Igen nyugodt lelkiismerettel tudom ajánlani.
Nyugodtan felhívhatod. Telefonon is felveszi a rendelést, s elküldi. Többféle típust is tud.
Telefon száma: Kolozsvári István 06 30 6167637
No sikerült megjavítanom a Kuplungom.
Pénteken megjöttek a lamellák. S azonnal ki is cseréltem.
Ma megejtettem a próba utat, és szuper. Tehát csak a kopó lamellák voltak kopottak.
Szia!
Ha lezárom, akkor kőkemény a kar, már próbáltam, nem ereszt vissza sem. Az gyanús, bár nem logikus, hogy kevés olajat nyom a 2 munkahengernek, de nyomása az van. (utángyártott főfékhengert vettem) Az a bajom, hogy már szinte mindent kipróbáltam, ami szóba jöhet, és nem haladtam előre semmit vele. De már eltettem a dolgot a jövő hétre.
És IGEN! Nagyon szépen köszönöm mindenkinek. Megerősítettétek feltételezésem, így még határozottabban a sztender irányába kerestem a bajt. Ott is volt, csakhogy nem a kapcsoló volt a hibás, hanem az ülés alatti csatlakozó mellet meg volt szakadva az egyik vezeték. Újra tettem a papucsokat és már mentem is a tiszteletkört. Széles utat mindenkinek!
Ezen már túl vagyok, már 2 napja xarakodok vele, pontosabban a puhaság megszüntetésével. Töltöttem már alulról is , szívtam is a légtelenítő csavaron keresztül, levettem a munkahengert, úgy is légtelenítettem, felfelé tartott csővel is, légtelenítő szeleppel, és anélkül is, nyitott légtelenítő csavarral is, felpumpálással is, már egy mütyür levegő sem jön ki. Szemre minden rendben van, és mégis puha a rohadék. Illetve a legvégén valamelyest kemény, de nem eléggé.
Szia!
A Yamahának egy kicsit macerásabb a légtelenítése. Elősször a főfékhengert kell légteleníteni, majd csak utánna lehet a munkahengert. A főfékhengert az áteresztő csavar nyitásával tudod légteleníteni. Kicsit macerás, de remélem neked is sikerül, ezzel megoldanod. Nekem a régi FJ-n is és a tesóm robeszán is ami szintén Yamaha így működött csak rendesen.
A fékcső zsír új (fémhálós), teljes "felújítás" után vagyok. Fém fékcső, munkahenger szimering, és komplett főfékhenger. Ezek újak a rendszerben. A munkahenger jónak látszik, nem mozog a helyén. A dugattyúk szépen járnak, szivárgás nincs. Arra kezdek gyanakodni, hogy az új főfékhenger nem nyom eleget, már másra nem nagyon tudok gondolni. A régi is hasonlóan puha volt, azért cseréltem le ezeket.
Úgy lehet még lékteleníteni, hogy a féknyergen keresztül, / a légtelenítő csavara húzott gumicsővel + kis pumpa/ töltik fel a rendszert fékfolyadékkal. Lehet venni ehhez a módszerhez kütyüt. Én nem vettem, csináltam. Eszköz nélküli módszer : behúzod a fékkart lerögzített tartálytetőnél , majd levett tetővel engedet fel a kart. Jópárszor meg kell ismételni a műveletet. Nekem korábban így sikerült légteleníteni.
Valoszinu akkor mar nincs buborek a rendszerbe. Nezd meg hogy mikor huzod a kekkart valahol luktet-e a fekcso. Oreg motoroknal elofordul hogy a fekcso veszi at a nyomast es nem jut el a fekbetetekre. Fem fekcsovel orvosolhato. A masik meg nezd meg hogy nem-e fordul el a nyereg a felfogatasnal. Az is lehet meg baj hogy az elso par centit amit mozgatod a fekkart arra megy el hogy a feknyerget egyenesbe allitja. A harmadik meg hogy nezd meg a dugattyukat hogy mind kint van-e rendesen.
Mostanában mindennapos vendég voltam a Nagyvasnál, full pozitív tapasztalatokat szereztem náluk.
A Kálmán-Rudán felállásra nagyon kíváncsi vagyok én is, a múltkor is be volt harangozva, de a Béla szerint lázasan feküdt otthon, úgyhogy nélküle ment le a buli.
Még nem tudom, mi lesz este, mert a garázsban töltöm a napomat úgy látom, kissé fáradtan is, mert tegnap a Kowán voltunk....de estére kitalálom.
Oldalsztendert kimértem és jól müködik. A semlegest jelző gomba is jól mükszik. Azon vagyok, hogy megnézzek minden vezetéket, nincs-e valahol megszakadás. Az 1100-asoknak van biztosíték doboza?
Megcsináltam a légtelenítést a függőleges mipoláncsővel, nyitott légtelenítővel, úgy is, ahogy tanácsoltad. Továbbra is puha, már majdnem hozzáér a gázkarhoz, amikor keményedik valamelyest. Egyszerűen nem értem mi lehet. A főfékhenger dolgozik, a rendszer nem szivárog, és mégis olyan, mintha nem érne le a nyomás rendesen, de nem jövök rá, hol a francban tűnik el.
Nyugodtan felhívhatod. Telefonon is felveszi a rendelést, s elküldi. Többféle típust is tud.
Telefon száma: Kolozsvári István 06 30 6167637
No sikerült megjavítanom a Kuplungom.
Pénteken megjöttek a lamellák. S azonnal ki is cseréltem.
Ma megejtettem a próba utat, és szuper. Tehát csak a kopó lamellák voltak kopottak.
Ha lezárom, akkor kőkemény a kar, már próbáltam, nem ereszt vissza sem. Az gyanús, bár nem logikus, hogy kevés olajat nyom a 2 munkahengernek, de nyomása az van. (utángyártott főfékhengert vettem) Az a bajom, hogy már szinte mindent kipróbáltam, ami szóba jöhet, és nem haladtam előre semmit vele. De már eltettem a dolgot a jövő hétre.
Jogo:A főfékhengert dugózd le az áteresztő csavarnál,így megfogod tudni, hogy a főfékhengerrel van-e baj, vagy a munkahengerrel.
A Yamahának egy kicsit macerásabb a légtelenítése. Elősször a főfékhengert kell légteleníteni, majd csak utánna lehet a munkahengert. A főfékhengert az áteresztő csavar nyitásával tudod légteleníteni. Kicsit macerás, de remélem neked is sikerül, ezzel megoldanod. Nekem a régi FJ-n is és a tesóm robeszán is ami szintén Yamaha így működött csak rendesen.
a kapcsoló a hibás.
A Kálmán-Rudán felállásra nagyon kíváncsi vagyok én is, a múltkor is be volt harangozva, de a Béla szerint lázasan feküdt otthon, úgyhogy nélküle ment le a buli.
Még nem tudom, mi lesz este, mert a garázsban töltöm a napomat úgy látom, kissé fáradtan is, mert tegnap a Kowán voltunk....de estére kitalálom.