Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Legalább nem csapják el a városban. Lehet hogy a gyári kipufogó szép, csak halk. Az meg öl. A városban mindenképpen.
Szia Kalmi!
Tényleg szép a vas, gratula !..a kipufogóért viszont kár...
Rendben, köszi. Szerintem eddig szívott farsot mert amikor szétszedtem akkor az egyik fúvóka, az alapjárati fúvóka teljesen e volt tömődve ami a jelenlegi, nehezebben melegedő hátsó hengerbe menő karbiban volt és most, hogy kitisztítottam emiatt jelentkezhetett ez a probléma szerintem.
Az az, de ha eddig jó volt, akkor először nézd meg nem-e szív falsot valahol, és ha hozzányúlsz nézd meg üveggyertyával hogy mit állítasz.
Ez volna az?:)
Itt egy élesebb kép a gépről!
Üdv urak!

Haveromnak vettünk ma egy 535-öst. Lábon hoztuk haza Milejszegről (Zalaegerszeg mellett)! :) Az idő induláskor szar volt. Eső és kb 5 fok, aztán Budapesthez közeledve egyre kitisztult!
Jó kis gép, 98-as gyártás, különleges szín, nagyon megkímélt állapot!
Akkor az a gumidugó az 1100-esen a karbi tetején lesz?
Kis gumidugó alatt van a karbik jobb oldalán. Virago ro-n fent van a fotója is.
Én is a keverékre gondoltam elsőre de a keverékállító csavart még mindig nem tudom pontosan melyik pedig biztos szájba lett már rágva párszor:)
Igen egyenletesen járt. Álló helyzetben semmi más változást nem tapasztaltam. Szépen jár és a hangok is ugyan olyanok mint eddig. Sajnos menet közben nem tudom még kipróbálni, hogy van e bármiféle változás az eddig megszokottakhoz képest mert fékem még elöl nincs és így nem szívesen mennék forgalomba:)
És egyenletesen járt mind a két henger?
Mivel álló helyzetben, elvileg egyformán kéne melegedniük. Legalább is szerintem.
A szegényebb keverékkel sokkal jobban melegszik a henger, ha eddig nem melegedett így, akkor én erre gyanakodnék.
A barátom 535-ösét javítva az egyik karburátorban a tömítést ami a fúvókatartó alatt van, félre csúszott ,( szervizben qrák el ) csoda volt, hogy egyáltalán elindult.
Ja igen ezt elfelejtettem leírni, hogy nem nem ugyan azon az oldalon néztem.
Valószínűleg ugyan azon az oldalon nézted a hőfokot.
Az egyik hengernél ugyan azon az oldalon a henger fala van, a másik hengeren meg a vezérmű. S a vezérmű lassabban melegszik át.
Ez azért van mert a két henger szembe van egymással forgatva.
Tehát ha az egyes hengert nézed akkor a baloldalon érintsd meg, a kettes hengert pedig a jobb oldalon. Ekkor fogsz reális hófokot érezni mindkét hengeren.
Sziasztok!
Egy kérdésem lenne megint csak. A hétvégén kitisztítottam a karbit és miután visszaraktam és beindítottam a motort azt vettem észre, hogy 5perc melegítés után míg az első henger megfoghatatlanul forró addig a hátsó még csak langyos. Sajnos nem tudom, hogy ez a jelenség a karbitisztítás elött is ilyen lett-e volna vagy összefüggésben van e vele de csak most lettem rá figyelmes. De gyanítom ez nem normális. Valami ötletetek van mitől lehet? A karbin nem állítottam el semmit.
Ha hétvégenként általában otthon vagy, akkor indulás ellőt oda csörgök, hogy jó-e neked és megyünk.
Sajnos még kiszámíthatatlan az időjárás.
Ok. Akkor a héten megdumáljuk,hogy mikor jössz érte.
Közben kicseréltem a kuplung tengelynél az olaj tömítést. No meg állítottam ott lent a kuplungon. Érzésem szerint ott a tengelyen nem volt semmi holtjáték.
Elkezdtem befelé tekerni és vártam, hogy megérzem mikortól nyomja a tárcsát, s egyszer csak megakadt. Akkor teljesen kitekertem. Egészen laza lett az a tengely. Majd betekertem addig még azt nem éreztem, hogy nekifekszik valaminek. Majd vissza egy felet. Így laza a tengely. Van egy kicsi mozgása. Hozzá állítottam fent a bovdent is. Remélem jó lesz. Kipróbálni nem tudtam, mivel nincs itthon az ülése.
Karancsaljára is az 535-össel mentem. Hát elég furcsa az 535-ös az 1100-as után.
Bocsi
Közben elkellet mennem Karancsaljára, az unoka húgom 535-ösét Javítani, beindítani.
Jók a fotók. Természetesen érdekel. Szerintem ezek, csak szépség hibák. ezektől még ellátja a funkcióját. Ha majd zavar akkor valahogy kijavítom, vagy eltakarom.

Eddig a következő hétvégére napsütést jósoltak. De most hogy ránéztem, átjavították csapadékosra. Ha netán szárazak lesznek az utak akkor megyünk érte. Ha esős lesz az idő akkor eltoljuk egy héttel. Természetesen ha neked is jó lesz.
Minden esetre előtte telefonon egyeztetünk.
Úgy tervezem, hogy ott helyben fel is tesszük. S hazafelé már tesztelhetem is.
Na, mi van? Mondjál már valamit a képekre Zsoccca!
Ide. Csak egy kicsit tölteni kell a telóját mert 10%on már nem enged fényképezni.
Hóvá lesz felrakva?