Tisztelt RC51
Nagyon jól választottad meg az arnóti motorostalálkozó idejét, mert így aki akar a Hegyalja fesztre is megjelenhet, ami júli 10-13 ig kerül megrendezésre a Rakamaz kempingben ingyenesen.
Mindössze 51 km re. Rockzene minden mennyiségben...
Mezőkövesd, Sárospatak, innen már nincs messze, meg Debrecen, Nyíregyháza sem.
Ha minden jól megy, én pénteken Tokajban kempingezek szombaton meg Arnóton kedves Józsi barátunknál.
Mert pontosan így van. Az ilyen piciket zsákvarró tűvel vagy árral szoktam megcélozni. Egyszerűen átütök egy lyukat rajta, vagy kettőt, majd kihúzom. Ügyelve arra, hogy se a tengelyt, se az alu öntvényét ne karcoljam meg, természetesen.
Fa vagy gipszkartoncsavart a teleszkóp szimmerineginél szoktam csak használni, de ugyanígy előlyukasztok, hogy legyen mibe belekapatni a csavart, aminél fogva kirángatom a régi tömítést.
Ha fémházas a szimmering akkor igen,ha gumiházas akkor egyszerüen kifeszited,vigyázva ,hogy ne sérüljön a tengely,ill. a ház.Az új beszerelésénél ügyelni kell,hogy anyomás a tengelyre szoritsa a szimmering belső részét.
Sziasztok
Először is, köszönöm blackiex-nek a kuplung tengelynél lévő olaj tömítő gyűrű méretének közlését.
Kemény 157 Ft- be került.
Viszont lenne egy kérdésem azokhoz akik már cseréltek ilyent.
A motoros boltos srác, azt mondta, hogy ha kívülről látszik a tömítés, akkor kívülről cserélhető. Csak bele hajtok két lemez csavart. Azzal kihúzom a régit, és a helyére beteszem az újat.
Kérdésem az, hogy ez tényleg ennyire egyszerű lenne?
Sziasztok Motorosok!Folyamatosan nyomon követek mindent, csak nem írtam eddig. De innentől nem ússzátok meg a hülye szövegelésemet, holnap egy hoszabb történettel indítok, hogy mi történt az elmúlt pár hónapban. Remélem, azért visszafogadtok
És a legújabb hölgy tagot természetesen ismerem és ezúton is üdvözlöm, csakúgy, mint mindenkit!
Ebben a téli időkben nekem mindig a gyertya volt a ludas. Nem volt zárlatos csak valami oknál fogva néha beköpte ,kitakarítottam és utána szépen indult. Ja persze teljesen ráhúzott szivatóval gáz nélkűl kell indítani.
Az már sok. Annyit csak akkor fog elbírni, ha a hátsó lámpában és a műszeregységben LED-esre cseréled az izzókat. Ezzel cirka 10-15W-ot takarítasz meg, ami hozzáadódva a meglévő 30-40W erőtartalékhoz talán már elég 50W többletfogyasztás kielégítéséhez.
Ejj, igen nehéz a kérdés. Mintha orvoshoz mennél fájó hassal. Bármi lehet egy romlott pörkölttől hasnyálmirigy-gyulladásig.
Első körben a gyertyákat és a pipákat kell ellenőrizni, ha öregek, cserélni. Lehetőleg zavarszűrő nélkülire.
A karburátor beállítása a következő móka, ami kicsit hosszasabb művelet és némi jártasságot igényel. A virago.ro oldalon van hozzá útmutató.
Üdv! Meg tudná mondani valaki, hogy mekkora az 535-ös generátor teljesítménye, mennyi fogyasztót lehet még rákötni büntetlenül? Olyan 50W-ban gondolkodok.
Ilyenkor nincs tanácsadás mert dolgoznak a segíteni tudók. A keresés ebben a topikban mezőbe írd be,hogy első henger és ki fog dobni egy csomó lehetőséget!
Hali!
olyan kérdésem lenne hogy az első hengerem nem igazán akar elindulni ha bemelegedik szépen a második az után se :/ valakinek van valami ötlete hogy ez miért lehet? 535ösöm van, köszi szépen
Üdv mindenkinek a fórumon! Régen írtam , de mindig olvasom az írásokat, a munka rabja vagyok. zzHóhéRzz-nek üzenem hogy az enyémen is rövid indexek vannak , és vágott sárhányó, megtudod nézni hogy mutat.Képek a reglapon.
Nemtudom, hogy jó e 535-re, de gondolom egy kis átalakítással, biztos fel lehet rakni.