A tulaj egy masik szervizben csereltette a szabadonfutot. Mivel a szabadonfuto a lendkerek hatuljara van felfogatva es konnyu a vezerlest a hatso hengernel elrakni igy sikerult nekik a 2 hengert azonos idoben robbanasra tenni. Ez azt eredmenyezte hogy a motor gyengebb kb egy harmaddal. Nemsokkal kesobb pedig a szabadonfuto ujra meghalt mert nem arra van tervezve hogy egyszerre suritse a 2 hengert. Ujra kicsereltek a szabadonfutot majd a tulaj elhozta hozzam karburator tisztitasra mivel hagyta a motort allni. Ertheto ha nem volt kedve menni vele ha gyenge is szarul is indul. Na en rendbe tettem a karbit es elso inditasnal feltunt hogy furcsan jar a motor. Leellenoriztem es kiderult a turpissag. A tulaj a fejet fogja es szornyulkodik. Jovoheten kedden viszi majd el es megy vissza arra helyre ahol elcsesztek. Persze megjavitom neki. Kivancsian varom hogy mit szolnak majd.
Ma megoldottam a teleszkópszárvédőt is. Prototípus, remélem beválik. Kínomban már mindent megcsináltam a vason, ha így megy tovább űrszekér lesz belőle. Jöhetne már a jóidő!
Teljes mértékben egyetértek. Csak az van megcsinálva, és csak abban bízhatsz teljes mértékben, amit te csináltál meg.
Ezt még a rallye-ban megtanultam. Ott is, a szervizből csak úgy indultam ki, ha minden csavart én magam ellenőriztem. Még akkor is ha ezzel késtünk is az időellenőrzőnél.
Ugyan is még kezdő ként a 90-es években volt hogy dobogóról estünk ki. Mert az utolsó szervizben, elfelejtették meghúzni az egyik kerék agy anyát. S az utolsó előtti gyorson elszállt a jobb elő kerekünk ez erdőbe. Még szerencse volt hogy nem talált el senkit.
A fiatalabb típusról csak annyit, hogy mit tegyek ha nekem csak ez a forma tetszik.
No meg a tesztek amiket olvastam azok is ezt a típust dicsérték jobban.
Ez az idézet a Virágó.ro oldalról való.
A Virágó sztori végéről.
Persze, ha a Drag formára egy kicsit jobban hasonlítana a Virágóra akkor jómagam is azt választottam volna.
A Virago sorozatot a Yamaha lezárt fejezetként kezeli, bár szervizeit és az alkatrész-ellátást illetően az egyik legjobban támogatott modellcsaládról beszélhetünk. Ennek ellenére a gyártósorok között új szelek fújnak és ma már csak a Drag Star, Wild Star szériákat gyártják. Minőségben azonban a Virago sok egyéb típust túlszárnyalt, sok tekintetben még az utódjainál is sokkal tartósabbnak és megbízhatóbbnak bizonyult.
Engem RC51 SKYP-on egyenes adásban okít ,robbantott ábra +élő bemutató ha éppen V-start szerel. Ezért jobb fiatalabb és modernebb márkát választani ami Floridában is van.
Tuti,hogy csak állítási gond lesz. Az 535-nek is csak az volt a baja én meg fém és parafa lamellákat cseréltem és jóval utána jöttem rá,hogy az egész kuplungkar ahogy van nem a vashoz való volt. Vettem egy eredetit beállítottam egy délelöt , állítás egy rövid kör ,megint állítás ezt addig míg tökéletes nem lett. Ennyi volt és az új tulajának van egy tökéletes gépe.
A mostaninak meg abszolut nem volt a fenti karnál holtjátéka de lent is állítani kell mert szerintem kevés amit fent tudtam adni neki. Nem igaz,hogy a régi gazdájának a szerelője akihez hordta olajcserére nem vette észre.
Az van megcsinálva rendesen amit Te csinálsz meg ,tisztelet a kivételnek persze, de az nagyon ritka.
csak azért jelentkeztem,mert ma találkoztam egy régi tes'véremmel ma a tescoban akinek van egy chopperes vadi új táskája eladó.marha bőr,rojtos,dupla...ha érdekelne valakit...
Ezek szerint a tiédnek is hasonló szindrómája volt.
Remélem az enyémen is elég lesz beállítani.
Már az alsó részen a tengelyen való állítást is kezdem sejteni.
RC51 emailban oktat.
Amint jobb idő lesz. állítgatom, és tesztelem. S majd itt megosztom a tapasztalataimat.
Az internetes motor tesztekben azt olvastam, hogy ezek a motorok a kár 100 ezret is elmennek anélkül, hogy bele kellene nyúlni a blokba. Ebből kiindulva, evidens, hogy 50 ezernél állítani kell a kuplungon.
A tiédben mennyi a KM?
Remélem a nyáron személyesen is megnézhetem a motorod.
Majd vitázunk egy nagyot a politikáról. Iszunk együtt egy sört vagy egy VBK-t, s leszarjuk az egészet.
Nekem nagy csalódás volt az Észak-amerikai konyha, meg a hétvégi sütögetés. A sógoromnak a Huron-tó mellett van nyaralója, de Ontarió államban tűzgyújtási tilalom van nyáron(a kertben is) úgyhogy elektromos platnin lehetett hamburgerhúst sütni. Pedig a hentes ingyen odaadta volna a pacalt meg a körmöt. De hát annak bogrács kell és nyílt tűz. Vadembernek nézek mert fürödtem Júniusban a tóban, ami egy kicsivel nagyobb mint Horvátország. Amúgy kurva jó hely. Mindenkinek nyitva a háza, ha hazamegy(Torontóba) akkor sem veszik ki a motorcsónakot a vízből. Akksi benne, teletankolva, senki nem nyúl hozzá. Ez azért marha jó dolog. A fiam alig akart hazajönni. Nálam más a helyzet. Talán a munkám miatt kell a fix otthon. Max 2hetet élvezek külföldön. Utána hiányzik Feri után szabadon"ez a kurva ország".
Koszonom.
Ponty az van itt is csak draga. De majd megnezem mit is tudnek kezdeni a neten talalhato receptekkel. Voltunk mar halaszle fozesen itt egy magyarnal es izlett a felesegemnek. Mondta hogy hasonlot ok is csinalnak jamaicaban hiszen ott is van folyo es sok fele hal.
Tisztelt RC51
Biztos, hogy halászlét is tudsz főzni bográcsban, csak még nem próbáltad. A recepttel nem fárasztalak itt, hiszen a neten van ezerféle. csak legalább itthoni ponty legyen az alapja. Onnantól elrontani sem tudod...
Csak vigyázz mert besírsz a honvágytól.
Ha majd realizálódik a hazautazásotok és megtisztelitek szerény házunktáját, szeretnénk olyannal vendégül látni titeket, hogy mindannyiótoknak a kedvére legyen. Úgyhogy bátran terjeszd elénk az igényeket.
Hogy tudd hova jössz: én a tejbegrízen meg a tökfőzeléken kívül mindent méregerős csípőspaprikával fűszerezem/eszem. A guakamole-t főleg... De csak magamnak
A családom már a látványától szétszalad.
A fiamnak is hasznára lesz az angol nyelvtudását élesben tesztelni.
Szeretettel várunk titeket a nyáron.
Üdv Laci
A VBK-t nem hallottam meg eddig pedig 2000-ben jottem el. Egyebkent nem iszom egyaltalan. Jozanul is idiota vagyok neha. Hat szerintem nem alszunk majd, van meselni valom boven. Kajak itt nem nagyon rosszak de nem magyaros. Amig 2005-ig a volt felesegemmel voltam aki erdelyi, addig nem volt gond a kajara mert jol fozott. A mostani felesegem jamaicai es teljesen mas az izvilag. Persze ez jo is meg nem is. Hianyzik az otthoni kaja es sajnalom hogy nem tanultam meg fozni. A konyha tudasom a gulyas es a palacsintan ki is merul. Azokat viszont jol csinalom.
Te például mit piálsz amikor olyanod van? Csodálkozom,hogy nem ismerted a vbk-t. Vagy felétek vadásznak hívták? Egy csomó elnevezése van itthon a boros kólának. A meleg éghajlat nem igazán kedvez a teqilának,whiskeynek. Koktélozol,sörözöl? Bográcsozni szoktál? Csak egy sima lecsóért is megéri. Csirkepörkölt nokedlival, pacal, halászlé. Szoktál így Magyarkodni, vagy asszimilálódtál teljesen az amcsi kajákhoz? Asszem lesz miről dumálni ha találkozunk! Azok a rohadék patekok mit szeretnek a műanyagon meg a rézkábelen? Egyébként itthon is vannak nyestek és azok is jelentős kártevők. A gyújtáskábelt szeretik megrágcsálni, de főleg erdős területek mellett garázdálkodnak. Amikor én a hétvégi házamban vagyok, akáctövises ágakat teszek a kocsi motorházteteje alá és az szúrja a picsájukat mert azóta elkerülik a verdámat. Különben meg legjobb a kutya. Egy tacskó távol tartja a rágcsálókat, a szemteleneket meg kinyírja.
Szia!
Komolyabbb gyorsításnál párszáz méter után megcsúszott( gyorsulás vissza esett motor felpörgött). Nekem szarul volt beállítva a holtjáték. Gyakorlatilag nem is volt. Amennyit lehetett a fent a kuplung karnál adtam neki, de én többet szeretnék és a hétvégén majd a bovden másik végén a dekli alatt is állítok rajta. Egyébként a csúszása megszűnt így is csak nem annyi a játéka amennyit akarok és ezért akarom majd tökéletesre beállítani.
Hát az isten szólhatna belőled. Jelenleg olyan főnökeim vannak, hogy unalmukban egész nap azon agyalnak, hogy miként tudnak keresztbe tenni a melósoknak.
Tegnap hoztak egy szabályt. Ami kellemetlenül érintett egy jó párunkat. Megkérdeztem, hogy most akkor ezt innentől miért így kell csinálni. Zavarba jött a genyóláda, és csak annyit tudott mondani, hogy mert ez a szabály.
Azért reméltem, hogy van valami értelme, vagy célja annak a szabálynak amit ő talál ki.
Szóval irigyellek a jó főnök miatt.
Még nem tudom.
De itt a fórumon fogjuk megbeszélni.
Terveim között az is szerepel, hogy a Savagesokkal együtt kéne csinálni. Nagyon klassz fejek. Voltam a találkozójukon Balatonkenesén.
Mit szól a társaság a Savagesokhoz?
Nem gondoltam volna, hogy így is képes működni.
Had röhögjünk mi is.
Az egyikkel van egy hatalmas sztorim. Meg most is rohogok.
Ezt még a rallye-ban megtanultam. Ott is, a szervizből csak úgy indultam ki, ha minden csavart én magam ellenőriztem. Még akkor is ha ezzel késtünk is az időellenőrzőnél.
Ugyan is még kezdő ként a 90-es években volt hogy dobogóról estünk ki. Mert az utolsó szervizben, elfelejtették meghúzni az egyik kerék agy anyát. S az utolsó előtti gyorson elszállt a jobb elő kerekünk ez erdőbe. Még szerencse volt hogy nem talált el senkit.
A fiatalabb típusról csak annyit, hogy mit tegyek ha nekem csak ez a forma tetszik.
No meg a tesztek amiket olvastam azok is ezt a típust dicsérték jobban.
Ez az idézet a Virágó.ro oldalról való.
A Virágó sztori végéről.
Persze, ha a Drag formára egy kicsit jobban hasonlítana a Virágóra akkor jómagam is azt választottam volna.
A Virago sorozatot a Yamaha lezárt fejezetként kezeli, bár szervizeit és az alkatrész-ellátást illetően az egyik legjobban támogatott modellcsaládról beszélhetünk. Ennek ellenére a gyártósorok között új szelek fújnak és ma már csak a Drag Star, Wild Star szériákat gyártják. Minőségben azonban a Virago sok egyéb típust túlszárnyalt, sok tekintetben még az utódjainál is sokkal tartósabbnak és megbízhatóbbnak bizonyult.
A Virago élt, él és élni fog!
- See more at: http://www.virago.ro/a-virago-...
A mostaninak meg abszolut nem volt a fenti karnál holtjátéka de lent is állítani kell mert szerintem kevés amit fent tudtam adni neki. Nem igaz,hogy a régi gazdájának a szerelője akihez hordta olajcserére nem vette észre.
Az van megcsinálva rendesen amit Te csinálsz meg ,tisztelet a kivételnek persze, de az nagyon ritka.
Mi újság a cuna vadász topikon?
Remélem az enyémen is elég lesz beállítani.
Már az alsó részen a tengelyen való állítást is kezdem sejteni.
RC51 emailban oktat.
Amint jobb idő lesz. állítgatom, és tesztelem. S majd itt megosztom a tapasztalataimat.
Az internetes motor tesztekben azt olvastam, hogy ezek a motorok a kár 100 ezret is elmennek anélkül, hogy bele kellene nyúlni a blokba. Ebből kiindulva, evidens, hogy 50 ezernél állítani kell a kuplungon.
A tiédben mennyi a KM?
Remélem a nyáron személyesen is megnézhetem a motorod.
Majd vitázunk egy nagyot a politikáról. Iszunk együtt egy sört vagy egy VBK-t, s leszarjuk az egészet.
Ponty az van itt is csak draga. De majd megnezem mit is tudnek kezdeni a neten talalhato receptekkel. Voltunk mar halaszle fozesen itt egy magyarnal es izlett a felesegemnek. Mondta hogy hasonlot ok is csinalnak jamaicaban hiszen ott is van folyo es sok fele hal.
Biztos, hogy halászlét is tudsz főzni bográcsban, csak még nem próbáltad. A recepttel nem fárasztalak itt, hiszen a neten van ezerféle. csak legalább itthoni ponty legyen az alapja. Onnantól elrontani sem tudod...
Csak vigyázz mert besírsz a honvágytól.
Ha majd realizálódik a hazautazásotok és megtisztelitek szerény házunktáját, szeretnénk olyannal vendégül látni titeket, hogy mindannyiótoknak a kedvére legyen. Úgyhogy bátran terjeszd elénk az igényeket.
Hogy tudd hova jössz: én a tejbegrízen meg a tökfőzeléken kívül mindent méregerős csípőspaprikával fűszerezem/eszem. A guakamole-t főleg... De csak magamnak
A családom már a látványától szétszalad.
A fiamnak is hasznára lesz az angol nyelvtudását élesben tesztelni.
Szeretettel várunk titeket a nyáron.
Üdv Laci
Komolyabbb gyorsításnál párszáz méter után megcsúszott( gyorsulás vissza esett motor felpörgött). Nekem szarul volt beállítva a holtjáték. Gyakorlatilag nem is volt. Amennyit lehetett a fent a kuplung karnál adtam neki, de én többet szeretnék és a hétvégén majd a bovden másik végén a dekli alatt is állítok rajta. Egyébként a csúszása megszűnt így is csak nem annyi a játéka amennyit akarok és ezért akarom majd tökéletesre beállítani.
Tegnap hoztak egy szabályt. Ami kellemetlenül érintett egy jó párunkat. Megkérdeztem, hogy most akkor ezt innentől miért így kell csinálni. Zavarba jött a genyóláda, és csak annyit tudott mondani, hogy mert ez a szabály.
Azért reméltem, hogy van valami értelme, vagy célja annak a szabálynak amit ő talál ki.
Szóval irigyellek a jó főnök miatt.
Hallottam, hogy neked is volt bajod az új motor kuplungjával.
Mi volt a probléma? Mik voltak a jelek? És miként sikerült orvosolni?
A Magyar hang a tiéd?
De itt a fórumon fogjuk megbeszélni.
Terveim között az is szerepel, hogy a Savagesokkal együtt kéne csinálni. Nagyon klassz fejek. Voltam a találkozójukon Balatonkenesén.
Mit szól a társaság a Savagesokhoz?