Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi az ebay-os okítást.Annyi alkatrészt sehol sem látni a 750-hez mint ott.Az árakról nem is beszélve.A karburátoromon még nem néztem,hogy milyen fúvókákal üzemel.A tavasszal akarom megnézni.Igazából még azt sem tudom,hogy mennyit eszik.Eddig csak az van meg,hogy nagyon jól néz ki pöcre indul hidegen melegen és olyan nyomatéka van minden sebességben,hogy kapaszkodni kell a kormányban.Ja és döglök érte!
Helló. A 2608-as hozzászoláson láthatod.A festést 1995-ben festette rá valaki aki Luke néven szignálta.Szerintem angliából vagy az usa-ból hozhatták be.Én már így vettem.
Helló Ryder!
Látom neked is Yamahád van, hogy viragó-e azt csak sejtem, de két kérdésem is van a kicsi képről, 1. láthatnám -e egészbe a mocidat mert nagyon tetszik a festése, hol csináltattad? 2. Úgy nézem, hogy van fordulatszámmérőd ami az 535-ön sajna nincs, érdekelne, hogy te tetted-e fel és ha igen hogyan van bekötve, és jól mér-e? Köszi a válaszod ha rá érsz! Vira-go Nyúl voltam!
Első körben olvasd ezt el. Alap tudnivalók.

http://gazdasag.halmaz.hu/inte...

htt
p://techline.hu/tudastar/20...


Regisztrálnod kell e-bay-re és a hozzá tartozó PayPal fizető rendszerbe is. Utóbbi k. egy hét, mert a beregisztrálandó bankkártyáról 400 Ft-ot leemelnek, majd visszautalják neked. A visszautaláskor az utalás közleményében lesz egy visszaigazoló szám, amivel a PayPal oldalán meg kell erősítened, hogy tiéd a kártya, azaz belépsz és be kell írni azt egy rubrikába. Ha ez megvan, lehet shoppingolni.

Angolul kell tudni hozzá erősen, mert a termékek zöme angolul van meghirdetve, ugyanígy az áruk hibái és sérülései szintén angolul vannak leírva. Kereséskor célszerű a keresőszó beírása, majd a találatok kilistázása után a "Sort by" menüből (a találati lista felett, a jobb szélen) kiválasztani a "Price + shipping: Lowest first" opciót, azaz "ár+postaköltség: legalacsonyabbtól", növekvő sorrendbe rendezi a termékeket.
Ha kiválasztottál valamit, lehet licitálni, az esetek többségében van azonnali vásárlás (Buy it Now) opció is. Ha az adott cuccot meg akarod venni, rányomsz erre a gombra. A licitnél más a történet, a terméknél nem lesz Buy it Now opció, csak Bid: xxx $ felirat (bid = licit). Ott figyelni kell, mikor jár le és rendszeresen ránézni a termékre, nem licitáltak-e rád. Na, ehhez rutin kell, plusz sok a trükkös, öreg e-bayes róka, inkább az azonnali vásárlással elvihető termékekre menj rá, ott nincs keverés. Nagy okosság figyelni, hogy PayPallel lehet-e fizetni, mert rém kényelmes és azonnal rendezheted a dolgot. Arról nem is beszélve, hogy ha vitás helyzet alakul ki, pl. nem kapod meg az árut, a PayPal-en keresztül lehet intézkedni és visszakövetelni a pénzt. Ha az eladó nem tudja egyértelműen bizonyítani, hogy elküldte a terméket, visszakapod a pénzt.
A Buy it Now gomb megnyomásakor a rendszer átirányít egy másik oldalra, ahol kilistázza a termék árát, a postaköltséget és megmutatja, mennyibe fog fájni minden összesen. Az oldal alján van egy "Commit to Buy" gomb, azaz "Vásárlás megerősítése".
Ezután kerülsz a PayPal oldalra. Ott be kell lépned a regisztrált e-mail címeddel és jelszavaddal, majd megjelennek a tranzakció adatai (eladó, összeg dollárban és forintban is, stb.). Ha minden oké, rányomsz a "fizetés" gombra (Pay now, vagy Continue to Payment, már nem emlékszem pontosan) és a pénz elküldésre kerül. A PayPal regisztrációkor megadott postacímedre küldi az eladó a csomagod.
Nagyjából ennyit érdemes tudni. Javasolnám, hogy kezdésnek vegyél valami 1-2-3 dolláros apróságot "Free shipping"-gel azaz ingyen postával (pl. mobiltelefon akksi, annak hasznát is veszed) és akkor látni fogod, hogy megy a móka.
Nálad egyszerűen orvosolható. Mikuni karburátoraid vannak, cserélhető fúvókákkal. Az alapjárati fúvókát 50-esre kell cserélni és ahhoz hangolni az alapjárati keveréket.
Megköszönném ha le tudnál vezetni egy ebay-os rendelést nekem de olyan aprólékosan mint ha egy kétéves gyereknek írnád le.
Az enyémből is ki van szedve.Durrog is a motorféknél a nagyhangú marlwin legend kipufogóktól.
Hát ez egy eredeti német rohambili.A szomszédomnál vettem észre egy kétméteres fa rúd volt rácsavarozva és pöcegödör illetve majter merőnek használta.Egy üveg borért gyorsan elcseréltük.Még aznap fényesre csiszoltam és láss csodát ennyi viszontagság után sehol sem volt át rozsdásodva.Kibéleltem lefestettem és ez lett belőle.
Köszönöm. Így fogok eljárni.
Leméred a króm lámpakeret átmérőjét és akkora. A méretek aszerint vannak megadva, pl 150mm-es lámpához 150-es szemöldök kell. Van persze, hogy angolszász mérték szerint van megadva, pl. 7" vagy 5 3/4". Akkor át kell számolni (25,4 mm = 1").
Sokhoz saját lámpakeret tartozik, vagy belső rögzítő gyűrű, ami megakadályozza az elfordulást.
Picit kijavítanálak. Vámot akkor kell fizetni, ha EU-n kívülről rendelsz (pl. USA) és nagyjából 100 euró, vagy annál drágább a termék. Akkor viszont teljes vámáfa terheli a cuccot, azaz +25% Áfa és +3% vám.
EU-n belül nincs ilyen gond. Eleve fizeted az áfát az eladónak.

Néztem a brit e-bay-t is, de ott nem találtam XV kilométerórát asszem.
535-ös annyi van, mint a szar, de 700/750/1000/1100, alig vagy szinte semmi (esetleg USA, de drágáért).
A képen látható alkatrész az ACV/AIS, az a részegység, ami a karburátorba történő visszadurrogást, illetve a motorféknél jelentkező durrgogást hivatott megakadályozni.
Ez a 86 utáni 1100-es és a 88 utáni 750-es modelleken található meg.
A felső fekvő henger a vákuumszelep (ACV = Air cutoff valve), ami érzékeli a hirtelen bezárt gázkarállást (alapjárattól eltérő, magas fordulaton = motorfék, vagy váltás) és elzárja az alapjárati fúvóka egyik légcsatornáját a karburátor oldalán levő membrános szeleppel (a "coasting enrichener systemmel"). Ezáltal a keverék dús lesz és nem tud berobbanni a kipufogószelepnél, vagy bárhol, ahol kárt okozhat.
Az alsó egység az AIS, az Air induction system. A feladata az, hogy csökkentse a károsanyag-kibocsájtást, friss, oxigéndús levegőt keverve a kipufogócsatornába, hogy a tökéletlen égés következtében keletkező felesleges forró szénhidrogének a levegő oxigénjével egyesülve tovább tudnak bomlani szén-dioxiddá és egyéb kevésbé káros anyagokká. Ez a rendszer azonban csak a gyári kipufogóval működik hibátlanul, mellesleg 80%-ban csak a zöldek megnyugtatására tették fel. Sokat leszerelik és lezárják a furatait, mert ha beszarik, elég drága pótolni és nem lehet tőle komolyabb kipufogót felszerelni. Egy rendszeresen karbantartott, jól beállított, megfelelően fúvókázott karburátornak nincs is ilyenre szüksége.
Ugyanez érvényes a visszadurrogás-gátlóra is. Az enyémről le van bontva minden ilyen vacak.
Üdv! Megtudná valaki mondani, hogy milyen mérető szemöldök kell a Virago lámpára, és hogyan kell felszerelni?
Köszi: Kaktusz
Vaterán láttam ilyeneket, ezüst és fekete színben is.
Amennyiben találunk neked a lehető legolcsóbban de az árat mindig a kinti eladó mondja meg.Mi csak annyit tudunk segiteni hogy haza küldjük neked és az ügyintézésért kérünk 10%-ot az egész költségnek.
Vámot nem kell fizetni a szállitási költség függ az ártól is a sulytol is de álltalában ada van irva a postaköltség is de 20 eur -nál szokozz kezdödni. ha érdekel elmondhatom hogyan tudod megnézni de emailben az eladot is megkérdezheted a licitálás elött készségesen közlik.
Üdv! Elárúlnád hogy a sisakot ,nem az amerikásat hol szerezted és mennyi volt?
Azt mondja meg nekem valaki,hogy ez mi.Az ebay-on láttam.Tényleg rengeteg cucc van ott nem rossz áron.De vajon mennyi a szállítási költség egy rendelésnél és kell e vámot fizetni érte ha kintről vásárolsz?
Köszi a tippet. Kacérkodom a gondolattal,hogy ha lenne egy példány a membránból akár szakadt is de le lehetne méretezni,akkor megpróbálnék sütőszerszámot csinálni hozzá és ha sikerülne akkor lenne olcsón mindenkinek.Az én gépemnek még nincs ilyen baja de már van benne 64000 km és ami késik az nem múlik alapon szeretem ha a fontos dolgokból minimum kettő van.Íme:7504fy 1993-as modell.
Lenne egy adott összeg hogy mire lehet számítani?
Üdv!
Ha gondolod hozatok be Angliából csak a posta költség húzós.
Ha igyis érdekel akkor irj vissza.
Aha, köszi!
A gumidugót nem mertem jobban erőltetni, de akkor mégiscsak az lesz a megoldás.

Köszi!
Virago.ro oldalon fent van a szerelési könyv.
Egyébként hozzáférhető az óra elejének lebontása nélkül. A vezetékek egy gumi tuskóba mennek be. Azt a gumidugót kell kihúzni, a másik felén van az izzó.
Sziasztok!
1100-es Virago km órájában szeretnék izzót cserélni. Ahogy eddig szétszedtem, az égők hátulról nem húzhatóak ki. Valszínű az elejét kellene levenni az órának, de a króm keret szépen egy peremmel van rázárva az órára.
Tudnátok segíteni?

Köszi
Fábesz
Szia.
Ha javasolhatok egyett XVII.ker. cinkotai út Motorváros Tóth Tibor én hozzá járok ért a gépekhez rendesek és nem lehúzósak.
Honlapjuk www.motorvaros.hu

Üdv Gyula