Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv.. Az a bordás doboz a generátor egyenirányítoja és a fesszabályzó.
Az a normál filter szürö én nem erröl beszélek hanem bal oldalon ha minden igaz valami bordás doboz a kardánnál és állitolag valami durva szürö amit ki is lehet mosni de lehet cserélni.
Heló. Az olajszürő dekli a motorblokk jobb oldalán található és három csavar rögzíti.Cseréni a szürőt minden második olajcserénél ajánlatos minimum.
Sziasztok! Visszaolvasgatva a forumon valaki talált a motor bal oldalán lent egy deklit ami alatt valami olajszürö van. A kérdés hogy szoktátok-e ezt cserélni mert a kezelési utmutato erröl egy szot sem ir.
A középdob minden motoron, amin rajta van, eslődlegesen az alacsony fordulaton leadott nyomatékra van jó hatással. Nézzetek megy bármilyen nagyvasat, amin gyári rendszer van. Ha nincs középdob, egy vastag cső biztos összeköti valahol a két leömlőt.

Másrészt nincs benne semmi, mert maga a doboz olyan kialakítású, hogy a csövekből érkező hanghullámok egymással és a doboz falával szemben fellépő interferenciája (plusz a hang-visszaverődése) elnyomja a csattogós, magas frekvenciájú hangokat, mélyebbé és felnőttesebbé teszi a kipufogódobokba érkező rezgéshullámokat.
Okos dolog az, én nem is szedném le róla semmi pénzért. :)
Ez a menetszél-dolog minden nagy Viragon ilyen. Az 535-ös tankja és lámpája, műszerfala egész máshogy van előtted, a nagy vasakon gyárilag úgy alakítottak ki mindent, hogy a menetszelet elterelje.
Sokkal kényelmesebb még a kategóriájában játszó többi motornál is (Shadow, Intruder, stb), ha szélvédelemről van szó.
Ha olcsó az a rendszer és nagy hangra vágysz, vedd meg és állíttasd hozzá a karbit.
Ja amit még nem írtam.

Érdeklődni a z.kawa@freemail.hu e-mail címen lehet
Hali!

Pontosítás végett: a gyujtás rákapcsolásakor a benzincsap nyitott állásában NEM kap áramot, csak az elektromos AC indul el, ami kb 5 sec-ig működik, illetve, míg el nem éri a kellő nyomást a rendszer. Ha sokáig állt a gép, akkor érdemes az AC leállása után lekapcsolni a gyujtást és újra rákapcsolni, hogy a nyomás létrejöjjön. Karborátor tisztítást követően többször is meg kell ismételni, míg az AC felnyomja a rendszert.

A kormány jobb oldalán található elektromos üzemanyag kapcsolónak 2 állása van. Az ON állás NYITOTT, míg a RES állás a TARTALÉK. Ha RES-re kapcsolsz, akkor kap áramot az elektromos benzincsap, mindaddig áram alatt lesz, amíg le nem kapcsolod a gyujtást.

A baloldali "környezetvédelmi kütyü" az én motoromon hiánytalanul megtalálható, nem okozott eddig gondot. Ha motor közelben leszek, akkor készítek pár képet róla és felteszem ide.
Még csak pár száz kilométert hajtottam bele,szóval az összehasonlítás egyelőre.. A szélvédelme valahogy jobb,plexi nélkül 535-ösön nekem 100-as tempóig volt kényelmes,ezen 120-ig.Sokkal nyomatékosabb a motor,a dupla tárcsafék érezhetően jobban fog,még a nagyobb súly ellenére is.Kormány kicsit magasabban van,nekem kényelmesebb,bár hosszabb úton még nem voltam.
Silvertail használt lenne,baráti áron!
Köszi srácok a válaszokat!
Az 535 ön én a közösitő dobon egy kivágást csináltam,mert folytást kerestem.Aztán az egész tök üres.Bemegy két cső,meg egy ki.Ennek a dobnak a szerepe szerintem nyomáskiegyenlités.Van egy Laeser kipuffogóm is néha azzal mentem,egykutya de szerintem azzal a gép frissebb.Na meg a hangja egészen kitünő.Levettem,mert folyton elégtem,két esőruhám odalett.Valaki a fogyasztásról kérdezett,egy535 ös nem ehet 5 nél többet !
Hello!
Mikor cserélted le a mocit?
Csak azért kérdezem,mert Én is hasonlón cserén gondolkodom:535-öm van és bárhogy keresgélek a nagyobb vasak között a szerelem nem múlik:csak a VIRAGO tetszik.
Ha vannak összehasonlítási tapasztalataid megoszthatnád velünk.Nagyon kivácsi lennék rá.
Na, akkor sorjában...

Kattanás gyújtáskor: relé, ami bekapcsolja a benzinszivattyút és a benzincsapot is áram alá helyezi.

A motor alján levő középdob nagyon ügyesen van megcsinálva, ha nem vagy avatott szemlélő, nem hiszed el, hogy a rendszer része. Meglepődnél, ha tudnád, hogy az alkarnyi dobokhoz vezető vastag csövek valójában milyen kicsik belül... :)

Ami a csöveket illeti, fotót kérek, hová megy, vagy pontos leírást. Bele tudsz fújni? A karbiba megy vagy a karbi és a henger közötti szívócsonkra? A felső végein járó motornál érezhető susogás, légmozgás? Van módszer a kultúrált kiiktatásra, de ezt majd akkor, ha lesz elég infóm. Gyártották ezt a típust sokféle verzióban, a kaliforniain több környezetvédő csömböllék van, mint egy mai Euro 4-es autón, ezért látnom kellene minimum képről.

A 10 literes fogyasztás két esetben lehetséges: GSX-R stílusú vezetés, pörgetős, előzgetős haladás, stb. Akkor le lehet tolni jól beállított karbin is a 9-10 litert. Ha okosan vezetve ilyen, akkor be kell lőni a karburátorokat, amit kis rutin, szerszámok, mérőeszközök és utánaolvasás nélkül nem ajánlok otthon elvégezni.

Az XV 1100 jól szól a Silvertail dobokkal, de heroin drága. Fele árban lehet kapni e-bay-en Jardine, Cobra és MAC rendszereket, amik szintén minőségiek. Youtube tele van videókkal, ne csak 1100-es nézz, a 700-1100 skála mindegyikére feltehető ugyanaz a kipufogó. Keress rá Youtube-on, ami a legjobban szól, olyat vegyél.
Van, amelyikhez karbit kell állítani, de annak utána lehet olvasni a neten. A "no rejetting required" varázsszavak egy kipufogó termékleírásában arra utalnak, hogy felteszed és mész.
Hali:frostland ! Hátrafelé normál előre tartalék.
Sziasztok!
Szeretett 535-ös virgácsomat nemrég lecseréltem 1100-esre.A gyári dobokkal rettenetesen halk!Silvertail K02-es dobbal van valakinek tapasztalata?Mennyivel erősebb a hangja,a karbikhoz hozzá kell-e nyúlni,stb.?
Szia!
Ne izgulj, én ugyanígy vettem az enyémet, 12 ezer km alatt semmi gondot nem okozott. Egyébként jó néhány 535-össel találkoztam, amik ugyanígy néznek ki, (üres a bal oldali krómfedél alatt). Viszont kiváló a hely a riasztónak
Ha valaki tenne fel 1 fotót olyan 535-ről, ahol benne van az a gyári izééévalami, szerintem hasznos lenne, legalább látványügyileg.....
attix!
Köszi az infót,mostmár legalább tudom,hogy az a cucc a kipufogóhoz tartozik és azt is tudom,hogy a bal oldalt a tank alatti krómfedeles tokban a cucc likvidálva lett,remélem nem lesz belőle problémám.A kapcsolónak melyik a tartalék és melyik a full állása?Nekem nincs rajta jelzés...
Szia: az rengeteg kb:5-6 a normális! persze azt is meglehet vele itatni de akkor húznikell gazdagon!
Hello!
Egyik haveromnak 535-ös Virago-ja van, és kb. 9-10 litert fogyaszt 100 km alatt. Ez reális fogyasztás ezeknél a motoroknál, vagy valami nem okés? Amúgy 25 kW-os.
A válaszokat előre is köszönöm!
Hali: kattanást a tartalék és a normál helyzet közötti váltáskor hallasz,hosszabb leállás utáni folyamatos kattogás az pedig a benszinszivattyú
Sziasztok. Bár még nem vagyok teljesen virago-s de próbálok beilleszkedni Lehet ez segít nektek eldönteni a tartályos kérdést És szeretnék majd én is segítséget töletek.
Értem,bár számomra furi,hogy a két kipufogóhoz látszatra semmi köze annak a motor legalján levő,általam tartálynak nézett dobhoz.Ami meg a krómozott fedél alatti dolgot illeti,mindkét cső a két karbiból jön és lehet,hogy az lehetett ott,amit mondtál.(Egyébként sem a karbi,sem a kipu nincs megbuherálva sztem)Viszont nem tudom,kell-e attól tartanom,hogyha azokon a csöveken a gázkar hirtelen visszaengedésekor vagy motorféknél levegő beszívás van,nem koszolódik-e el a karbi?Ne húzzak a csövek végére legalább valami harisnya félét,ami végülis a levegőt átengedi,de a nagyobb porszemcséket megfogja?Egyébként a moci jól megy,nincs vele gond,csak azt szeretném,hogy később se legyen.Ja,és mégvalami!A kormányon van egy kapcsoló,amit ha gyújtás alatt kapcsolgatok,kisebb kattanást hallok a motor alja felől,(vagy a hátsó kerék felől?) és az istennek nem tudom beazonosítani,mi lehet az?
Igen, én is a kipufogó középdobra tippelek, ami az alsó tartályt illeti.

A bal oldali krómozott fedél alatt elvileg egy vákuumszelep van, amit lehet, hogy az előző tulaj kiszerelt. Sok haszna nincs ugyanis, az enyém is le van dugózva. Eredetileg valami környezetbarát céllal tették oda, és többek közt az lenne a szerepe, hogy a motorfékezésnél csökkentse vagy megszüntesse a visszadurrogást (olyankor zár), emellett a hirtelen gázkarállás-váltásokkor plusz levegőt engedjen be a kipufogó-csatornába, hogy tisztább legyen az égés. Mindez egy jól beállított karbin - főleg ha nem a gyári vagy egy kibelezett kipufogó van rajta - tök felesleges. Ha motor megy rendesen, ne bolygasd, jó az úgy is. Nincs nagy jelentősége.

A benzincsap meg elvileg lent van az alsó tartály alján, elvileg a vas bal oldalán. Kézzel tekerhető gombot vagy csapot ne keress. Annyi a szerepe csak, hogy tartalék vagy sima állásból vegye a naftát, amit a kormányról kapcsolhatsz.
húúú Lapar: kinomban nálam is elindultak a gázok! üdv:absa07
Tippem nekem is van, bár nem 535-ösöm van.
Nekem a levegőszűrő van ott (mosható szivacs), és egy gumicső a porlasztóból megy, egy meg csak valami elvezető, gondolom a lecsapódó párát vezeti ki.
"mi az a kis tartály a motor alján?"
szerintem az nem tartály, hanem a kipufogódob, ha jól gondolom, merthogy nem úgy mennek a gázok, ahogy az ember gondolná.