Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na és melyik a 3 közül? W.Courtney Campbell Causeway, a 275ös, vagy a W. Gandy blvd.? Egyszer kérdeztem tőled,hogy a másik öböl híd milyen hosszú? Az amelyik déli irányban van Leningrádtól! Sunshine Skyway. Persze blackiex megadta a megfelelő linket. A másik felvétel a szerelőműhely előtt van?
Bemész egy autó-alkatrész boltba, és vidd magaddal a régit , hogy olyat akarsz!
Sziasztok! Fékcsövet hol tudnék szerezni? Nem szereltre gondolok hanem csak magára a csőre, mert mindenhol csak fém fékcsövet árulnak az meg nem jó tudtommal. 60cm kéne. Tudtok ajánlani valamit?
Üdv ptomi69. Én az Olaj Web Shop-tól szoktam venni. III-ker Hévizi út-21. REPSOL MOTO RYDER-4-T 20W50-est. 4-liter 6990ft. Szűrő minden olajcsere esetén HF-145-ös 1000ft darabja.
sziasztok,
Honnan szoktatok rendelni olajat/szűrőt az XV 535 höz? És milyet+ mennyit? (a szűrőből tudom , hogy csak 1 kell )
Oké. De a Triumph Rocket új blokk, mostani szintetikus olajakhoz méretezve, mostani és korszerű szinter lamellákhoz, nem egy 35 éves dizájn. A 200 Nm-hez megfelelően túlméretezett kupplungszerkezettel, nyilván. Az XV 1100-ben ugyanaz a kupplung van, mint a 700 vagy 750 ccm-es blokkokban, mert ennyit MÉG elbír. Ha jó.

Teljesen jogos a többi. 10 ekm is elég ahhoz, hogy a kupplungszettet egy kicsit megégesse egy nem túl odafigyelő gazdi. Nem ám 50 ezer...
Közben eszembejutott, hogy Neked valószínüleg nem kell komlett kuplunkbowden, hanem eég csak magát a bowdent kicserélned a házban ami nem akkora összeg mint egyártatni egy komlettet.
Heló! Nekem a héten lesz eladó kuplunkbowdenem, én most cserélem le mert magasabb kormány került a gépre és a jelenlegi nem ért el odáig, semmi baja sincsen, ha érdekel írj és megegyezünk.
Maxxis gumimárkáról van valakinek tapasztalata motorra?
Tetszik a fehér oldalfal, és az ára is jó:
http://www.maxxis.com/Motorcyc...
Zsocca!

Miből gondolod, hogy 50ekm-t futott motornak "nem csúszhat a kuplungja"?...meg lehet büntetni a kuplungot nagyon rövid idő alatt, nem kell sok km-t megtenni vele...bocsi, de a kiszálasodott bowden, a szivárgó olaj és a többi,általad eddig leírt probléma mind tipikus velejárója egy korosabb motornak, mint amilyen mellett te is döntöttél! Ezzel nem azt mondom, hogy rosszul választottál, csupán azt, hogy ne lepődj meg ezeken...a motoron lévő horpadás,stb.egyébként is arra utal, hogy átesett már pár kalandon az évek alatt, akárhogy is magasztalta az egykori gazdája..Csúszni pedig nem fog a Metabondtól, én is megmondtam már ezt neked is, meg másnak is és nem akarom ragozni, hogy miért...Kedves Blackiex!..86Nm nem a világ, van barátom,akinek kb.másfél éve egy Triumph Rockett III-ba került bele a Metabond és azóta is szépen üzemel tovább, még véletlenül sem panaszkodott a kuplungra, hogy csúszna...pedig az 200 nm körül van
Gondoltam összeszereléskor rakok bele újat. Nem nagy tétel, autós boltban biztos kapok megfelelő méretben, csak nem tudom a méretet. A viragónál én is visszaraktam a régit, egyszer kétszer működik de aztán kuka.
Köszi
Már keresem is az új kuplung bovdent.
De azért a lamellák és a rúgók állapotát is meg szeretném valahogy vizsgálni.
Ha elszakadt egy szál, akkor nem kérdéses hogy ki kell cserélned a bowdent. Nagyon szar dolog kölcsönkért bringa hátsófék bowdennel hazakuplungolni (volt szerencsém). Ha még mindig csúszik, akkor adj egy kis holtjátékot a karnál levő csavaron.
A bowdennek holtjátékának kell lenni! Keress a közeledben egy hozzáértőt!
Az 1100-asban nincs Metabond. Sőt tudtommal más sincs. S nem is szándékozok bele tenni semmit.
A kuplung rúgót, és a lamellákat miként tudom megvizsgálni. Bontás nélkül?
Gondolom, ha a lamellák már elég vékonyak akkor lent a tengelynél lévő állítási lehetőség, már valamelyik végálláshoz közel kell, hogy legyen. Jól gondolom?
Viszont a rúgók erejére miből lehet következtetni?
Köszönöm a válaszod.
Kezdek én is a bovdenre, vagy a beállításra gyanakodni. Annál is inkább mert a "motor szerelés topikon is azt írta valaki, hogy neki bizony a bovden okozott hasonló problémát a Suzukiján.
Az én 1100-asomban most az óra szerint 51500 km- van. S ha ez igaz akkor nem lehetnek még kopottak a lamellák.
Megnéztem a bovdent. Ha behúzom, felül az állítónál lévő horonyban látszik hogy az egyik szál el van pattanva. De hozzá simul a többihez, s olajosnak is tűnik. Ez a fekete olajos trutyi hozzátapasztja a többihez. Lehet hogy máshol a tokban is lehet ilyen?
Állítani, hol és merre érdemes? Fent a behúzó karnál vagy lent a tengelynél?
Most a karnál van vagy 2-3mm holtjáték. Kiemelni rendesen kiemel. Simán kapcsolja az össze fokozatot.
(Kár hogy most hétköznap nincs lehetőségem próbálgatni.)
Roppant egyszeru pedig. Hosszabb attetelnel elojon a csuszas, rovidebbnel nem. Hol is terhelodik jobban az eroatvitel?
Hogy mi lehet az oka? Lehet a metabond, lehet kupplungrugo, lehet a lamellaszett. Elobbi esetre azt tudom mondani, amit szoktam a makacs adalekoloknak: en szoltam, hogy ne. Utobbi kettore pedig azt, hogy en szoltam, az evjarattol teljesen fuggetlen dolgok ezek.
Meg mielott nagyon vedelmere kelnel a metabondnak, megemlitve, hogy bezzeg az elozo motor kupplungja nem csuszott, jeleznem, hogy 42 Nm nem 86 Nm es finggal nem lehet piros tojast festeni.
Köszönöm az infót.
Ezek szerint az olaj, mint hiba okozó kizárva.
Viszont még most sincs sejtésem, hogy mi lehet a hiba oka.
1 2 3 4 Sebességi fokozatban nem csúszik meg. Akár milyen durván is gyorsítok. Sőt akkor sem ha közben fékkel fogom vissza a motort.
Egyedül 5.-ben. Mégpedig akkor ha jó ideje ballagok 90-100-al. S egy előzés miatt oda rántom a gázt.
El kezd gyorsulni rendesen, s KB. olyan 120-130 Km/h- nál, 5000-s fordulatnál egyszer csak megcsúszik. Vissza engedem a gázt. Megszűnik a kuplung csúszás. S utána újra húzhatom neki nem csúszik meg. Majd lelassítok 90 km/h- ra újra megrántom a gáz kart. De akkor már nem csúszik meg.
Aztán ha egy jó darabig nyugodt tempóban ballagunk, s újra jön egy előzés akkor a kritikus sebességnél, és fordulatnál újra megcsúszik.
Kiérti ezt, ki érti ezt? Én nem!
Pontosan a kora tavaszi, és a késő őszi motorozgatásaink miatt teszek bele 15-50 eset. Úgy tudom, hogy hideg indításkor hamarabb kialakul a kenés.
S az 535-ösnél nem is volt semmi gond. pedig abba rendszeresen ment a Metabond is.
Az 1100-asba még nem tettem semmi adalékot. S ezek után nem is merek.
Akkor cserelj ha kifuj. Nekem 100-bol 1x ha kifuj. Akkor rendelunk.
Szevasztok!
Tudja valaki hogy mekkora tűzkarika kell a drag1100 kipujához?
Olajcsere előtt állok, és ehhez le kell bontanom az első csövet. Gondolom egyforma lehet az xv-vel.
Zsocca!

Először is megnézném a bowdent, hogy szépen jár-e. Utána a beállítással játszanék, nagyon finoman kell beállítani a kuplungot, számít akár negyed fordulat is (legalábbis nálam). Én tavaly szétszedtem a kuplungomat hogy felújítsam, de minden gyári értéken volt 45000 Km-nél, úgyhogy nem hiszem hogy a tiéd elkopott volna. Nekem is 15-50 olaj van benne, előtte 20-50-es volt, annyi a különbség, hogy ha hidegben indulás (kb 10-15 fok) után nagyobb gázt adok nem gyullad ki az olajszint jelző lámpa (tehát tényleg hígabb lehet a 15-50-es), amikor nekem megcsúszott vagy a kar nem ment vissza rendesen, vagy a beállítás volt rossz.
Ennyi....Jenőnél a pont!
Urak!
Szerintem : Józan parasz ésszel gondolkodva is ,ha azonos hőmérsékleten mondjuk 10W- ill.20W olaj sűrűsége között nem volna külömbség ,akkor az egésznek nem volna értelme.
https://www.dropbox.com/sc/sfj...
Mondjuk kamion nincs most a videon, csak erdekes. Az autopalyas St Petersburg felol Tampara vezeto hosszu hidon van. A masik csak egy epitett auto.