg, felhasználva a 87'-es eredeti rögzítő furatát, vagy ide is hegesztesz egy fület, amit a csővázon a tank után lévő áthidalóhoz csavarozol.
Yogo! Ha a képen látható tank eladó, vagy tudnál felhajtani egyet számomra, hálás lennék!..kaptam német e-bay tippeket, de sajnos ez a fajta vásárlási mód még nagyon nem megy nekem..
Az áltank cseréjénél ez az elsődleges méretprobléma. A tank 535-ös, a vas '87-es 535, amerikai kivitel. Azért teszem ide, mart a virago.ro benzintank topicban valamiért nem tölti fel a képeket.
tessék itt a kép krómozatlanul és krómozott állapotban ára krómozatlan 9000FT a krómozott nem eladó! A csomagtartó mérete 15cm-el hosszabb mint amit a boltban lehet kapni! ha érdekel írj
Nagyon jó gumi, de sztem drága egy ilyen kategóriájú motorra (nem használod ki a tudását).
Szerintem egy Continental bőven megteszi. Nekem is az van elöl-hátul.
Ha ciripelést hallasz a hengerek felől. Egyéb esetben felesleges piszkálni, szerintem....
A könyv szerint a bejáratás utáni 5000 km elérésekor kell ellenőrizni először, majd minden további 8000 km után.
Sziasztok!
Valkinek van e tapasztalata aMichelin Commander gumival kapcsolatban .Előre olyat akarok föltenni,aki ismeri annak a vélemyényét megköszönném.
Nagy Jawak-nál bevált, szerintem itt se lesz belőle gond.
Az olajcserét kösd össze egy szimmeringcserével. Ha 5-6 éve nem volt gond a szimmeringgel, akkor lassan lesz, szerencsére nem horribilis összeg. Az olaj szintén nem vészes.
Igazából minden attól függ, mikor voltak ezek a dolgok utoljára elvégezve...
A manuálban olvasok ilyeneket, hogy lengővilla csapágy kenés, meg kormánycsapágy kenés 24 e km-nél. Szerinted fontos ezeken átesni, vagy hanyagolhatom, ha nincs gondom egyikkel sem? Első teló olajcseréről mi a véleményed?
A bal dekni tömítést megcsináltam, jónak néz ki, bár szerintem ebben az időben el sem tudja érni a normális olajhőmérsékletet. Még a mostani nagy hó előtt próbáltam, annyira azért nem vagyok elvetemült.
Arra is rájöttem, miért csak egy ponton eresztett: a gyári tömítés el volt csúszva belülre, mintha összehúzódott volna. Hogy ez miért pont 8 év után lett vele, arról gőzöm sincs.
A sugo-nál a tank elég gáz ( az állapota és az ára is) , az üzemanyag elvezetést már kiagyaltam, csak tank kellene.
Nekem lényegében megmaradna az alsó tank változatlanul , a felső tank gyakorlatilag csak mint üz.anyag tároló játszana szerepet, egy csappal és vezetékkel az alsó tankba engedném az anyagot, ha szükséges.Így a motor bármikor visszaalakítható az eredeti "kistankossá", ugyanakkor hosszabb túrák is tervezhetővé válnának vele.
Üdv Doki62
bocs, ez lemaradt
A sugomotornál ajánlottak nem olyan régen tankot, volt nekik 2 db is, csak sokalltam az árát, ha jól emlékszem 35-ben állt volna meg tanksapkával (zárszettel). Kérdezd meg náluk sztem. Mostanában egyébként én is csak az ebay-on látok
Köszi az ötleteket, jól mondod, már túl vagyok rajta, csak a virago.ro-n témázunk a dolgon, de nem bírtam feltenni képet, azért raktam ide.
De ha veszel tankot, meg kell oldanod azt is, hogy az alsó tankból ne folyjon ki a lé. Az említett topikban leírtam, hogy sztem mi a leg1xűbb megoldás erre.
Yogo! Ha a képen látható tank eladó, vagy tudnál felhajtani egyet számomra, hálás lennék!..kaptam német e-bay tippeket, de sajnos ez a fajta vásárlási mód még nagyon nem megy nekem..
Szerintem egy Continental bőven megteszi. Nekem is az van elöl-hátul.
A könyv szerint a bejáratás utáni 5000 km elérésekor kell ellenőrizni először, majd minden további 8000 km után.
Valkinek van e tapasztalata aMichelin Commander gumival kapcsolatban .Előre olyat akarok föltenni,aki ismeri annak a vélemyényét megköszönném.