Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv nagyi2. Hátulra kb 2mm-re lóghat csak ki a csavar, tehát nem fér el egy anya. A gyakorlatban ha létezne hét miliméteres átmérőjű csavar az még jó lenne. A nyolcas pedig már nagy,úgy hogy megpróbálom a kétkomponensű ragasztós verziót.
Szia mv53 !
A hátsó bukócsöved már tavaj is megvolt?
Hátul, egy anyát nem lehet a csavarra tekerni?
Szia! Ha nem akarod fúrni próbáld meg ,tegyél a furatba kétkomponenses fémragasztót ugy csavardbe az ép menetű csavart. Mielőtt teljesen megköt óvatosan csavard ki és várj amig teljesen megköt úgy tedd vissza.Ha men bízol benne ,hogy mennyire fog a ragasztó próbáld meg egy másik csavaron anyával. Ha nem válik be még mindig fúrhatod.
Telefon nálam lesz, Beának meg gyógyulást!
Oké
Tuti, hogy élni fogunk a lehetőséggel. S örömmel be is barangoljuk a látnivalókat. Mielőtt motorozni kezdtünk, a sport meleti szabadidőnkben a Zöld út (ZUTE) Természet járó egyesülettel járkáltunk.
Viszont mióta meg van a Virgács, azóta csak télen túrázgatunk. Jó időben minden szabad időnket motoron töltjük.
Természetesen mi is szívesen kalauzolnánk téged, vagy benneteket, itt nálunk.
S erre jó alkalom is lehet az idei Virágós Találkozón. Amit idén Salgóbányára tervezek.
Itt van Gyálon a haver műhelyében. A meghajtással van gondja és a jövő héten lesz hozzá alkatrész. Jocó barátom nagyon feni a fogát egy ilyen óriásra.
Az nem semmi.
Hol és milyen szervezésben próbálod?
Vasárnap készültünk.
Akkorra egyenlőre nem mond esőt. Mondjuk esőruhát is tervezünk venni.
Egyenlőre Bea is betegeskedik. Nélküle meg instabil a motor.
De ha még is útra kelünk vasárnap akkor előtte mindenképpen hívlak.
Nálad lesz a telefonod? A Nagy tavaszi talaj előkészítési munkálatok közben?
Ha nem csak a csavar " sérült " - megpróbálnám egy másikkal is - akkor nem nagyon van más lehetőség, mint menetfúróval egy méretet növelni.
Üdv. Egy kis segítségre van szükségem. Ki cseréltem a szívó csonkokat, és vele együtt cseréltem a karburátoron lévő kereszthornyú csavarokat is. Gondoltam imbusz fejű csavarokkal könnyebben boldogulok egy esetleges szétszedés esetén. Be rakás során az egyik csavart úgy meghúztam hogy hogy megszakadt a menet, a csavar meg mindig ki esik. Egyelőre nem szivárog. Köszönettel venném ha volna valakinek egy épkézláb ötlete, hogy mit csináljak vele?
Már volt szó a témáról régebben. Ha érdekel, üsd be a "keresés ebben a topikban"-ba,hogy tacskó kormány! Nézd át miket dumáltunk kormány ügyben!
köszi!
Akinek hasonló van, ossza meg velem legyen kedves, hogy milyen vezetni, mennyire kényelmes, stb.
Tudom, hogy szubjektív, de....
Ez az. Bobber kormány. Kalmi rakott ilyet fel az övére, de az ő gépe már Tibcsibe fórumtárs tulajdona. Szerintem ha kalmi olvas minket, fog segíteni neked! Ugyan átment Sportsterba, de azért szokott jelentkezni.
Valami ilyesmit azt hiszem, csak azt nem tudom, hogy milyen lenne vezetni:
http://www.rmcmotor.hu/termek/...
Egyeneset szeretnél?
Javításon van a helyi szerelő havernál és a jövő héten lesz hozzá alkatrész. Az Intrudis haver szeretne ilyet de én is kipróbálom ha kész lesz.
Sziasztok,

Régóta olvasom a fórumot, hisz én is virago-s lennék, de nem tudtam eddig regisztrálni a rendszer miatt.
Szeretném a segítségeteket kérni, hogy az eredeti kormány helyett milyet javasoltok, mert ezzel nem szeretem annyira. Rákerestem a témára, de azon túl, hogy kb. 80 cm-es a jó, nem találtam semmit.
Mit javasoltok? Kinek mi a tapasztalata?
Előre is köszi,
viktor
Már megint csak a Virago...
Fuuu az kiraly! Meselj majd milyen volt.
A jövő hétvégén én egy Kawa Vulcant próbálok ki. 2000Cm3
Miért ne lenne? Valaki lesz itthon és odaadja neked,ha eljössz érte. Egyébként esőt mutat az előjelző egész hétvégére.
Előszedtem a varrógépet.
Ezek szerint a mostani vasárnap akkor nem aktuális.
Akkor majd megpróbáljuk a jövő hétvégén.
Igaz, igaz! V...V....V... mintha magam mondtam volna.