Kösz az infókat.
Most már nem kétséges a bovden csere. Ugyan is megpróbáltam a szakadt szálat kihúzni. Hogy majd ez jó lesz vésztartaléknak. Mondanom sem kell nem sikerült teljesen kiszedni. Annyit értem el, hogy most már rendesen szorul és akad. Tehát amíg nem lesz másik bovden addig nincs motorozás a számomra.
Tényleg nincs valakinek elfekvőben Kuplung bovdenje? 1100-ashoz.
Ha már esetleg nincs rá szüksége, akkor átvenném.
Tehát ha van és eladná nekem akkor hívjon mindnél hamarabb. Mivel holnap szándékozom megrendelni. De ha van valakinek akinek már nem kell, akkor inkább tőle venném át.
Számom: 06 20 475 8051
Jó tudni, hogy működik a defektjavító spré. Gumisnak mutattad-e? Ha igen mit szólt hozzá? Könnyen tudná javítani? S milyen volt így motorozni vele?
Jól néznek ki az új gumijaid. Kíváncsi leszek a véleményedre. No és hogy mennyi Km-et fognak bírni.
Srácok, az említett fék gonddal valakinek valami 5lete, javaslata?
"Ha jobban be kell húzni (erősebben) a fékkart, akkor a végén akadozik, "ropog" Így nem lehet fokozatmentesen adagolni a fékerőt. A kis állítható nyomó csavar a munkahenger felületén kikoptatott már egy kis fészket. Ez mennyire normális?"
Zsocca! Én a helyedben nem tökölnék, cserélném a bovdent, a kuplung rugókat, és a lamellákat is, valamint nem tudom megtetted e már, de az olajat is. Ha olyan nagy becsben tartod a gépet, egy ilyen korú motor megérdemli ezt így kompletten. Ezután pedig nem csúszna sosem többet a kuplungod az elkövetkező soktízezer kmen keresztül és le van a gond az egészről. Természetesen új kuplung oldali deknitömítéssel. Ez a zsírzós kivágós dolog gányolás. Nem simson ez.
Én is itt vettem a tömítést, ennyi pénzért ne tökölj vele. (egyébként a "kép csak illusztráció" felirat elkerülte a figyelmed) Azért szkenneltem be mert hátha egyszer sürgősen kell, kinyomtattam magamnak párat. A bowden csere nálad az teljesen alap lenne...
Felkerültek az új gumijaim: bridgestone exedra max lett belőle
Előtte kipróbáltam a defektjavítást az 5 éves szprével, tökéletesen működött, fel is fújta 2 bar nyomásra.
A spinning nagyon jó, hagyd magad elcsábítani. Az egyik legjobb cardio fitness tevékenység. Én is csinálom már évek óta. Hatalmas fizikumot ad, zsírégető (ha úgy csinálod), és állóképesség javító.
Sziasztok Virágósok, volt Virágósok, és leendő Virágósok,
Meg van a Salgóbányai Találkozó, s buli ideje.
2014 június 13-15.
Terveink szerint a Savageosokal együtt lesz. (klassz csapat az is)
Azért gondoltun, két csapatra, mert 15-20 fő felet miénk lehetne az egész tábor.
Infók:
A költségek minimálisak, de attól függ, hogy kaja, szállás kell-e. A faház kb. 2500 Ft/fő/éjszaka, a sátor 1000 Ft/fő/éjszaka. A kaja: a bőséges reggeli kb. 800, a bográcsos vacsora 900 Ft/ fő, sörök 200-220.... tehát olcsó és finom, de főzhetünk Mi is és akkor az eszközök, gáz kb.3500 Ft/alkalom. A kaja árak a létszámtól is függenek.
A Program lehetőségek:
15 perc séta Salgóvár.
45 perc séta Sziklástó, vagy Medves-fensík.
10 perc motorozás Füleki vár.
Írhatnám itt a végtelenségik. Heteken keresztül tudnálak benneteket hurcolászni a látnivalókhoz. De majd itt eldönti a csapat, hogy mit is szeretne megnézni.
Szóval kit érdekel a találkozó. Hány emberre számíthatunk?
Ezek szerint egy kartonból kivágott tömítés is megteszi.
Sajnos nyomtatni nem tudok. De annak idején a Komár mopedhez készítettünk.
Bezsíroztuk a dekli szélét, rátettük a kartont, csavarhúzó nyelével körbe kopogtattuk, majd az így kirajzolódott formát körbe vágtuk.
No meg ezen az oldalon a kuplung fedél tömítés teljesen más formájú. Akkor most melyik a jó?
Egyenlőre a bowdent fogom cserélni. Mivel egy szál el van benne szakadva. S ma spicceltem bele jégoldós zár olajzót. Könnyebben csúszkál benne, de néha meg akad.
Reménykedem benne, hogy a bovden cseréje után jó lesz. Mivel nem szívesen kuplungoznám. Mert még nem csináltam soha. És attól félek, hogy az összerakásnál hibázok valamit. PL Nem húzok meg elégé egy csavart, s ez később még nagyobb problémát okoz.
No meg számomra nem is egyértelmű, hogy a kuplung lamellák a rosszak.
Mivel én úgy gondolom, hogy ha kopottak lennének a lamellák akkor mindig megcsúszna maximális nyomatékon. Ezzel szemben csak akkor csúszik meg ha előtte már huzamosabb ideje egyenletes tempóban haladok, majd hirtelen gyorsítok.
130-140 nél, megcsúszik egy pillanatra. Aztán később akkor sem csúszik meg ha provokálom.
Vissza lassítok 100 km-re. Majd csutka gázzal gyorsítok, s 140-nél meg, el is kezdek fékezni. Teljes gáznál. A fék lassan kezdi megfogni a motort, de a kuplung nem hajlandó megcsúszni.
Aztán egy ideig ballagunk tovább. Majd a következő intenzív előzésnél újra megcsúszik. De csak egyszer.
No és akkor sem csúszik meg ha alacsonyabb sebességi fokozatból gyorsítok, mint barom. Megy mint a veszedelem, pakolgatom felfelé a sebességeket, figyelgetem, és várom, hogy majd 5.-ben 130-140 km között meg csúszik. De semmi. Ekkor teljes erőből gyorsul tovább.
Én ezt nem igazán értem. Szerintem, ha a kuplung kopott lenne akkor mindig meg kéne csúsznia. Nem?
Szia!
Jó hogy írtál, mert le volt némítva, el is felejtettem. A tiéd meg rögzítőn van. Minden formában elküldtem az elérhetőségét Poldinknak, bármit bekapcsolsz, megtalálod rajta.
Szia Jogo! Küld el légy szíves a Poldi telefonszámát! SMS is jó. Amiatt hívtalak. Sajnos sosem vagyok otthon abban az időpontban amikor neked jó lenne. Egyszer csak sikerül!
Akkor kicsit várnom kellett volna még, mert pont egy kút mellett kezdett el világítani, és tankoltam. Ahogy mondjátok, először halványan, majd hol elaludt, hol világított.
Aztán egyre erősebb lett, de nem sokat mentem vele, megtankoltam.
Sziasztok! Vezérmű lánc cserére Pesten tudtok-e javasolni vkit, aki becsülettel, de emberi áron dolgozik? :) Tehát ahol csak kicsit kell ráfizetnem, miután beszámítja a motort a munkadíjba :D
Én azt vettem észre, hogy amikor kigyullad a kis lámpa, utánna még vagy 20km-t tudok menni, közben világít folyamatosan. Aztán menet közben egyszercsak kezd leállni a motor akkor átkapcsolom res-re és megint lehet vele menni tovább vagy 30 km-t ami alatt tankolni lehet. Szerintem a lámpa a felső tank szintjére figyelmeztet míg a res az alsó tankban kapcsolja át tartalékra.
Most már nem kétséges a bovden csere. Ugyan is megpróbáltam a szakadt szálat kihúzni. Hogy majd ez jó lesz vésztartaléknak. Mondanom sem kell nem sikerült teljesen kiszedni. Annyit értem el, hogy most már rendesen szorul és akad. Tehát amíg nem lesz másik bovden addig nincs motorozás a számomra.
Tényleg nincs valakinek elfekvőben Kuplung bovdenje? 1100-ashoz.
Ha már esetleg nincs rá szüksége, akkor átvenném.
Tehát ha van és eladná nekem akkor hívjon mindnél hamarabb. Mivel holnap szándékozom megrendelni. De ha van valakinek akinek már nem kell, akkor inkább tőle venném át.
Számom: 06 20 475 8051
Jó tudni, hogy működik a defektjavító spré. Gumisnak mutattad-e? Ha igen mit szólt hozzá? Könnyen tudná javítani? S milyen volt így motorozni vele?
Jól néznek ki az új gumijaid. Kíváncsi leszek a véleményedre. No és hogy mennyi Km-et fognak bírni.