Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!lNekem egy 1100 viragom van.2008-ban vettem.Eleinte én is töltögetem az akksit de már ki tudja mikori lehetett.Akkumlátoros test mérik a terhelését az meg mutatja ,hogy kell e cserélni vagy nem.Nekem ki kellett cserélnem nem gyöztem töltögetni.Ha inditásnál nincs meg az aktiv inditás megszivja magát aztán lehet a gyertyát ki venni meg pucolni aztán újra inditani.Volt,hogy a kocsi akksijával segitetem neki inditani.
Nekem a kicsi beindul -8 ban is. Viszont a fordulatot nem hajlandó venni még melegen ( már, ha ezt el tudja érni ) sem. Lámpánál ez elég kellemetlen, gondolom át kéne karburálni télire, dehát annyit nem járok vele, hogy megérje.
Köszi a tippet.Mondjuk az akksi 12 A/h-s,terhelés nélkül 12,8v-ot mértem rajta,a moci meg egy 16-18C-os helyiségben van.Úgyhogy nem tudom...Mondjuk az akksi attól nem biztos,h a megfelelő áramot leadja.Mindenesetre megpróbálom ezt a melegítős témát.
Akksit töltsd fel csurig és tarts bent melegben 12 órát. A motort, ha garázsban van, kicsit kisegítheted egy hősugárzóval. Ráirányítod a műszert a hengerekre és nyomatod rá a meleget. Ha a blokk kézmeleg és az akksi tele van, be kell induljon. Ha akkor sem röffen, akkor baj van.
A hideg idő kellemetlen mellékhatása. Ezt elkerülheted, ha az akkut kiveszed, szobában tartod és csak akkor teszed bele, amikor a téli járatást végzed (heti egyszer ajánlott), akkor nem lehet gond az indítással.
A Krrrr hang elvileg az indítórelé csattogása, ha annyira gyenge már az akksi, hogy már nem tudja megforgatni az önindítót.
Esetleg betolással próbálkozzak,járassam meg,aztán majd mutat valamit?
Hali!
Kb 3-4 hete volt utoljára beindítva az 535-ösöm,ma próbáltam,eredménytelenül,bár volt,hogy kétszer lenyomott pár erőtlen ütemet.Plusz felvetődött egy dolog,amit eddig nem vettem észre (nemrég vettem a vasat,akkor pöcre indult):az önindító 4-5-ször megforgatja a motort,aztán azt mondja,hogy "krrrrrrr".Az akksi jónak tűnik.Az még "oké",hogy nem röffen,annak több oka is lehet,de ez az önindító téma nem normális gondolom...
Üdv

Sőt, ha jól tudom hideg olajnál is kinyilik az a szelep.
Akkora ellenálása van hideg olajjal szemben a papirnak, hogy nem menne át megfelelő menyiségű olaj, vagy átszakadna a túlnyomástól a szűrőanyag, ha nem nyitna ki.

végyé
OKÉ! csak már tavaszodna.
Nekem a bal oldalon a porlasztófűtés érzékelője van.
Meg mostmár egy gagyi riasztó (higanykapcsoló, kis sziréna)
Meg az égőkészletet is beszuszakoltam ide. Tudom már nem kötelező, de egy fényszóró, meg egy hátsólámpa/féklámpa izzó jó, ha van.
Azelőtt is csak ennyi volt, index nélkül lehet élni.
Ja, és egy baleseti kárbejelentő. (Ha van, biztos nem kell)

Tényleg, elsősegély csomagot, ki hol tartja? (Én a villatáskában)
"Nem tud ez esetleg eldugulni csokkentve ezáltal az olajnyomást? "

Tudtommal ezek (meg minden) úgy vannak megcsinálva, hogy ha eltömődik a szűrő, akkor egy szelepen keresztül megkerüli, és akkor is van olajnyomás.
Szia!
Egészen konkrétan Gyálon. Jó az ötlet, majd összemotorozunk
Belenéztem Én is a bal oldalába,és az enyémnek is üres!
HALI! Kiváncsiságbol megnéztem én is a bal oldali krom dekliben mi van, tök üres az enyém is. Gyári kipuf van rajta végdobok felfurkálva csak egy picit durrog motorféknél néha vissza.Ha jol látom az email cimeden monor közelében laksz, én Üllő-n lakom összefuthatnánk valamikor ha majd jo idő lesz.
OKÉ! köszi. csak már melegedne az idő mert elvonási tüneteim vannak a tavalyi telet kis kihagyással végig motoroztam, de a ahogy elnézem az előrejelzést még két hét zima. Addig marad a motor suvickolás bent a 20 fokban.
Akkor ráér jövőre.
A nyáron ellenöriztem le de állitani sem kellett rajta.
Nem, azt már észrevetted volna. Ha két éve nálad van a vas, akkor már hallható baja lenne (csörgés-zörgés) a kevés kenés miatt. Ez annyira nem dugul el könnyen, ráér jövőre. Milyen időközönként volt szükség szelepállításra? Mert ha 2 év kb. akkor nincs gáz.
Persze mindig cserélem a filtert. Csak azért hoztam fel a témát mert szerintem sokan nem tudják hogy ott is van egy szürő. Két éve van nálam a motor de ki tudja mikor volt kitisztitva. Nem tud ez esetleg eldugulni csokkentve ezáltal az olajnyomást? Mert akkor inkább leengedem az olajat és kipucolom.
Most hagy úgy, ahogy van. Cseréltél olajszűrőt (a másikat)?
A következő olajcserénél az olaj leengedését követően vedd ki és mosd át benzinnel, száradás után mehet vissza. Most nem okosság utólag belenyúlni úgy, hogy olaj van a vasban, mert az összes kifolyna szerintem. Az a szűrő a pumpa előtt szűri meg a durva reszeléktől az olajat, úgyhogy szerintem ráér azt 2-3 évente pucolni, ha már jól be van járatva a motor.
Igen erre gondoltam, milyen idöközönként kell tisztitani mert én még nem csináltam. Furcsállom hogy a kezelési könyv erre nem tér ki. Friss olajcserén vagyok tul, vajon ezt csak olajcsere alkalmával lehet csak tisztitani? Ha leveszem sok olaj folyik ki vajon?
Köszönöm a tippeket! Körülnéztem ebay-en is és a Silvertail lett a befutó!
Én kérek elnézést, a levegőszűrő jobb oldalt van.
Ezt még gyakorolnom kell ezek szerint...
az órás kezem a bal
az órás kezem a bal
az órás kezem a bal
az órás kezem a bal
az órás kezem a bal
Bocsánat... A kezelési valóban nem írja. A szerelési igen.
www.virago.ro oldalon leszedheted.
Van egy durva olajszűrő a bal oldalon is, a váltókar alatt, ami mosható, rácsos kis lópikula... Arra gondolsz? Képek alant. (egyébként a könyv ír róla, 59.old.)
A képen látszik is pont a hátsó lábtartó alatt van a kardántengely magaságában