Helo fred29!Vagy a láncfeszítőd van felakadva, vagy nyúlott a vezérműlánc, és a bütyök mikor átér a holtponton, tudja rángatni a láncot.Nekem is úgy csörgött mintha a hézag nem lett volna jó.Kicseréltem a láncot a probléma megszűnt.Most néztem vissza hogy milyen problémád volt. Feltételezem, hogy láncot is cseréltél.Akkor a feszítőnek próbálj segíteni egy csavarhúzóval finoman.Ott lesz a baj.Lehet hogy a rugója nincs eléggé előfeszítve.
Poldit nem értem el, cikkcakkban hívtuk egymást, mert motoroztam egész du. Most meg üzenetrögzítőn van. Beszéljék meg egymással, mert holnap sem leszek egész nap, be kell mennem a melóhelyre, mert 3 szavazókört odab@sztak a nyakunkba, hogy élvezhessem a vasárnapot....
Nekem nagyon tetszik ez az oldalra néző "side pipe" kidurrantó, de olyan állat hangja van a normál csővel is(visszatettem a végtagot is),hogy nem nyúlok hozzá.
Kell nekem is egy ilyen. Kicsit hosszabb a lábam mint ehhez a motorhoz ideális, de a karakterisztikája csodás és élvezetes. A fényképed alapján fogok venni én is. Köszi.
Jó napot kívánok!
Nagy örömmel tudatom, hogy egy motoros barátom önzetlen segítségének köszönhetően sikerült a mocit összerakni. A második indításra beröffent. Egy pár képet mellékelek róla. Egy probléma viszont megmaradt, vagy elő jött. Az első hengertől szelepzörgés hallható. A szelep hézagok jók. Arra gondoltunk, hogy a szelephimba tengely és a himba kopásából adódhat. Összerakáskor szemmel látható kopás volt a tengelyen, de nem cseréltem ki. Kérem erősítsétek meg, hogy jól gondoltuk. Vagy valami ötlet, hogy mi okozhatja a zörgést.
Előre is köszönöm a segítséget.
Sziasztok! Egy kérdésem lenne felétek. A "tankot" levettem, (áltankos, azért van " " jelben), és a két oldalsó csavarból az egyik megszakította a vázban lévő menetet. Ez alumínium perselyben lévő menetes lyuk, és hát elnyírtam véletlenül.
Kifúrtam nagyobbra a menetet, és egy nagyobb csavart tettem bele. Eddig oké.
Viszont belül, a légszűrő házban volt ennek a lyuknak egy kupakja, ami a menetfúrás során véletlenül lepattant. Így maradt a teljes lyuk, be lehetett látni a légszűrőházba.
Ez ugye nem gond? Mert szerintem a csavar, amit behajtottam, nem engedi bemenni a port....
Ez így sztem nem lesz jó. Amikor a telókat kivettem, én is így tettem vissza, vagyis kívül hagytam a gázbowdent, és a fékcsövet. De mindkettőnek "belül" kell mennie. Amikor rosszul volt visszatéve, a kormány fordításakor automatikusan "húzta" a gázt a kormány, felbőgött a motor.
Üdv. blackiex! Régen olvastalak. Van egy helyzet és fontos lenne nekem,hogy jól jöjjek ki belőle. Motor vásárlás lenne és ha esetleg a tied eladó lenne, az lenne a legjobb megoldás. Pénzről is lenne szó ezért ha gondolod és aktuális, folytathatjuk privátban. Az én vásárlásom nem mérvadó, Gyula nagyon olcsón adta és természetesen ha aktuális akkor sem neked kellene székesfővárosunkba hozni. Fontos lenne,hogy az én tanácsomra egy üzembiztos gépet vegyen aki akar.
Üdv blackiex. Az EBAY-on találtam a karburátorhoz külömböző olyan dolgokat amiről ti írtatok. Tűszelep,tűszelep persely,úszó. Arra szeretnék választ kapni hogy melyik vagy melyek azok az alkatrészek amit meg kell vennem? Fölöslegesen nem akarok venni semmit.
Nagy örömmel tudatom, hogy egy motoros barátom önzetlen segítségének köszönhetően sikerült a mocit összerakni. A második indításra beröffent. Egy pár képet mellékelek róla. Egy probléma viszont megmaradt, vagy elő jött. Az első hengertől szelepzörgés hallható. A szelep hézagok jók. Arra gondoltunk, hogy a szelephimba tengely és a himba kopásából adódhat. Összerakáskor szemmel látható kopás volt a tengelyen, de nem cseréltem ki. Kérem erősítsétek meg, hogy jól gondoltuk. Vagy valami ötlet, hogy mi okozhatja a zörgést.
Előre is köszönöm a segítséget.
Kifúrtam nagyobbra a menetet, és egy nagyobb csavart tettem bele. Eddig oké.
Viszont belül, a légszűrő házban volt ennek a lyuknak egy kupakja, ami a menetfúrás során véletlenül lepattant. Így maradt a teljes lyuk, be lehetett látni a légszűrőházba.
Ez ugye nem gond? Mert szerintem a csavar, amit behajtottam, nem engedi bemenni a port....
Ez így sztem nem lesz jó. Amikor a telókat kivettem, én is így tettem vissza, vagyis kívül hagytam a gázbowdent, és a fékcsövet. De mindkettőnek "belül" kell mennie. Amikor rosszul volt visszatéve, a kormány fordításakor automatikusan "húzta" a gázt a kormány, felbőgött a motor.