Így van, az amerikai kivitelű "áltankos" Virago-k üz.any .szint jelző lámpája először fel-fel villan, majd folymatosan világít.....rövid idő elteltével pedig -ha nem kapcsoltad át a RES kapcsolót - leveszi az áramot az AC-ről
Szia!
Az enyém is alsó tankos. Akkor dadog le, ha már folyamatosan ég a piros lámpa. Amíg kigyullad, elalszik, -nekem szokott elhalványodni is- addig nem áll le.
Nálam, mondjuk 1100-es, hasonló rendszerű a dolog. Lámpa és RES kapcsoló. Ha kigyullad a lámpa, az még nem rögtön veszi el az áramot a szivattyútól. Van valamennyi időzítése. Pár perc.
lehet, hogy várnom kellett volna még egy pár kilométert, és akkor leállt volna a gép, vagyis lehet, hogy nem rögtön kapcsol le az üzipumpa, amikor elkezd világítani a Fuel lámpa?
Tegnap mentem én is egy bemelegítő kört. Az első féken cseréltem betéteket és a fékkarra is töltettem fel egy kis anyagot, hogy közelebb áljon. (Sajnos nem sok sikerrel jártam, mert így meg behúzáskor nem ott feküdt fel ahol kellett és kvázi nem volt fékem. Most ott tartok kb ahol elkezdtem ) De amiért írok, hogy a fék adagolgatósága elromlott. Ha jobban be kell húzni (erősebben) a fékkart, akkor a végén akadozik, "ropog" Így nem tudom fokozatmentesen adagolni a fékerőt. A kis állítható nyomó csavar a munkahenger felületén kikoptatott már egy kis fészket. Ez mennyire normális? Ennek lehet ilyen hatása? Mióta nálam a vas szoktam egy kis zsírt oda adni neki.
....szóval, minek a lámpa is meg a kapcsoló is? Hiszen, ha világít a lámpa - figyelmeztetve hogy kevés a benzin - akkor már látom, hogy lassan tankolni kell, minek veszi el az áramot a pumpától is?
Mégis találtam Robon62 hsz-ét ebben a témában.
tehát ha kigyullad a Fuel lámpám, akkor le kéne állnia a motornak, mert az üzemanyag-pumpa áramellátása megszűnik (?)....
De minek a lámpa is, meg a kapcsoló is?
Ezek szerint nekem nem működik a kormányon lévő kapcsoló?
Ha jó a kapcsoló, akkor ha mondjuk 1 liter benzin van a tankban, és "on" állásban van a kapcsoló, akkor nem is szabadna beindulnia a gépnek?
Sziasztok!
Na, megint egy benzin tartalék kapcsoló kérdés (kerestem itt a fórumon ezzel kapcsolatos hsz-t, de nem találtam meg amit kerestem), tehát:
a télen szétszedtem a tankomat, (alsó tankos, felül nincs tank, és benzincsap sincs sehol), és akkor tapasztaltam, hogy a tank alján lévő elektromos kapcsoló le van törve, ezt megjavítottam. Ma mentem a géppel elég sokat, és szépen 90 mérföldnél világítani kezdett a "Fuel" lámpácska a műszerfalon.
Namármost ezzel bebizonyosodott, hogy már működik a rendszer.
De!
Én azt hittem, hogy ha eléri a tartalék szintet a benzin mennyisége a tankban, ezzel kigyullad a "Fuel" lámpa, de le is áll a benzinpumpa, és át kell állítanom a Fuel kapcsolót "On" állásról "Res" állásra.....
Hát, a francot, a motorom szépen ment tovább, nem állt le, amikor kigyulladt a Fuel lámpa.
Most akkor minek is van a jobb kormányon a Fule: On, Res kapcsoló? Mit is kell annak csinálnia?
Aki tudja, segíthetne. Köszönöm....
Jó neked Zoccca, hogy olyan szép környékenlax
Én ha látni akarok valamit, át kell verekednem magam a Hortobágy hosszú technikás egyenesein... Nem tudom mit lehet ezen a placcon szeretni.
Mielőtt bármit veszel, szedd szét és mérd meg az alkatrészeket.
Ha tudsz A3 kartont nyomtatni és van türelmed kivágni, itt a deklitömítés beszkennelve 1:1 méretben.
Végül én is gurultam egyet itt a környékemen ebéd után. Csak 70km, így bemelegítésnek jó volt. Hosszabb távra még jobban fel kellett volna öltözni, úgyhogy elégvolt ennyi is.
Nagyon köszönöm a gyors választ.
Sajnos ezen a téren a Német piac sem olcsóbb.
Akkor nyugodtan megrendelhetem itthonról. Kb 20 ezerért meg van a lamella és a tömítés is.
Mindenesetre nagyon köszönöm a segítséget.
Szia Bummi
Meg tudnád-e nézni az Ebay-on, hogy onnan menyiért lehetne az én 1994-es évjáratú 1100 virgácsomhoz kuplung lamellákat, és dekli tömítést venni?
Én itthon 13400 Ft ért tudok parafa lamellákat. + 5-7 ezer a dekli tömítés.
Előre is köszönöm a fáradozásaidat.
Minden további nélkül. Tárnokra is megyünk.
Sőt az asszony a hátam mögött már rá is vágta, hogy OK. Tárnok szép hely ideje megnéznünk.
Képzeld hogy jártunk ma.
Nem indultunk el hozzád, mivel hogy Bea nyaka fáj.
De hát szép idővolt. Tehát rábeszéltem hogy guruljunk egy picit. Hátha a rezgések még javítanak is a nyakcsigolyák helyzetén.
Elindultunk. Minden kereszteződésnél kérdeztem, hogy hogy érzi magát. Vissza fordulja-e? Mivel mindig az volt a válasz, hogy minden ok. Így végül sikerült egy 220 km-es kört menni.
S a nyaka is javult. Mivel most kivételesen hátul kapaszkodott. Mivel néha téptem a gázt. Mert teszteltem a kuplungot. Hát nem igazán javult. Nagy ritkán ugyan de csak meg csúszik néha 130 és 140 Km között. Aztán meg hiába provokálom nem hajlandó újra megcsúszni. Úgy hogy döntöttem a csere mellet.
Szóval hátul kapaszkodott. A válla valamilyen szinten hátra csavarva. S közben a motor vibrációja. S szerintem valamelyest helyére rázódhattak a csigolyák.
Útvonalunk: St - Mátraszele - Homokternye - Recsk- Parádsasvár- Mátraháza - Abasár - Gyöngyös - Szurdokpüspöki - Pásztó - Hollókő - Szécsény - Rárósnál át szloviba - Losonc - Fülek - Somos és St.
Itthon mondtam neki, hogy akár BP-t is megjárhattuk volna. No mindegy. De jövő hétvégén, ha jó lesz az idő mindenképpen megyünk.
Ha időnk marad még a kerti munkába is örömmel segítünk.
Ok. Vettem az adást. Szerintem akkor sincs tragédia,ha Tárnok-Szőlőhegyre jöttök ki a jövő héten. +38km. Gyálhoz képest. Pihiztek egyet, megnézitek hogyan földművelek, felszereljük (remélhetőleg jó lesz) a plexit, aztán gyíííí! Tök egyszerű a menet. A 0-on el kell jönni a nagy Duna-hídig, a következő lehajtó az M6, azon pedig az érdi tetőig.(szgk. mkp. ingyenes) Áttérni a régi balatoni (7es) útra és oda megyek elétek,hogy ne kelljen Érden kavarogni. Mobil Petrol kút. Ha meg otthon leszek, akkor a víztorony.
Így van, az amerikai kivitelű "áltankos" Virago-k üz.any .szint jelző lámpája először fel-fel villan, majd folymatosan világít.....rövid idő elteltével pedig -ha nem kapcsoltad át a RES kapcsolót - leveszi az áramot az AC-ről