Tavaly eccerű teszkós szilóval bekentem kívülről, és elállt a szivárgás, de most (ősszel) megint olajpárás a környéke és meg akarom rendesen csinálni. Amikor elkezdett szívárogni, megszivatott rendesen, mert 2x cseréltem kis lánckerék szimmeringet, mire rájöttem, hogy hol a bibi.
Ti. ott cseppent le az olaj leállás után.
Hello!
Info kellene!Most vettem egy '92 12. havi 535-ös viragot.A bal oldali,tank alatti krómozott csepp alakú "tokban" csak két gumicső fut össze,amik a karbikból jönnek és ennyi.Tök üres az egész,csak ez a két cső.Ha a légszűrő elvileg ugye a tank alatt van,akkor mi ez a két cső?Nem hiányzik onnan valami?Ezenkívül még arra lennék kiváncsi,mi az a kis tartály a motor alján?Tudom,h a moci dupla tankos,de a másik tank az ülés alatt van nem?Ja,és ezzel a benzicsappal sem vagyok képben,sehol sem látom...
Előre is köszi!
A felületet, amire a szűz sziló réteget felviszed (célszerűen a blokk), azt nem árt. Nagyon nem kell persze túllihegni, teljesen zsírtalanítani úgysem lehet egy olyan blokk peremét, amiből frissen engedted le az olajat. Benzines és száraz ronggyal felváltva törölgesd meg párszor, hogy meg tudjon kicsit kapaszkodni a tömítőanyag, az már elégséges.
Le kell venned a deklit. Egyenletes kb. 2-3 mm-es réteget csinálsz a szilóval, vársz 20-30 percet, hogy felületszáraz legyen majd felteszed a deklit és felcsavarozod, ahogy kell. A kipréselődő felesleget másnap, a kikeményedése után borotvapengével vagy körömmel eltávolítod.
A generátor kivezetésénél semmi spéci nincs, ha ugyanolyan magasságúra csinálod a sziloplaszt réteget, mint a többi részen, nem lesz baj. A lényeg, hogy ne spórolj vele, ahol úgy érzed, hogy esetleg rést találhat magának az olaj, oda kenj belőle.
A következő bontásnál nem lesz gond, a sziloplaszt nem ragasztja nagyon oda a deklit a blokkhoz. Pláne ha vársz vele a felületszáraz állapotig. Én vörös szilikont használok, annak 30 perc az ideális időintervalluma, utána nem tudod "elkenni" vagy véletlenül letörölni, ha szerelés közben valami megcsúszik és bontáskor sincs nagy macera vele.
Blacky!
A 125-ös Virgácsomon szivárog az olaj a bal oldali dekli illesztésnél. Nem akaródzik papírt vagdosni (gyári meg mégúgyse), ha szilóval összerakom, akkor szét fogom tudni szedni? (Nem ragad össze nagyon?) Tömíteni biztos fog, mert kívülről bekentem, és elállt, de ez nem végleges így. (csak egy rovid 3-4 mm-es szakaszon ereszt menet közben)
Még az is érdekelne, hogy a generátor vezetékkivezetéseknél van-e valami turpisság, amire oda kell figyelni? (hogy ne szívárogjon)
Blacky!
A 125-ös Virgácsomon szivárog az olaj a bal oldali dekli illesztésnél. Nem akaródzik papírt vagdosni (gyári meg mégúgyse), ha szilóval összerakom, akkor szét fogom tudni szedni? (Nem ragad össze nagyon?) Tömíteni biztos fog, mert kívülről bekentem, és elállt, de ez nem végleges így. (csak egy rovid 3-4 mm-es szakaszon ereszt menet közben)
Még az is érdekelne, hogy a generátor vezetékkivezetéseknél van-e valami turpisság, amire oda kell figyelni? (hogy ne szívárogjon)
A blokk ne legyen zajos, a motor hidegen könnyen induljon, próbakörnél húzasd ki, ha nincs erős vibráció, akkor jó lesz. Stabil alapjárat, működő elektromos berendezés (benzincsap) szintén jó pont.
Tisztelet mindenkinek. segítséget szeretnék kérni. Szeretnék venni egy 535 öst. Mire kell odafigyelni egy vásárlásnál? Van valami típushibája vagy gyenge pontja ennek a típusnak? Ez egy öregecske 91 lenne. Előre is köszönöm.
Köszi az "együttérzést" Hát, szerszám az nem árt hozzá. Ha van sokkal könnyebb. Nem lógott a csapágyam, de nekem annyira zavaró volt - mint írtam főleg új gumival - hogy nekiálltam. Végülis idő most van rá, de nem tudtam előre mennyi munka lesz. Szerencsére.
Csak ezért cserélted ki a csapágyat vagy logott is? Majd megnézem van-e logás ugyis megy vizsgára de ha nem log lehet hogy hanyagolom a cserét látva a te szenvedésedet.
Itt egy link akarburátor gumijavításra.http://doktorchopper.blog.hu/2... .
Egyébként a német EBAY-on 64 EURO plusz posta 20 Euro.DEA biker-world.hu láttam 27.500 ft-rt is
Ti. ott cseppent le az olaj leállás után.
Nekem az utóbbival van összerakva a generátorfedél, előbbivel a szelepfedélnél tömített valami gyűrűket a szerelő.
FBS és benzin relációjában én megszívtam alaposan .
Info kellene!Most vettem egy '92 12. havi 535-ös viragot.A bal oldali,tank alatti krómozott csepp alakú "tokban" csak két gumicső fut össze,amik a karbikból jönnek és ennyi.Tök üres az egész,csak ez a két cső.Ha a légszűrő elvileg ugye a tank alatt van,akkor mi ez a két cső?Nem hiányzik onnan valami?Ezenkívül még arra lennék kiváncsi,mi az a kis tartály a motor alján?Tudom,h a moci dupla tankos,de a másik tank az ülés alatt van nem?Ja,és ezzel a benzicsappal sem vagyok képben,sehol sem látom...
Előre is köszi!
A generátor kivezetésénél semmi spéci nincs, ha ugyanolyan magasságúra csinálod a sziloplaszt réteget, mint a többi részen, nem lesz baj. A lényeg, hogy ne spórolj vele, ahol úgy érzed, hogy esetleg rést találhat magának az olaj, oda kenj belőle.
A következő bontásnál nem lesz gond, a sziloplaszt nem ragasztja nagyon oda a deklit a blokkhoz. Pláne ha vársz vele a felületszáraz állapotig. Én vörös szilikont használok, annak 30 perc az ideális időintervalluma, utána nem tudod "elkenni" vagy véletlenül letörölni, ha szerelés közben valami megcsúszik és bontáskor sincs nagy macera vele.
A 125-ös Virgácsomon szivárog az olaj a bal oldali dekli illesztésnél. Nem akaródzik papírt vagdosni (gyári meg mégúgyse), ha szilóval összerakom, akkor szét fogom tudni szedni? (Nem ragad össze nagyon?) Tömíteni biztos fog, mert kívülről bekentem, és elállt, de ez nem végleges így. (csak egy rovid 3-4 mm-es szakaszon ereszt menet közben)
Még az is érdekelne, hogy a generátor vezetékkivezetéseknél van-e valami turpisság, amire oda kell figyelni? (hogy ne szívárogjon)
A 125-ös Virgácsomon szivárog az olaj a bal oldali dekli illesztésnél. Nem akaródzik papírt vagdosni (gyári meg mégúgyse), ha szilóval összerakom, akkor szét fogom tudni szedni? (Nem ragad össze nagyon?) Tömíteni biztos fog, mert kívülről bekentem, és elállt, de ez nem végleges így. (csak egy rovid 3-4 mm-es szakaszon ereszt menet közben)
Még az is érdekelne, hogy a generátor vezetékkivezetéseknél van-e valami turpisság, amire oda kell figyelni? (hogy ne szívárogjon)
535-ös viragomra keresnék háttámlát.
Ha tudnátok tippet vagy linket adni megköszönném.
ÜDV
Egyébként a német EBAY-on 64 EURO plusz posta 20 Euro.DEA biker-world.hu láttam 27.500 ft-rt is