Szeva Kalmi! Itt Hóhérpapi :D A legmélyebb tisztelettel kérdezem tőled, hogy honnét szereztél be még a Virgácshoz, olyan fekete gumirugó szerű izét az első villádra? :)
Hát most vissza adtátok a reményt, hogy mégsem kell megbontanom.
Mihelyt olyan lesz az idő, hogy próbálgathatom, akkor fogom állítgatni is.
Nem igazán mondhatom, hogy csúszik a kuplungom. Csak néha meg meg csúszott. 100 Km-ről hirtelen gyorsítva, olyan 130-140 körül meg csúszott egy párszor. Gondolom akkor adta le a motor a max nyomatékot. Gáz vissza egy kicsit. Megtapad, s lehet tovább gyorsítani.
A megcsúszás után meg hiába provokálom nem sikerül megcsúsztatni. Csak ha egy darabig, megint kényelmesen megyek, s egyszer csak újra intenzív előzésbe nem kezdek.
Most már megint nagyon bízom abban, hogy csak beállítási probléma lesz.
Fontos kerdesek a gepterembol!
1.Meg tudna valaki irni, hogy mikor/milyen motoros talalkozok vannak nyaron? Szeretnem elore tervezni egy kicsit a nyarat. Van esetleg a weben ezekrol kozos honlap?
2. Hallottam egy evente ismetlodo motoros veradasrol Debrecenben. Volt ott valaki mar kozulunk?
3. Az arnoti VBK-Maligan rangado julius 12-en lesz ugye?
Én marha répa meg már majdnem megrendeltem az új lamellákat 13800 Ft- ért.
A karon van vagy 2-3 mm holtjáték. De most még adtam rá. Csak hétköznap nem tudom kipróbálni. A tengelyen nem tudom, hogy merre kéne állítani. De majd valamelyik napos hétvégén esetleg legurulnék vele hogy megnézzük.
Most hétvégén viszem az ülését áthúzatni. Mikor megvettem nem volt semmi baja. De a januári motorozáskor ahogy ráültem, egy csomó helyen elrepedt a műbőr. Talán meg volt merevedve. De nem baj legalább kap egy szép új huzatot.
Szép volt akkor is mikor megvettem, de mire a fórumtársak is látják majd élőben, addigra szalon állapotban lesz.
Legalább is remélem.
Nem cseréltem ki semmit, csak én azt is megjavítom ami el sem romlott . Szétszedtem a kuplungot hogy már biztosan cserés (nem volt vele bajom), de minden a gyári beépítési méreten volt (lamellák, rugó) 45 000 Km után, tehát visszaraktam szépen mindent, csak a tömítést kellett cseréljem. A kuplungkaron levő csavaron lazítsd meg a bowdent fél fordulattal (menj vele egy kört), max akkora legyen a holtjáték, hogy még be tudd tenni sebességbe. Ha már nem megy be a sebesség és még mindig csúszik, akkor kezdj el gondolkodni a szétszedésen. Milyen olaj volt benne előtte?
Azt hittem, hogy már régen levetted.
Ha netán rajta hagynád, akkor természetesen le ne vedd. De ha mindenképpen leveszed akkor megyek majd érte. A hibákat majd megoldom. A felfogatási problémát, nagy valószínűséggel orvosolni tudom. A többit meg majd meglátom. Remélem nem feltűnő.
Ha elsején jó lesz az idő, és neked is megfelel, akkor felugranánk.
Zsolti!
Hová rohansz?...hol van még június? Lehet, hogy változik, de az is lehet, hogy a kiemelő tengelynél kell kicsit állítani...Mekkora a holtjátékod?...van egyáltalán?
Brumi a hétvégén volt hasonló dalban, de egy pici után állítás után tünetmentes lett a vas és megy mint az állat.
Szia Zsoccca! Már akartalak tájékoztatni ez ügyben,csak mindig elfelejtettem amikor gép előtt voltam. Természetesen a plexi a tiéd,ha kell de közben felfedeztem néhány szépséghibát. Sajnos a felfogató csavaroknál csillagszerű törési hibák vannak rajta, meg az egyik szélén is. Hétvégén kihozom a gépet és csinálok néhány fotót a hibákról. Persze fel is teszem ide. Ha ezek után is kell neked, akkor leszerelem,hogy bármikor jöhess érte ahogy az idő engedi. Vagy inkább megpróbálom a mail címedre elküldeni. Végül is ez nem közügy. Most nagyképű voltam. A fiam fogja csinálni és feltenni a fotókat.
Heló!
Az a helyzet, hogy közben az történt, hogy nem kaptam vissza az eredeti bowdenem aminek alapján csinálták, annyira nem, hogy álításuk szerint már meg se volt nekik mert szétszedték és azt a fém spirált arról tették át az újra:S Tehát sajnos még sincs ugyhogy nem tudom odaadni.
Szia
Érdekelhet a bovden. Ha mást nem, akkor tartalékba is jó lesz.
S mivel közel laksz Katannához, így amikor hozzá megyünk a plexiért, akkor hozzád s el tudunk ugrani.
Természetesen addig még Tamással is egyeztetni kell az időpontot.
A hogy most az időjárás előre jelzést nézem, leghamarabb március elseje szombatról lehet szó.
Egyébként menyibe kerülne a bovden?
Szia Tormy
Lenne még egy kérdésem.
Írod, hogy te 45 000 km-nél kuplungoztál. De felesleges lehetett.
A bovden csere vagy állítás, a kuplungozás előtt megoldotta a problémát. De biztos ami biztos alapon még is kicserélted a lamellákat.
Vagy miután kicserélted a kuplungot, utána derült ki, hogy felesleges volt cserélni?
Ezt azért kérdem, mert a szerelő ismerősöm azt mondta, hogy a rossz kuplungon nem igazán lehet látni, hogy kopott lenne. Elég ha egy kicsit meg van pörkölődve, vagy el van öregedve.
S hogy itt a neten van-e valahol részletes szerelési leírás? Vagy esetleg videó?
Még motoron nem csináltam ilyesmit. S nem szeretnék valamit elcseszni, csak azért mert nem figyeltem valamire.
Szia
Semmiből nem gondolom, hogy egy 50 ezret futott motornak nem csúszhat a kuplungja. Tisztában voltam azzal, hogy egy 19-éves motort veszek. De nekem csak ez tetszik. Ha nem találtam volna rá erre akkor maradtam volna az 535-ös mellet.
Pedig hidd el, nagyon sok újabb típust megnéztem.
Az eladó nem dicsérte. Sőt szerintem el sem akarta igazán adni. Csak bizonyos körülmények miatt dönthetett az eladás mellet. S a hibákról, amiket én fedeztem fel rajta, azokról nem is tudhatott. Nem láthat bele. A régi olajjal nem is csúszott meg.
Azért kérdeztem, hogy másnak volt-e már ilyen problémája? És hogy miként oldódott meg, mert reménykedtem, hogy talán mégsem kell kuplungoznom. (Autón már csináltam ilyet, de motoron még nem)
Jó lenne ha csak a bovdennel lenne baj. De szerintem nem úszom meg ennyivel. Meg vizsgáltam. S ugyan el van pattanva egy szál. De ez már elég régi lehet, és nem is akad. Könnyen s jól jár. A friss olaj hozta ki a problémát. S lehet, hogy egy pár száz km-után újra stabil lenne a kuplung. Nem is izgatna a dolog ha nem készülnénk júniusban egy 2600 km-es külföldi túrára. Nem igazán örülnék neki, ha a fullra felpakolva az alpokban kezdene csúszkálni a kuplung.
Sziasztok! BUDAPESTIEK ÉS KÖRNYÉKBELIEK! SZOMBATON MEGYÜNK ZÚZNI A ZÚZDÁBA! Hívjátok a haverokat,ismerősöket!
természetesen nyomni fogjuk a Motoros dalunkat is! https://www.facebook.com/event...
Futár Motorosbolt, Zichy Jenő utca. MZ ETZ 250 gumiharmonika. Egy az egyben jó az 535-re, az alsó és a felső villaszárra. kb 500 Ft/db!
http://youtu.be/FZCR39i3KW8
Kosz Zsocca!
De várunk a III. RVT-re Robinzon Virágós Találkozóra is.
Ami idén, ha minden igaz akkor Salgóbányán lesz.
Mihelyt olyan lesz az idő, hogy próbálgathatom, akkor fogom állítgatni is.
Nem igazán mondhatom, hogy csúszik a kuplungom. Csak néha meg meg csúszott. 100 Km-ről hirtelen gyorsítva, olyan 130-140 körül meg csúszott egy párszor. Gondolom akkor adta le a motor a max nyomatékot. Gáz vissza egy kicsit. Megtapad, s lehet tovább gyorsítani.
A megcsúszás után meg hiába provokálom nem sikerül megcsúsztatni. Csak ha egy darabig, megint kényelmesen megyek, s egyszer csak újra intenzív előzésbe nem kezdek.
Most már megint nagyon bízom abban, hogy csak beállítási probléma lesz.
1.Meg tudna valaki irni, hogy mikor/milyen motoros talalkozok vannak nyaron? Szeretnem elore tervezni egy kicsit a nyarat. Van esetleg a weben ezekrol kozos honlap?
2. Hallottam egy evente ismetlodo motoros veradasrol Debrecenben. Volt ott valaki mar kozulunk?
3. Az arnoti VBK-Maligan rangado julius 12-en lesz ugye?
A karon van vagy 2-3 mm holtjáték. De most még adtam rá. Csak hétköznap nem tudom kipróbálni. A tengelyen nem tudom, hogy merre kéne állítani. De majd valamelyik napos hétvégén esetleg legurulnék vele hogy megnézzük.
Most hétvégén viszem az ülését áthúzatni. Mikor megvettem nem volt semmi baja. De a januári motorozáskor ahogy ráültem, egy csomó helyen elrepedt a műbőr. Talán meg volt merevedve. De nem baj legalább kap egy szép új huzatot.
Szép volt akkor is mikor megvettem, de mire a fórumtársak is látják majd élőben, addigra szalon állapotban lesz.
Legalább is remélem.
Nem cseréltem ki semmit, csak én azt is megjavítom ami el sem romlott . Szétszedtem a kuplungot hogy már biztosan cserés (nem volt vele bajom), de minden a gyári beépítési méreten volt (lamellák, rugó) 45 000 Km után, tehát visszaraktam szépen mindent, csak a tömítést kellett cseréljem. A kuplungkaron levő csavaron lazítsd meg a bowdent fél fordulattal (menj vele egy kört), max akkora legyen a holtjáték, hogy még be tudd tenni sebességbe. Ha már nem megy be a sebesség és még mindig csúszik, akkor kezdj el gondolkodni a szétszedésen. Milyen olaj volt benne előtte?
Ha netán rajta hagynád, akkor természetesen le ne vedd. De ha mindenképpen leveszed akkor megyek majd érte. A hibákat majd megoldom. A felfogatási problémát, nagy valószínűséggel orvosolni tudom. A többit meg majd meglátom. Remélem nem feltűnő.
Ha elsején jó lesz az idő, és neked is megfelel, akkor felugranánk.
Hová rohansz?...hol van még június? Lehet, hogy változik, de az is lehet, hogy a kiemelő tengelynél kell kicsit állítani...Mekkora a holtjátékod?...van egyáltalán?
Brumi a hétvégén volt hasonló dalban, de egy pici után állítás után tünetmentes lett a vas és megy mint az állat.
Az a helyzet, hogy közben az történt, hogy nem kaptam vissza az eredeti bowdenem aminek alapján csinálták, annyira nem, hogy álításuk szerint már meg se volt nekik mert szétszedték és azt a fém spirált arról tették át az újra:S Tehát sajnos még sincs ugyhogy nem tudom odaadni.
Érdekelhet a bovden. Ha mást nem, akkor tartalékba is jó lesz.
S mivel közel laksz Katannához, így amikor hozzá megyünk a plexiért, akkor hozzád s el tudunk ugrani.
Természetesen addig még Tamással is egyeztetni kell az időpontot.
A hogy most az időjárás előre jelzést nézem, leghamarabb március elseje szombatról lehet szó.
Egyébként menyibe kerülne a bovden?
Lenne még egy kérdésem.
Írod, hogy te 45 000 km-nél kuplungoztál. De felesleges lehetett.
A bovden csere vagy állítás, a kuplungozás előtt megoldotta a problémát. De biztos ami biztos alapon még is kicserélted a lamellákat.
Vagy miután kicserélted a kuplungot, utána derült ki, hogy felesleges volt cserélni?
Ezt azért kérdem, mert a szerelő ismerősöm azt mondta, hogy a rossz kuplungon nem igazán lehet látni, hogy kopott lenne. Elég ha egy kicsit meg van pörkölődve, vagy el van öregedve.
S hogy itt a neten van-e valahol részletes szerelési leírás? Vagy esetleg videó?
Még motoron nem csináltam ilyesmit. S nem szeretnék valamit elcseszni, csak azért mert nem figyeltem valamire.
Semmiből nem gondolom, hogy egy 50 ezret futott motornak nem csúszhat a kuplungja. Tisztában voltam azzal, hogy egy 19-éves motort veszek. De nekem csak ez tetszik. Ha nem találtam volna rá erre akkor maradtam volna az 535-ös mellet.
Pedig hidd el, nagyon sok újabb típust megnéztem.
Az eladó nem dicsérte. Sőt szerintem el sem akarta igazán adni. Csak bizonyos körülmények miatt dönthetett az eladás mellet. S a hibákról, amiket én fedeztem fel rajta, azokról nem is tudhatott. Nem láthat bele. A régi olajjal nem is csúszott meg.
Azért kérdeztem, hogy másnak volt-e már ilyen problémája? És hogy miként oldódott meg, mert reménykedtem, hogy talán mégsem kell kuplungoznom. (Autón már csináltam ilyet, de motoron még nem)
Jó lenne ha csak a bovdennel lenne baj. De szerintem nem úszom meg ennyivel. Meg vizsgáltam. S ugyan el van pattanva egy szál. De ez már elég régi lehet, és nem is akad. Könnyen s jól jár. A friss olaj hozta ki a problémát. S lehet, hogy egy pár száz km-után újra stabil lenne a kuplung. Nem is izgatna a dolog ha nem készülnénk júniusban egy 2600 km-es külföldi túrára. Nem igazán örülnék neki, ha a fullra felpakolva az alpokban kezdene csúszkálni a kuplung.
természetesen nyomni fogjuk a Motoros dalunkat is! https://www.facebook.com/event...