Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia! Kis gondom akadt potlámpák bekötésénél. Rákötöttem a fénykürtre, müködött is párszor aztán kampec most nincs fénykürtöm se. Mi lehet a gond ? Biztik a nyereg alatt rendben. Világitás müködik rendesen. Beégett volna a kapcsoloja a fénykürtnek? Nagy a terhelés? Nincs külön biztije? Mit nézzek meg szerinted?
Ugy látom egyszerre irtuk köszönöm
Köszönöm a gyors választ. És hol lehet ilyen feszabályzót venni? Bolt érdekel!
http://keeway.hu/katalog.php
Innen rendeltem .
A csatlakozást tűzősarukkal oldottam meg, zsugorcső szigeteléssel .
A bekötést Balázs rajzolta le nekem is , ha megtalálom felteszem ide .
Ugyan már... Ne túlozz, én csak megosztom, amit tudok.
Fantasztikus dolog lenne hivatásszerűen ezzel foglalkozni, de mivel nincs lehetőségem erre (sem anyagilag, sem földrajzilag nem menne egy saját műhely beindítása, ahol korrekt munkát kapna a motoros a pénzéért), így megpróbálom a lelkes, érdeklődő, saját maga szerelni vágyó kollégáknak elmagyarázni, hogy mit miért és hogyan... Ha már pár ezrest sikerül megspórolnunk egymásnak pl. egy karbiszinkronon, már megérte, nem?
Szerintem ha nekem lenne segítségre szükségem, én is nyugodtan fordulhatnék hozzátok.
(apropó, ha valaki tud hegeszteni, van csöve és lemeze, és le tudna nekem rajz alapján gyártani egy váltó és egy fékpedált az előretolt lábtartómra nem heroin áron, ne habozzon szólni)
Mindenképp érdemes. A japán motorok fesszabályzója szinte mind egyforma elven működik, gyakorlatilag felcserélhetők egymással, amennyiben a donor motor generátora és a felszerelni kívánt vas generátora nem tér el túl sokat, ami a teljesítményt illeti. Az XV250 fesszabályzója ugyanúgy 200W-ra van méretezve, mint pl. a Keeway-é, vagy az 535-ösé, csak a vezetékelés és a csatlakozó lehet más, azt viszont simán meg lehet oldani. Természetesen egy 350 W-os rendszerre méretezett fesszabályzó elbírja a 200 W-os Virago-t, fordítva viszont nem igaz (leég).
Egy ismerősnek 3 fesszabályzója ment ki másfél év alatt, valószínüleg a túlmelegedéstől. A megoldás az lett, hogy az újonnan vett cseredarab (Keeway-é) az első henger fölé lett felszerelve két darab L alakú vaslemezzel rögzítve. A vezetékekbe pedig csak simán beletoldottunk 120 cm-t és elvezettük a tank alatt. Azóta azzal megy, gond nélkül.
Szia. Feszszabályzóval kapcsolatban. Hol vetted ezt a szabályzót? A bekötést hogy oldottad meg tudnál rólra rajzot késziteni .Köszi
A plexi miatt előretoltam 3 cm-rel, egy távtartóval. Még én sem kötöttem be, de úgy akarom, hogy veszek egy kormánykapcsolót, lehet venni univerzálisat is, de asszem szétnézek bontóban, és ott nézek valamit. A lényeg az, hogy én is külön akarom mindenféleképpen kötni. Ja, és vettem bele 6V-os izzót, sorbakötöm, ahogy itt már szó volt róla nemrég.
Nálam foglaltak a helyek fölül a plexi alatta a villatáska gondolkodtam hogy csinálok egy lámpatartot és lekromoztazom, az még elfért volna a táska mögött de igy egyszerübb volt és szerintem nem is néz ki rosszul. Te bekötöd valahová?
ugyanígy gondolkodtam én is, és ugyanezt a lámpát vettem meg, csak én az indexre szerelem fel, mert pehelykönnyű. Sztem is megérte az árát
Igen tudom, de 10.000 km-ig nem volt baj vele, megjártam vele Erdélyt...no de remélem hogy jó lesz, és nem kell aggódnom :)
Fontos hogy hűtse a menetszél ,mert nyáron eléggé melegszik .
Felszereltem a potlámpákat még nem kötöttem be valoszinüleg a fénykürtre kötöm hogy ne égjen állandoan. Igy este ha kell be tudok világitani a kanyarokba.Tavaly nagyon zavart hogy nem láttam hová kanyarodik az ut.Összköltség:2.180.-a lámpa párja+2 bilincs 320.-/pár=2.500.-ft Ha valaki olcsobbat tud fizetek egy sört neki. A bilincs nem valami szép de majd lecserélem kromosra ha több lesz az anyegin. A lámpa hátulja fekete de nem is kerül 10 rugoba darabja.
Hmm, szóval azt mondod, érdemes megpróbálni?
Lehet akkor le is rendelem, igaz ez nem fog beférni ahol nekem van...de akkor én is odarakom valahova, ahol éri a szél, lehet az előzőek is csak azért mentek tönkre, mert ahova való gyárilag az az oldal dekli alatt van, és ott nem nagyon éri szél...
Nos nagyon szépen köszönöm a segítségedet, sokat segített:)
Tévedtem a fényképezőgépben meg volt még .
Szia Daffos!Természetesen nem szabad rizikózni,de ha a naggyal nem,akkor a kicsivel, nem 150km-t csak 15km-t az élmény maradjon.Nálam sajnos a folytonossági hiány a térdem és a föld között még meg van ,de 22.-én műtét/remélem az utolsó/aztán...?jön a jó idő ,kinő a lábam/protézis/motorszerelés,és egyszer csak motorozás,addig is minden nap figyellek benneteket a fórumon.üdv mindenkinek Viktor.
Persze az nagyon jó lenne :)
Volt nekem asszem a moped 91 cég forgalmasa a fesz szabot, valami után gyártott, alig mentem az elsővel 35km-ert és elfüstölt, azt kicseréltettem, a másodikkal mentem 25km-ert és annak is puklisodott a hasa, bemérettem a generátort baja nincs, jó, esetleg ötlet?
Igen alighanem az .
Csinálnom kellett hozzá tartólemezt . Ma már nem tudom lefényképezni ,de ha érdekel talán holnap .
Igen ezt én is olvastam hogy jó lehet rá.
És az nem baj, hogy nem olyan az alakja?
Attól fel tudtad csavarozni?
Illetve keeway melyik supershadow 250-es fesz szab?
Ja, és köszi a gyors reagálást :)
5300-ért vettem Keeway szabályzót eddig tökéletes .
Jaa, az lemaradt hogy xv250es kis jószágom van :)
Üdvözletem, új vagyok köztetek :)
Lenne egy problémám, ha tudnátok tanácsokkal ellátni, annak örülnék! :)
Nos, meghalt a mocim fesz. szabályzója...megkérdeztem a szegedi yamaha-t, nos potom 55ezer pénzért kapnék is egy újat.
Hogy is mondjam, kicsit sokallom :S
Esetleg valami ötlet?
Előre is köszönöm.
Üdv, Laci
Remélem lesz.de mint említettem a fórumot nem hagyom el ha puskával kényszerítenek akkor sem.Itt tényleg jó csapat van. És tudom többször mondtad ne magasztaljalak de szavazásra merném bocsájtani,ha nem lennél a fórumon nagyon sokunkban nagy űr tátongana .Üdv Daffos
Köszi de nem vagyok úgy elkeseredve csak a motorozás miatt,a többi meg adja magát.Üdv Daffos
Úgy legyen.