Nekem is ugyanez volt a jelenség, amit a gumicsere csak még jobban felerősített. Városban, még meg nem szoktam az új gumival is menni, úgy kacsáztam mint egy részeg biciklis.
A jelenség oka, hogy "berágódott" a csapágy. Sokszor, sok ideig a csapágygörgők ugyanott nyomják a csapággyűrűket és ott mélyedés jön létre, ahova előszeretettel beállnak a görgők és nehezbb onnan kimozdítani őket. Ezért érezni ezt a megvezetést.
Miután szétszedtem a kormányt, ezek a mélyedések (berágódás) szabad szemmel is láthatóak. A megoldás a csapágycsere. Balesetveszélye miatt erősen javasolt. Motoros boltokban lehet kapni komplett kittet (alsó és felső csapágy (kúpgörgős a jó) és porvédő. Jó móka, korábbi hozzászólásokban írtunk róla.
Üdv
Sziasztok!
Lenne valakinek ötlete hogy lehetne megjavitani a karburátor gumimembrán szakadást?
A neten már megtaláltam, de ha valaki tud valami jobbat akkor azt szivesen meghallgatom!
Amúgy az új 52ezer forint, ez egy darabra értendő!
Előre is köszönöm!
Üdv:Tomi
Ha már a kormánynál tartunk én is bekapcsolodnék: a kérdésem az lenne hogy hibának számit-e ha a kormány középállásbol jobbraés balra is egyformán nem simán mozdul hanem olyan mintha lenne egy középállása. Remélem érthetö:nem simán mozdul ha nem mintha meg lenne középen vezetve. Találkoztam ilyennel páréves keveset futott YAMAHA nagyrobogon is ezért eddig nem foglalkoztam vele viszont lassu menetnél egy kicsit zavaro.
Ne féltsd a terheléstől, egy 220 kilós motort óv az orra bukástól ez a csapágy, plusz csomag, plusz utasok.... 110 Nm viszonylag soknak számít, nem hiszem, hogy veszélyesen túl tudnád húzni.
Köszi Blackiex!
Így teszek.
Magamtól nem mertem volna ennyire meghúzni, nehogy baja legyen a csapágyaknak a plusz terheléstől. De végülis gondolom azért kell az ekkora "előfeszítés" mert ha terhelés lesz rajta, az az alsó csapágyat nyomja majd, emelett viszont a felsőnek is kell, hogy legyen húzása, tartása.
Köszi.
Az M22-es méretű koronás anyát? 110 Nm-rel kellene, azaz húzd meg, mint az állat, izomból. :)
Ha túlhúzod és szorul, csak ippeg egy picikét lazíts rajta, amíg a szorulás megszűnik és könnyen tekerhető a kormány.
Köszönöm a gyors választ, aztán később én is megtaláltam lejjebb az egész képet, és akkor már láttam, hogy 1100 virgács. Nagyon tuti a festésed, kár, hogy nem itthon csinálták!
Alá kell menni rendesen, plusz nincs középsztender rajta gyárilag.
Hasonló jellegű műveletet végeztem már, üres tankkal, kiszerelt akkuval oldalra lehet dönteni a motort, pl. vastag pokróccal letakart, falnak támasztott székekre vagy farakásra, krumplis zsákokra, bármire.
Akkor hozzáférsz az aljához. A könyöktől a hangtompítóig mindent célszerű lelazítani és leszedni majd onnan továbbontani, mert ha csak a középdobot magát próbálod kibányászni, nagyon nehéz játék lesz kijátszani a könyökcsövek és a végdobok közül.
blackiex már megelözött a válasszal jobban én se tudnám elmondani,legfeljebb annyit,hogy a fordításnál forditóprogramokat használok. a webfoditás szót beirod a google keresöbe és ott találsz kedvedre való fordító programmot.
Ajálanám a német ebay-t www.ebay.de itt több az alkatrész, egy picivel drágább de a posta meg angliábol vagy usából drággább.
A Virago szérián 700 ccm felett van fordszámmérő, a 125-250-400-535 típusokon nincs. Lehet tenni rá, nincs akadálya. Univerzális fémházas műszer simán felszerelhető, de nem olcsó (tizen pár ezer).
Itt vannak szépek és könnyen felszerelhetők (KOSO márka):
A jelenség oka, hogy "berágódott" a csapágy. Sokszor, sok ideig a csapágygörgők ugyanott nyomják a csapággyűrűket és ott mélyedés jön létre, ahova előszeretettel beállnak a görgők és nehezbb onnan kimozdítani őket. Ezért érezni ezt a megvezetést.
Miután szétszedtem a kormányt, ezek a mélyedések (berágódás) szabad szemmel is láthatóak. A megoldás a csapágycsere. Balesetveszélye miatt erősen javasolt. Motoros boltokban lehet kapni komplett kittet (alsó és felső csapágy (kúpgörgős a jó) és porvédő. Jó móka, korábbi hozzászólásokban írtunk róla.
Üdv