Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Be maródás esetén mi a javítás módja. Elég csak kicsiszolni?
Mai nap remélem hamar haza éürnk, és már szedem is szét.
Köszönöm a felajánlást. Szétnézek és lehet, hogy majd élek vele.
Sziasztok! Tegnap este óta nincs netem. Most is idegenből írok. Vettem amit írtatok és köszi a lánc szett ügyben. Közlöm az érintettel és természetes,hogy pénzel történik a megrendelés. Az évjárat tekintetében tévedtem, nem 84es, hanem 85ös a Honda és vf500f. nem tudom,hogy ez számít e? A linken mintha más lett volna. Egyébként jó drága. Katanához itthoni vásárlással, munkadíjjal 22000ft-ot fizettem 2 éve. Zsoccca! Jöhettek később is. Jövő vasárnap lesz amit holnap gondoltam. Még egyszer köszi az utánajárást.
Akkor bocsi, csak nem írtad hogy állítgattál is rajta, így már más a helyzet. Ezek szerint csak nekem van szerencsém a nagy virgáccsal, nem atombiztos a kuplungja... Az enyémben 55000 km van, ebből én raktam bele 33 ezret, és mondom gyári méreten volt az összes alkatrész a kuplungban amikor szétszedtem.
Ha a kosár van kikopva fogod látni, mert szépen bele van harapva az alumíniumba a tárcsa pereme, mint az utolsó képemen ahol nekem fénylik.
Nezzel szet az utangyartott lamellak kornyeken mert azok a ruggok nem annyira dragak. A gyari itt nalunk 74 dollar ha kell hazaviszem neked nyaron. Nezd meg a barnett oldalat. Ott pl van olyan nyomolap ami a hagyomanyos ruggokat alkalmazza. "conversion kit"
Köszönöm a fotókat.
Így már nem tűnik ördöngőségnek.
Hallgatok rád és mindnél előbb szétszedem. Ha a kuplung ház van berágódva azt ugye egyből látom, amint levettem a deklit?

Igen már állítottam a kuplungot minden hová. Volt már úgy is, hogy alig tudtam vele elindulni, annyira nagy volt a holtjáték. S úgy is meg meg csúszott.
A múlt hét végen csak ritkán és csak, és csak 130-140 között csúszott meg, és csak csutka gázon.
Hétköznap nem mentem vele. Bovdent cseréltem. S most meg már minden egyes teljes gázas gyorsításnál megcsúszik. Normálisan még lehet vele gyorsítani. De félek tőle hogy rohamosan romlani fog. Innen megyünk még Katannához, majd haza. Utána már csak akkor ülök rá ha majd tökéletes lesz.
Remélem jövő hétvégén újramotorozhatom!
Miért tépnéd hiába.
Csak egy a baj, hogy a rúgó 32 ezerbe kerül. S így úgy döntöttem, hogy ennyiért megéri esetleg kétszer szétszedni.
Vagy tudsz esetleg valahol olcsóbban is rúgót?
Sajnos a tanyerruggo is elgyengul ha csak nem jobban. A masik meg hogy a multkor reszletesen leirtam zsoccanak hogyan kell a kupplungot beallitani szal szerintem ott nincs gond. Csoccanak sajna meg kell venni a tarcsakat es a ruggot ha nem akar a jovoben ujra szerelni. Igy a legjobb a legprofibb.
Bowdent cseréltél, és fogadjunk hogy nem próbáltad meg beállítani.
Már nem tudod betenni sebességbe, mert annyira lelazítottad?
Zsocca!

Nem kell semmilyen leírás a kuplung szétszedéshez, csak némi szerelési műszaki érzék.
Ne vegyél semmit amíg nem szedted szét!
Az olajad biztosan jó? Az is lehet hogy a kosár van berágódva.
Ebben csak 1db tányérrugó van, nem hiszem hogy az nyúlt ki.
Amikor szétszedtem lőttem pár képet róla:
"Magyar" megoldás, de legtöbbször működik!
És csak az alátétek kerülnek pénzbe! No meg a szerelés, az UTÁNA elfogyasztott sörök miatt!
Figyelem itt a kuplongról való elmélkedést,sokáig gondolkodtam,hogy leírjam -e a következőket./mert gányolásnak lehet tekinteni/
Én már javitottam ugy is kuplugot ,miután nem volt tolómérővel mérhető kopás a rugó ill. a betétnél,hogy a rugó alá tettem 1mm. alátétet .
A kuplun megjavult,nem csúszott,sőt harapósabb lett.
Egy picivel nagyobb erővel kellett kezelni a kuplung kart,ennyi.
Javaslom a rugócserét is, mert lehet hogy épp a lamelláknak semmi baja, csak a rugók gyengültek el. Nekem ez volt az 535-ösön.
Bár látom hiába tépem a számat...
Szia Tomi
Most a Tiszán vagyunk.
Holnap készülünk hozzád. De ahhoz, hogy 10-ig oda érjünk, 7.30-8.00 között el kéne indulnunk. No ez ami nem biztos, hogy sikerül.
Minden esetre indulás előtt meg csörgetlek.
Így már én is értem.
Félre értettél.
Én a Magyart és a Románt úgy használtam hogy mindkettőről az van elterjedve nemzetközi szinten hogy lopnak. (Sajnos ) És a Román jelző alatt nem az Erdélyi Magyarokra gondoltam.
Egyébként a véleményem az, hogy az Erdélyi, Felvidéki, Vajdasági, és a Kárpát aljai magyarok, sokkal inkább magyarok, mint az ország határon belül élők.
Ugyan is nekünk természetes, hogy magyarok vagyunk. Nem kell érte tenni semmit. De nekik minden nap küzdeniük, és tenni kell azért hogy magyarok maradhassanak.
És ezért minden tiszteletem az övék.
Hát jó lenne kipróbálni.
A ker. suli még jó közel is van hozzánk, csak egy a probléma, hogy nekem hétköznap este nyolckor már fellövik a pizsamát, s aludni szoktam.
De majd csak kipróbálom valahol, valamikor.
Ha máshol nem hát Salgóbányán.

Skacok!
Eldőlt végre a kuplung kérdés.
Lamella csere. Ez most már nem kétséges. Kicseréltem a bovdent. S tegnap este jöttem le a Tiszára, s minden intenzívebb gázadásnál megcsúszott. Végül is örülök neki, hogy végre kétségek nélkül kiderült, hogy mi a baja. Most egy jó kis kerülővel, de óvatosan haza megyünk, majd jövő héten alkatrész rendelés. És itt a netten tanulmányozás, hogy miként is kéne a lamellák cseréjét megcsinálni. Majd a jövő hétvégén nagy szerviz.
Természetesen fotókkal dokumentálom a műveletet. És teszem fel ide, hogy tanulni tudjon belőle az aki még nem csinált ilyet.
Végül is én is nagyon hálás vagyok Lorinak, hogy annak idején annyi jó szerelési fotót tett fel az 535-öséről.

Ja tényleg!

Tud valaki itt a netten valami olyan oldalt, ahol 1100-as kuplung javításáról van fotók videók, és leírás.
Előre is köszönöm.
közben észre vettem :)

www.badoo.com -n chateltem pár külföldivel, hogy szokjam az angolt, háááát
Mikor a magyar vok, mek, hun, mé, bót, stb. stb. amcsi szlengeket írják csak gondolkodom mi micsoda

...de nincs mese illik folyékony szintig eljutni angolból egy mérnöknek a mai világban. Sajnos nem várható el mindenkitől, hogy egy több ezeréves logikus nyelvet megtanuljon

Egy biztos hollandot sose fogok tanulni, mikor a részeg német angolul beszél

Arra meg túl rövid az életem, hogy még egy ősinek mondható nyelvet megtanuljak a magyar mellé abból a kb. 2-3nyelvből aminek van múltja...

Kedvenceim mikor a ' -t nem írják és ive lesz az i've -ből és társai
Ertem. Ugy is kereshetsz hogy brake caliper rebiluilt kit.
Mert pl amcsiba igy mondjak.
Nem a K&L re ha félre értettél
hanem erre a nikone -ra írták a szart.
Több is volt, nem bookmarkoltam el.
Googleba írtam hogy nikone break seal és hasonlókat.
Találtam dr,sv,fazer,kawasaki fórumokat amiket kiadott találatoknak.
Asszem egy fazer forum volt ahol nagyon dicsérték ezt a wemoto -t.
Nem sajna azok sem jutnak el ide. De ha dicserik akkor biztos jo. Be tudod szerezni?
Nem hallottam rosszat a K&L-rol. Es mi is naponta hasznaljuk a termekeket. Hmmm de azert utana nezek a dolognak. Lehet tudunk jobb minoseget beszerezni de mar megvan a bejaratott forras es az ido is fontos. Szinte minden itt van masnap. Megadnad azt a forum cimet?
most olvastam utána sok fórumon és a best of thw shits kategória ennyit az olcsó árukról...
Valami wemoto termékeket dicsérnek, arról valami info?
Weboldalukat megtaláltam....
Nem ismerem. Mi a K&L-tol rendelunk. Nezd meg azokat is. A K&L sok forgalmazonal megtalalhato es kimondottan jo minosegu.