Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nagyon köszönöm az infókat.
Sajna mi most szombaton le vagyunk foglalva a Sándor és a Beáta nappal. Buli a tanyán!
De holnap készülünk motorozni a Nógrádi motorosokkal.
https://www.facebook.com/nogra...

Szombaton a tanyasi bulin kipufogó dobot fogok festeni. Nekem csak így érdekes a buli.
Egyébként mielőbbi teljes gyógyulást az esésből. Sőt még az emlékét is mielőbb felejtsd el.
Ja nálunk ilyen a tanyasi buli.
vf500f c30 magna. Henger formájú. 135mm.hosszú,90mm.széles,54mm.belső átmérőjű. Papír szűrő. 5818 Ez a szám olvasható rajta, felirat semmi. 1985ös évjárat. A link második oldalán volt vf500c, de nem tudtam megnézni a formáját,méreteit.
Hát lehet, hogy hamar mondtam igent a vevő jelöltnek.
A télen ahogy feltettem, egyből volt érdeklődő. Aztán most márciusban az egyikőjük el is jött, és le előlegezte, azzal, hogy amint jó idő lesz el is vinné.
No azóta már elég jó idők vannak. Fel hívtam, hogy mi lesz? Mivel azóta folyamatosan kapok jobb ajánlatokat is.
Egyenlőre úgy áll a helyzet, hogy 28.-án jönnek érte.
De csak reménykedni tudok, hogy ép ekkor nem fog esni az eső.
Bocs. link
van itt pár, nem tudom, melyik kell nektek: link
dobj adatot a vasról
Elég ritka ez a Magna. Csak olajszűrőjük van hozzá. A többi dolgot ott rendeltük meg.(lánc,fogaskerekek, gyertyák,olajszűrő)
Persze, de én azt a Nagyvasnál rendeltem, mert olcsóbb volt, nézd meg náluk is.
Köszi. Ez a Honda levegőszűrő is járható? Motorradnál ajánlottak egyedül, gyárit aranyáron.
Szia!
Volt nálam, más miatt. Azt mondta, hogy legelőször aksi kell, mert állítólag szar. Beszélni fognak egymással, mert tud valahol áfa nélkül, garival. Hozzám bármikor jöhet a srác, megrendeljük a javító szettet, ha kell. 2x ez:link
Honda vf500f Magna levegőszűrő kellene. Motorrad,Nagyvas,Motordiszkont kilőve. E-bayos ötletet(linket) is megköszönnék.
Ha valakit érdekel vasárnap motorosbörze a 18.kerületi Lörinci piacon.
csillapítás:
- sofőr: 1-2
- sofőr+utas: 1-2
- sofőr+utas+csomag: 3-4
- sofőr+utas+csomag+kutya+anyós: 4
Szar úton vagy szerpentinen érdemes a különbségeket tesztelni (én megérzem a derekamon).
Én az 1-est használom 99%-ban, pedig egyedül is kiteszem a "rider+passenger" átlagot
A rugóállításhoz meg 3 lágyító fokozat kéne inkább...

Holnap a jó idő és a javuló ujjam örömére motorozni megyek inkább a kiállítás helyett.
Jönne valaki, egy lazább 2-3 órás gurulásra dél környékén?
Egy munkatárs fia nemsokára leteheti a korlátlant és néznem kéne valami alacsony gépet 400-800cm3 között, ha már az enyém nem eladó 6kilóért sem.
@Jogo: Nem jelentkezett még a szerelő,hogy kell e felújító készlet? Sanyi átvinné a zsetont.
Még nem akarom elkiabálni. De úgy nézki, hogy el fog menni.
Köszönöm az ötletet. Nagyon jó.
Ezt fogom tenni. A műszer tutira kimutatja, hogy miként változik a csillapítás.
Ízlések és pofonok .....! Örülök ha hasznosnak találod. Elmegy az 535ös?
Hallod tormy! Brumnak kell egy harmadik változat. A viccet nem szereti és nem is érti.
Köszönöm a plexit.
Feltettem és most már alakul.
Először ahogy felszerkesztettem, nem láttam ki mögüle. Úgy mentünk el Szécsénybe, hogy csak a plexin keresztül láttam az utat. Oldalra akkor is jól láttam.
Aztán ott állítottam a dőlés szögén, s sokkal jobb lett. De most meg sötétben, a saját lámpám fénye visszaverődik róla, s így még zavar egy picit. tehát még mindig állítanom, alakítanom kell rajta. De már látszik, hogy szuper lesz.
Legközelebb ha szerviz környékén jársz , akkor amikor a "rázópad"-on van a gép megkérheted őket , hadd nézd meg mi történik a különböző beállításoknál! Észre fogod venni a különbséget!
Igen a gyerkőcök. Legyenek ők az elsők! Nekem már könnyű, visszakapok valamit a pelenkázásért. Hihetetlenül jól viselte a telet az öreg vas. Elsőre indult, de mert a szívatóról megfeledkeztem, le is állt. De a harmadik köszörülés után összeszaladtak a szomszédok. Ma is gurultam egy kicsit, nagyon élvezem a V2 hangot meg a nyomatékmotorozást. Mindenki ámul a motor korán és már 150el többért eladhattam volna. Talán egy előre szerelt lábtartót beújítok. A plexit Zsocccának adtam. Nagyjából ennyi. Nagyon örülök, hogy rárepültem.
Köszönöm a választ.
Majd ki tapasztalom. Mit hova érdemes állítani. Mivel a mellékelt táblázatot, sajnos nem tudom lefordítani.
Köszönöm a sok, okos és szellemes hozzászólásokat!
Nem is gondoltam volna hogy az egyik rúgóstagon a benzin befecskendezés intenzitását is tudom állítani. De majd tesztelgetem. Tekergetem a jobb oldalit, és közben rángatom a gázt. S figyelgetem, hogy melyik állásban hogy húz a motor. (Az árok felé)
A viccet félretéve. Azt tudtam hogy az alsóval a rúgó elő feszítést tudom állítani, a súly fügvényében. ( Ilyen volt az 535-ösön is. Sőt még az MZ-n is)
De a fenti tekergetőt nem ismerem. A (Csillapítás állítót). S bárhová állítom, nem igazán veszek észre változást. És nem is értem a működését.
Azt hittem hogy a teleszkóp szárát fordítom vele. Ami az olajtartályban forgat, állít egy szelepet amin változik az olaj átfolyási sebessége, vagy szelep keresztmetszete, és ettől változik a csillapítás.
De amint forgatom, nem látom, hogy forogna a teleszkóp szár is?
Egyszóval, mielőtt lehülyéznétek valakit, talán el kéne azon gondolkozni, hogy lehet, hogy nem is olyan együgyű az a kérdés.
Vagy hogy lehet, hogy valamivel fel kéne dobni a fórumot?
Nekem Dragom van és ott már nincs hátsó teleszkóp, hanem központi rugóstag van.