Zsoccca! Elfelejtettem veled közölni,hogy a birtokom Tárnok-Szőlőhegyen van és ott fogok tevékenykedni. A plexit levettem néhány perce és ha már kinyitottam a garázst, a Viragot is beröffentettem. Mit mondjak? Elsőre indult. Aztán meg le is állt. Nekiláttam a Katanás protokollnak. Benzincsapok PRI állásban 10 percig, szívató, második köszörülés és már dohog is a gőzös. Jó kis motor ez az öreg csataló. Gurultam egy kört a környező utcákban, erre elkezdett szemetelni az eső. Úgyhogy visszakerült a helyére.
Vigyáz mert szavadon fogunk.
Mi a nyár folyamán több hosszú hétvégét is szoktunk tölteni a Balatonon.
S azt már mondanom sem kell, hogy tavasztól, őszig csak motorral közlekedünk.
No meg az sem baj ha szép idő esetén ott hon vagy!
Mivel lehet hogy tudunk menni a plexiért. De majd hívlak előte.
Ugyan is még nincs ülésem. A kárpitos vasárnapra ígérte. De mikor mondtam, hogy az egy picit gáz, akkor meg ígérte, hogy megpróbál szombatra kész lenni vele.
Igen
Nekem is az általában a véleményem, hogy egy gép úgy a legjobb ahogy a mérnökök kifejlesztették.
De az 535-ös hangja 80-90 km/h között fütyül mint a villany motor. No meg annyira halk a gyári kidörrentő, hogy mindenféle kis zörejt meg hall az ember. S állandóan szét akarja szedni, hogy meg nézze mi is lehet az a cirmogás ami a blokkból jön. Közben meg csak azért lehet hallani mert lég hűtéses. És nincs körülötte víz, hogy leszigetelje.
Egyszóval ezért jó, ha egy kicsivel hangosabb, mint a gyári.
Maximális gratula, üdvözöllek a virago-ból lett dragosok táborában!
Remélem, sok szép közös élményetek lesz. Látogass el a fórumra is (Dragstar Klub Hunland) és remélem, mielőbb közös guruláson is találkozunk!
Sőt! Inkább gyűlölöm. De magad uram ha szolgád nincsen. A fiamat azért befogom. A munka kiutalója(anyám) nem fogadja el,hogy megfizetek valami földmunkást magam helyett. Nem ás elég mélyre, nincs köszönet a munkájában, jobban esik a zöldség,gyümölcs(bor,pálesz) a saját kezem munkája után, és hasonló badarságok. Már túl öregek,hogy megreformáljam őket. Mennyivel jobb lenne a Balaton körül gurigázni..... Majd máskor.
Haliho, itt a gepterem!
Hir van elvtarsak:megvan a 650-es Dragstar es egy rokonszenves pilota (tenyleg az) elvitte a Virago-t.
Igen remelem, hogy ezert a valtasert nem fogtok kiutalni. Plane, hogy a Dragstar igazabol egy mackosabb Virago, nem?
Ha majd javul az ido es rendesen le tudom takaritani, kiglancolni, stb, akkor teszek fel kepet rola. Egyebkent fekete, 2005-os, elso tulajtol, 2100 km-rel. Tenyleg annyival.
Én is erre saccoltam először, mert amikor kilyukadtak a membránok, akkor volt hasonló a hibajelenség, de akkor nem állt meg 90-nél. Holnap lemegyek a garázsba és újra megnézem, hogy mi a fene lehet. De csak gondolatszinten: ha a membránokkal bármi gond van, akkor tudok faja szinkront csinálni? Mert tudtam.
Csak következtetnék a hiba leírásából mert szerencsére nekem nem volt ilyen gondom. Tehát vagy a membránok nem lettek jól berakva elmozdult a szerelés közben és nem mozognak üzemszerűen vagy a főfuvokákkal van valami prücök.
Oké-oké, tényleg én sem kötekedni akartam, de a korábbi (rajta lévő) kipuffot le kellett cserélnem. Szerte szét volt rohadva, az első könyök kézzel mozgatható volt. Ez viszont nagyon szép állapotú, vigyázok is rá. a pécsi Red Baron-ban amikor még anno érdeklődtem, felajánlották, hogy potom 2.200,- dollárért (! nem írtam el) tudnak szerezni, egy egész kipuff rendszert.
Mondtam nekik, hogy köszike, én csak egy hajlított csövet akarok, nem az egész mocit.... És ez után vettem meg a mostanit.
Elmondom a lényeget:
karbik kitisztítva, új membránok berakva, szinkron tökéletes, szépen indul a gép, könnyebben mint valaha. Egészen idáig működik a dolog, amíg alaphangon ketyereg. Amint elindulok vele és adok neki egy kis terhelést, kb. 2500 fordulaton elkezd köhögni, durrogni, rángatni. Ja és majd elfelejtettem, 90-nél megáll, mintha ott lenne a vége
Egyvalamit nem néztem még meg, a trafó csatlakozóit, de szerintem nem itt lesz a gubanc, hanem máshol.
Fenti probléma esetén mit lehet tenni a kis szörnyeteggel, hogy újra ereje teljében legyen?
Megtisztelő válaszotokat és a segítséget előre is köszönöm!
Tudom,hogy elégedett vagy a mociddal és ez a lényeg!Csupán megjegyeztem és most is megerősítem, hogy a rajta lévő kipufogó nem 535-re való....'89-ben a Yamaha Virago-t vagy 3BG-s motorkóddal gyártott, vagy Y-al kezdődővel, attól függően, hogy USA piacos, vagy más..
Hétvégén mire jutottatok? Sikerült valamit összehozni? Szombat délután viszem a bukócsöveket, aztán lehet fúrni-faragni-hajtogatni
Sajnos csak utólag tudtam meg, hogy kerestetek.
Az én kipuffomat hallottad nem egyszer. Az enyémnél a furulyák tejesen el lettek tüntetve és a gyári "véglemez" vissza lett hegesztve óvatosan, így nem égett meg kívülről a króm.
De hallottam már élőben fúrt kipuffot és az már nem villanymotor
Ja és az enyémen nem kellett semmit hangolni, fogyasztás 2 személlyel 4,6 körül mozog normálisan közlekedve, de ez csuklófüggő nálam is.
En is mindentol borzadok, aminek fabol van a nyele! Legfeljebb a fakanal a bogracs mellett, azt jovahagytam.