Hát én ettől már kész vagyok
Esetleg nem tudnád még fejleszteni, hogy mondjuk az indukció elindítson egy lézerágyút, az pedig az egyszerűség kedvéért kivetítsen egy intézkedő rendőrt?
Nagyon jóóóóó
No kedves olvtársak, megoldottam hogy a riogató a lassu mozgást is érzékelje.
Mint irtam ha rákoppintottam a mocira azt érzékelte, de azt hogy arrébtoltam, rángattam azt nem.
Beépitettem egy higganykapcsolót, ha oldalszrenderen van a moci akkor akapcsoló nyitva van, ha felállitják, mozgatják akkor löttyen a higgany és zár.
Csak hogy az elektronikához nem lehet egyszerüen csatlakoztatni, mert nincs hova.
És itt jön a svédcsavar :)
Ugye ezek úgy érzékelik a mozgást, hogy van benne egy tekercs, mellette pedig egy rugóra függesztve egy kis mágnes.
Ha a mágnes rezgésbe jön feszültséget indukál a tekercsbe és riaszt.
Én kivülrül indukálok bele.
Riasztó dobozához kivülről odarögzitettem egy 24 v os légmagos tekercset, erre pedig a higganykapcsolón át rákapcsolódik egy 12 v ra feltöltött kondi.
Amikor a kapcsoló zár a kondi kisül a tekrcsen át és ez a mágneses "lórugást" érzékelia belső tekercs.
A kondi egy 1000 ohmos ellenáláson át fixen rá van kötve a 12 v ra.
Igy ha alaphelyzetben van a moci azaz zárt a higanykapcsoló kb 10 mA fogyaszt.
Ha valakit részletesebben érdekelne......................
Hali mindenki. Egy kis segitség kellene. A motoromon piros indexburák vannak. Ságára kell cserélni előirás szerint. Tetszenek ezek a burák tudjátok hol lehet ezekhez burát kapni? Köszönöm előre is
Semennyire. A kipufogók egy közösítő dobbal vannak ellátva, mindkettőn szellőzik mindkét henger. Hogy a felső kormosabb, nincs jelentősége. A gyertya a mérvadó, azt kell megnézned először is. Ha egyik kormosabb, mint a másik, akkor elképzelhető, hogy karburátor beállításra lesz szükség.
Szevasztok! Megtörtént az idei első gurulás. Kurw@ jó idő volt, lenyomtam vagy 60km-t. De mikor hazaértem azt látom, hogy a hátsó henger kipufogója kormos a másik nem. A gyertyák újak NGK BPR6ES. Mennyire kéne aggódnom emiatt? xv400
KedvesMindenki!
Mentősök kérik az alábbiakat !
Mentősök tapasztalták, hogy közlekedési baleseteknél a legtöbb
sérültnek van mobiltelefonja. Olyan sérülteknél, akikkel nem lehet
kommunikálni, a segítségükre sietők nem tudják, hogy a telefon hosszú
címlistájából kit értesítsenek.
Mentőápolók és mentőorvosok azt javasolták, hogy a szükségesetén
értesítendő személy adatait mindenki ugyanazon megjelölés alatt adjameg.
A nemzetközileg elismert megjelölés:
ICE (= In Case of Emergency ="vész esetén")
Ezalatt a név alatt annak a személynek a telefonszámát kellmegadni, akit
vészhelyzetben / szükség esetén a rendőrségnek, mentőknek,tűzoltóknak fel
kell hívni.
Ha több ilyen személytszeretne megadni, a következőképp lehetséges: ICE1,
ICE2, ICE3 stb.
Könnyű megcsinálni, nemkerül semmibe és vész esetén nagy segítség lehet!
Küldd el minél többbarátodnak, ismerősödnek, hogy minél szélesebb körben
elterjedhessen ez a hír!
Üdv.Mindenkinek!Ha valakit esetleg érdekel,van egy komplett és működő benzincsapom Virago 535-höz.Lecseréltem a gépet egy VZ 800-ra,és nincs rá szükségem.Akinek kell,olcsón viheti....
Szia!Szerintem a tiéd belpiacra készült,mint az enyém.az alvázszámom és a motorszámom megegyezik csak a betűk mások,nekem is csak ez van 2NT046843 és slussz semi 17 szám alutábla.Csak egy a lényeg széles út legyen.
Nincsen olyan ami JYA-nal kezdödig Van egy aluminiumlemez rászegecselve amin található xv -535 tipusszám meg ilyenek és van olyan is ami számbeütővel van a fémbe beütve ez YM*2YL-281432* ez az alvázszám?
Üdv
Ez egy moname, lejebb valahol ott a linkje.
Sajan lassu mozgásokra totál érzéktelen, viszont "minden" a közelben elhaladó autó beinditja :(
Ezen tudtam állitani, meszebb vittem a mágnest az érzékelő tekercstől
Most filózok azon hogyan lehetne hozzáapplikálni egy lassu mosgást is érzékelő "izét" :)
Valószinű egy higanykapcsoló lesz a nyerő
Esetleg nem tudnád még fejleszteni, hogy mondjuk az indukció elindítson egy lézerágyút, az pedig az egyszerűség kedvéért kivetítsen egy intézkedő rendőrt?
Nagyon jóóóóó