Sziasztok. Indul a szezon, nem úgy a moci. Vélemenyre lenne szükségem. Beindul es alapjáraton szépen megy, viszont ha sebességbe rakom, akkor leáll. Mi okozhat ilzen problémát. Müködik index, lámpa meg minden. Előre is köszönöm.
Ma megbűnhődtem még az el nem követett bűneimért is. Egy 1,5 éve álló motor beindítását vállaltam(Honda vf500f). Laza óra, meg egy 100AH-s akksi kellett,hogy beröffenjen, de sok köszönet nem volt benne. Amikor beindul, elkezdett a kipufogóból dőlni az el nem égett benzin,artika,féktisztító. Zárt benzincsappal abbamaradt a folyás, de nagyon egészségtelenül meg a V4es és melegen sincs alapjárata. A nagyvas.hu-n sikerült lánc szettet találni, úgyhogy köszi Jogo! Ma Backstage? Mi a Crazy Mamában kezdünk és utána átmegyünk, mert Dinamit. Rudán betagotódott, megtekintenénk!
Én még nem probáltam csak hallottam a következő módszert.
Lent a fégnyergen lévő légtelenítő szelepre ráhuzol egy hosszabb gumicsövet a mi légmentesen zár. Felül a tartálynál teleöntöd fékolajjal és lent egy nagyobbacska injekciós fecskendővel átszivod az olajat a rendszeren.Ha elég ügyes vagy akkor a levegőt is kitudod szívni belőle. Állítolag az ismerősőm motorját így légtelenítették. Egy kicsivel több olaj kell hozzá,hogy legyen mit szívokázni de lehet,hogy nálad is műkszik.
Ezzel már próbálkoztam, bár annyira nem tudtam felemelni, mert nem engedi a fékcső. RC51 adott egy tippet, holnap nekiesek megint, ha bejön majd eldicsekszem vele. Én azt hittem, már kimerítettem minden szóba jöhető ötletet.
Ezeket a motorokat benzinre találták ki, most meg a zöldek miatt elbasszák ilyen szarokkal mint a bioetanol. Emelett még élelmezési gondokat is okoz mert benzinre termeli a földműves a kukoricát nem kajának mert az olcsobb. A világ nagyrészén meg éheznek.
Ha jól emlékszem 5% körül!
De ma amikor a Seat cordobának a fojtószelepét mostam benne, mert nem volt alapjárat, igencsak furcsa den.szesz szagot éreztem! Nem a benzinét!
Ezek a faszok kevernek bele bioetanolt is? Na ezek basszák szét a motorokat. A régi jó ólmos benzinek bezzeg jók voltak.
Az,hogy a gyáraik meg okádják a füstöt az meg nem baj mi?
Hosszabb leállás esetén engedd le a benzint az úszóházból,vagy zárt benzincsapnál járasd ki ....a belekevert bioetanol miatt esetenként "moha"szerű zöld lerakódások lesznek az úszóházban és kisebb darabokban leszakadozva dugulásokat csinálhat....olcsóbb, mint 10000-et fizetni a pucolásért
Tavaly volt szívás a Katanával is amikor légtelenítettük. Mi 2 napig nem tudtuk megoldani. Aztán jött Jocó barátom, aki raklapdealer és kontányéros kukás. Azt mondta"vegyétek le a féknyerget, és emeljétek fel,hogy egy magasságban legyen a karral". Az ötödik húzásra elkezdett keményedni és 20ból ki légtelenítettük. A szerelőm majd infrafényt kapott, hogy egy kibictől kellett megkapnia a tutit. Ha emlékeztetem az esetre elborul a tekintete ma is.
Próbáltál már a benzinbe STP adalékot? Egy idényben mondjuk 2 flakon bőven elég. Ma vettem a piros flakonost. Benzin treatment. Tankolásonként az 1/4ét öntsd a a benzinhez! Hátha feloldja a lerakódásokat! El ne olvasd,hogy milyen baromságok vannak a hátuljára írva! Mondjuk az,hogy "véd a rozsdától az üza rendszerben" talán még ok. Ártani nem fog, 1400ft, mégse 10rongy. Mondjuk a legfaszább az lenne, ha megmutatná E-M, hogy mi a menete a tisztításnak és az adalékolással megakadályoznád a lerakódásokat a karburátorokban! Az,hogy keveset használod valóban nem a legjobb neki.
Szia RC51!
Hadd kérdezzem meg, hogy ismersz e valami trükköt a Goldwing első fék légtelenítésére. Néztem az amerikai fórumon, láttam, mások is küszködnek vele. Új a főfékhenger, munkahenger karmantyúk cserélve, fém fékcső új. 2 órányi légtelenítés után, még mindig puha. Fordítottam, hogy felül legyen a légtelenítő csavar, már le is vettem, és ékkel is légtelenítettem, de nem jön ki a levegő, még mindig puha. A józan ész szerint már nem lehet benne, de van. Kezd szétverni az ideg. Hátha volt már vele dolgotok, azért kérdezem tőled.
Szia!
Igen én csináltattam hengertáskát, egy debreceni bácsival.
A számát viszont sajna elveszítettem, illetve a régi telómban volt, abból meg minden szám eltűnt.
De megpróbálom neked valahogy kideríteni. Hátha sikerül.
Lent a fégnyergen lévő légtelenítő szelepre ráhuzol egy hosszabb gumicsövet a mi légmentesen zár. Felül a tartálynál teleöntöd fékolajjal és lent egy nagyobbacska injekciós fecskendővel átszivod az olajat a rendszeren.Ha elég ügyes vagy akkor a levegőt is kitudod szívni belőle. Állítolag az ismerősőm motorját így légtelenítették. Egy kicsivel több olaj kell hozzá,hogy legyen mit szívokázni de lehet,hogy nálad is műkszik.
De ma amikor a Seat cordobának a fojtószelepét mostam benne, mert nem volt alapjárat, igencsak furcsa den.szesz szagot éreztem! Nem a benzinét!
Az,hogy a gyáraik meg okádják a füstöt az meg nem baj mi?
Írtam emilt, hogy megjött, nem kaptad meg?
A táska készítője: Kolozsvári István
30/616-7637
Üdv. Zoli
Hadd kérdezzem meg, hogy ismersz e valami trükköt a Goldwing első fék légtelenítésére. Néztem az amerikai fórumon, láttam, mások is küszködnek vele. Új a főfékhenger, munkahenger karmantyúk cserélve, fém fékcső új. 2 órányi légtelenítés után, még mindig puha. Fordítottam, hogy felül legyen a légtelenítő csavar, már le is vettem, és ékkel is légtelenítettem, de nem jön ki a levegő, még mindig puha. A józan ész szerint már nem lehet benne, de van. Kezd szétverni az ideg. Hátha volt már vele dolgotok, azért kérdezem tőled.
Kicsit próbálgattam az új Full HD kamerát. Jó szolgálatot fog tenni a nyáron.
Igen én csináltattam hengertáskát, egy debreceni bácsival.
A számát viszont sajna elveszítettem, illetve a régi telómban volt, abból meg minden szám eltűnt.
De megpróbálom neked valahogy kideríteni. Hátha sikerül.