Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok! Tudja valaki hogy ez a két csonk a karbin mire való?
Üdvözlök mindenkit!
OLvasgattam az itt leirtakban a szinkronizálst és egy keveset értek is belőle de azt senki nem árulta még el,hogy hova kell csatlakoztatni a gumicsövek végét a karburátorra?
Értem én azt hogy a vákum igy meg úgy meg közel egyformának kell az olaj magaságának lenni,de hova kötöm a cső másik végét hogy ne folyon bele az olaj a karbiba?
Ez csak a szinkronra jó, a keveréket csak CO mérővel vagy üveggyertyával lehet belőni, ami rutint is igényel (na meg nem is olcsó).
Még itt is nézz körűl figyelmesen akkor menni fog!http://www.youtube.com/watch?v...
Winzo mondta ki az okosságot. Az ActEvo jó olaj, de nem léghűtésű, 78-ban (XV750-1100) vagy 83-ban (XV535) kifejlesztett, ásványira méretezett motorblokkba. Többet árt, mint használ.

Cimi66: biker-world.hu. Ott van csapfelújító készlet. Bár nem írtad, milyen típusú motorod van, ami nem ártott volna, de ott biztos találsz.

Pumpitoom: Van, de ezek szerint a levegőbe beszéltem... A gumi szívócsonk önmagában kevés. Azon kívül min. 3 alkatrészt kell cserélned. Ha csak a csonkokat cseréled ki, olyan szépen fog köhögni a motor (a vagy túl sok, vagy túl kevés anyagtól), hogy csak nézel.
A karburátor beállításához kellenek eszközök. Szinkronozáshoz szinkronteszter is elég, de mivel alapvetően belekutyulsz a karburátor beállításaiba, kell még CO mérő vagy üveggyertya, és valószínüleg fúvókakészlet is.
Bízd szakemberre... Nehéz fába vágtad a fejszédet.
Szia: egy megoldas a problémára:http://doktorchopper.blog.hu/2... tökéletesen be lehet vele állitani.
Hali!
rendeltem itthoni bontóból két ilyen gumit (10 000Ft) akarbihoz jó lenne valami ötlet, ha szeretném beéllítani (szinkron, CO, stb) arra van valami tiped?
Kösz!
Sziasztok új vagyok ezen az oldalon, a motorom is nekem új.
A múlt héten vásároltam, az egyik ismerősöm mutatta meg a benzin csapot. Meg is örűltem neki addig amígel nem fordítottam. No aztán folyt a benzin ahol nem is kéne. A sok állásba a csap tömítés gumija deformálódott. Szeretném kérdezni tőletek, hogy hol lehet (reális áron ) beszerezni?
Üdv!
Plexi vásárláson töröm a fejem.Találtam a vaterán,ha valakinek lenne vele tapasztalata,megoszthatná velem!
Köszönöm!
http://www.vatera.hu/mra_tura_...
Szevasztok!Olajügyben csak annyit szeretnék hozzászólni, hogy 1989-ben, mikor az én motorom készült sehol nem voltak a szintetikus motorolajok. A gépet ásványi olajhoz fejlesztették ki. Régebben beszéltem egy ismerősömmel, aki a Mercedes gyár fejlesztőmérnökeként ment nyugdíjba, aki azt mondta hogy a motorba a gyár által előírt motorolajat kell beletenni, nem rosszabbat, de a csúcsminőségű olajak, illetve bármilyen olajadalék használatának sincs értelme. Én ehez tartom magam, esetleg kicsit gyakrabban cserélek olajat mint ahogy a gyártó előírja.
Hali!
Kaptam egy bontóba gumit a karbi meg a henger közé(pontosabban most postázák) ha összeraktam és nem megy írok (hilfe! hilfe!) de legyen picit melegebb.üdv
Üdv
Szépek és jók amiket ez leir de ez csak egy reklámszöveg.
Bármilyen olajra rá lehet irni :)

végyé
Castrol Act -Evo GP 4T 20W-50
A Castrol Act-evo GP 4T Trizone(TM) technológiával készült, a négyütemű motorkerékpár motorok követelményeinek megfelelő kiváló minőségű motorolaj. A Castrol Trizone technológia(TM) garantálja a teljesítményt meghatározó három főegység, a motor, a kuplung és a váltó kifogástalan működését. A Castrol 4T motorolajokat a főegységek legteljesebb védelme érdekében fejlesztettük és teszteltük. Jóváhagyások és minősítések: API SG, JASO MA Kiszerelés: 1L
Ár: 2.031 FtAz Ön ára: 2.031 FtKiszerelés:1L1L Mennyiség:
Specifikáció
Viszkozitás:20W-50Gyártási technológiaÁSVÁNYIFelhasználási területMOTORKERÉKPÁRBenzinIGENDieselKétüteműNégy
Szevasztok. Bocsi hogy beleszolok de én is act evot használok a viCastrol Act -Evo GP 4T 20W-50
A Castrol Act-evo GP 4T Trizone(TM) technológiával készült, a négyütemű motorkerékpár motorok követelményeinek megfelelő kiváló minőségű motorolaj. A Castrol Trizone technológia(TM) garantálja a teljesítményt meghatározó három főegység, a motor, a kuplung és a váltó kifogástalan működését. A Castrol 4T motorolajokat a főegységek legteljesebb védelme érdekében fejlesztettük és teszteltük. Jóváhagyások és minősítések: API SG, JASO MA Kiszerelés: 1L
Ár: 2.031 FtAz Ön ára: 2.031 FtKiszerelés:1L1L Mennyiség:
Specifikáció
Viszkozitás:20W-50Gyártási technológiaÁSVÁNYIFelhasználási területMOTORKERÉKPÁRBenzinIGENDieselKétüteműNégy
Még egy ötlet... Meg tudod mérni a gáztű rovátkái közötti távolságot? Azaz: mennyit megy lejjebb/ följebb a tű egy rovátkányi át-akasztásra... Mert esetleg egy köztes állást tudunk csinálni hézagoló alátéttel. 0.5 mm és 0.3 mm-es alátéteim vannak elvileg aranytartalékban.
Az alapjárati keverékszabályozó csavarral kicsit könnyebbé tehető az indítás. Igazság szerint nem tudom, hány fordulattal kellene dúsítani pluszban a keveréket (üveggyertyás "mérés" kellene), de saccra fél fordulat elég lehet. Tegyél egy próbát fél fordulattal dúsabb beállítással. Ha van bíztató pöffenés, vagy valamivel jobbnak tűnik, akkor még negyed fordulatot dúsíthatsz. De max 1 teljes fordulatnyit állíts, többet ne, mert akkor meg nyáron kormolja majd be a gyertyákat!
Figyelgetem a karbi állításokat! Érdekelne hogy van e valami karbi fűtés? Valahol olvastam de semmiféle leirás konkrétan nincs! Ugyan 400 as a viragóm és hidegben nagyon sokára indul! Sokszor bikáznom kell hogy beröffenjen! Az aksim is szerintem öregecske de tavasztól őszig simán indul! Tudom hogy belpiacos és ha hideghez állítom a karbit nő a fogyasztás! De 4l.-ről 6l.-re az azért durva! Valami középút nem lehetséges? Ha a közelben laknál felkeresnélek egy eszmecserére! Én Fót mellett lakom! Várom válaszod! Köszi!
Ne értékeld túl a tudásom. Erről csak halvány emlékeim vannak. A szívócsonk és a rugó, valamint a gáztű tuti más. A fúvókákat nem tudom, 25 kW-ra halkított XV karbit még nem láttam kiterítve. Ritka madár mifelénk...
Pumpitoom, őszinte leszek... Személyszerint én nem bántanám, mert bár magas fordulaton gyengébb, hamarabb leadja a nyomatékát a fojtott 535-ös. A 32 kW helyett ugyan csak 25 kW a max. teljesítménye, de míg a nyitott változatot 7000-ig forgatni kell ennek eléréséhez, a fojtott már 5000-nél kinyomja a 25 kW-ot magából.
Nyomatékban még ennyi különbség sincs. Nyitott: 47 Nm (6000f/p-nél), Fojtott: 42 Nm (4500 f/p-nél)
Ha nem akarsz autópályázni 130-cal, akkor hagyd. A fogyasztásod is minimum fél literrel kellemesebb, mint a nyitott verziónál. Arról nem beszélve, hogy ha kinövöd a vasat, könnyebb jó áron eladni, mert ezt A korl jogsival is lehet hajtani.
Szerintem hagyd így.
Robin gépe amcsi. Az enyém dettó. Van benne relé, ami lekapcsolja a lámpákat az indítózás időtartamára. Okosak a japók, gondoltak erre is.

Ami a villamosság átalakítását illeti, nem kaland. Ki kell mérni a vezetékeket, amik helyzetjezőként táplálják az index izzóinak a 7 W-os szálait. Azokat ki kell iktatni és kész. Nálam is ez van.

Az amcsi izzókat nyugodtan kicserélheted hazai 21/5W-os izzókra, de mindegy együtt cseréld. Nem kell cserélni a relét.
Ha csak egy szálas 21W-os égőket akarsz betenni, akkor módosítani vagy cserélni kell a foglalatot is, mert máshogy vannak benne az érintkezők. Azt lehet buherkedni, hogy egy áthidalást forrasztasz bele a foglalat két érintkezője közé, hogy elérje az izzó érintkezőjét. A helyzetjelző vezetéket pedig levágod és leszigeteled. Ha nem akarsz belepiszkálni, vegyél 21/5W-os izzókat inkább, alig van különbség az egy szálashoz képest az árát tekintve ,ha jól emlékszem.
Azon ne lepődj meg, hogy nem tudnak infót adni a légszűrő forgalmazók... Az a csoda, hogy hallottak már XV 535-ről... Csak rutinos motorosboltok és szerelők tudják megkülönböztetni az amcsit vagy a japán belpiacost. Ezért is van az, hogy bátran ráddumálják a szintetikus ActEvo-t, pedig nem igazán XV-be való.
A tank buherálása nem gyerekjáték, Jogo az illetékes a kérdésben, ő messze több tapasztalattal bír ezen a téren hozzám képest...

pumpitoom: a szívócsonkok az e-bay-en beszerezhetők, de talán a biker-world is árul (csak tuti drágáért). A karbiba is bele kell nyúlni, mert van ott is egy-két dolog, ami más, pl. a gázdugattyú rugója és talán a fúvókák is. A legolcsóbb módszer is drága: e-bay-ről bontott szívócsonkok plusz két Dynojet karbikészlet. Hogy ki tudja megcsinálni? Egy szerelő, vagy aki ért a motorokhoz.... Ez sajnos nem vasárnapi gyertyacsere-kategóriájú munka.

Ebay kereső-kifejezés: XV 535 intake manifold
Szia! Remélem Blackiex majd látja mert Ő a tudója a gépeknél .De szerintem valamit biztos kell állítani rajta,de csak tipp.Itt a fórumon mindenre megkapod a választ.
Hali!
köszi! nem tudod a karbiban is kell valamit varázsolni? és ha kell kitudja megcsinálni?
http://shop.ebay.at/*motorradbay*/m.html?_nkw=&_armrs=1&
_from=&_ipg=&_trksid=p4340
ezt is nézd meg
Szia www.ebay.at beütöd a google ba ott beütöd a keresőbe Yamaha Virago és nyomsz egy entert.
Magyar oldalon nézd meg www.nagyvas.hu www.speedmoto.hu www.universal.hu Itt nézelődj vagy kérdezd blackiex-et Ő tud tuti helyeket.üdv daffos
Köszi a tippet a légszűrőre, megnéztem a honlapot, rendben a tipus és korrekt az ár. Azt nem értem, hogy annyi helyen kérdeztem, ahol Hiflo-t forgalmaznak, még sem tudtak semmi infót adni. Az enyémen is van plexi, de novemberben vettem és nagyon keveset tudtam vele menni, így az igazi ismerkedés tavaszra marad. Addigra letudom az indexet is...valszeg 1 pólusú kerül előre is és 21W-os lesz mindenhol.
Ja, látom a mérföld kimaradt
A számlap az mérföld, és kilométer, a számlálók mérföldben mérnek. 1,6-del szoktam szorozni, úgy számolom a km-t