Értelek. Hát kicsit akkor majd alakítok rajta. Már a hátsó sárvédőt szépen méretre vágtam a dolgokhoz. Eléggé átalakítom a vasat... Bobber style lesz elég keményen. Az, hogy picit hosszabb már nem oszt nem szoroz. :D Nincs lehetetlen! :D Köszönöm kommented!
Valószínű, hogy jó rá, felfogatási átmérő szabvány méret. Viszont a szár hossza nem az. Ez sokkal rövidebb mint a gyári. Sokkal bentebb fognak esni, gondold át.
A multkor is ilyen rácsos indexet linkeltél be. Ilyen létezik a gyári indexre is.
Hali!
Ez az index Yamaha Virago 250-re kompatibilis a leírtak alapján... http://www.ebay.com/itm/Black-...|Model%3AVirago&hash=item
2587c7153b&vxp=mtr
A kérdésem az, hogy ez felrakható szerintetek a 400-ra?
Van egyáltalán különbség?... help...
Most egyenlore ugy gondoltam hogy motor es sator hely szamlalast tartok. Kajaval ugy szamolok hogy minden masodik motoros hoz utast. De lesz kaja boven az nem gond.
persze, viszek mindent, ami kellhet. Azért még simán lehet, hogy rendesen megnézte a villamosságis, és igaza van....De egy próbát mindenféleképpen megér a dolog.
Nekem a hétköznap nagyon gázos. Lehet,hogy 13ra otthon vagyok, de lehet 23óra is. Megpróbálok egy szünnapot a héten és előkészítem a motort. Sajnos nekem nincsenek mérőműszereim meg hasonlók, ezért ami szerszám, stb kell azt hozni kéne! Kibaszott nagy csalódás nekem, hogy akiről azt gondoltam, professzora az autóvillamosságnak simán meg sem próbálta megcsinálni. Kijelentette,hogy mi a rossz és szerezzek újat, beépíti és ennyi. Pedig soha nem alkudozok, kifizetek annyit amennyit mond, mégse gondolta,hogy szakmai kihívás lenne megcsinálni. Köszönöm a segítséget blackiexnek is.
Nagyon jól tudod, hogy ilyesmi szóba se jöhet. Sztem az a legjobb megoldás, ha lebontod, hogy hozzáférhető legyen, és átmegyek, aztán kitalálunk valamit. Hétköznap 5 után érek haza általában, akkor kellene, felesleges cibálni a motort ez miatt.
Akkor már csak egy időpontot kéne találni,hogy megnézd mi a helyzet! Ha megcsinálod a következő Prognózis bulin én fizetek mindent amit iszol. Vagy mondasz egy munkadíjat. Vagy mindkettő.
Ez azért van, mert az Omron már nem gyártja azt a kapcsolót, ami ezekben van, sőt, az sem kizárt, hogy kifejezetten csak ehhez készült.
Az Omron G2R egy több segédérintkezős mágneskapcsoló nyitó és bontóérintkezőkkel. Az egység maga nem egy könnyen romló valami, az Omron motyók kapcsolási száma, azaz élettartama sokkal magasabb annál, hogy elpatkoljon. A lényeg: szerintem az egység maga nem döglött, legrosszabb esetben is csak be vannak égve az érintkező pogácsák.
A javaslatom az, hogy a végálláskapcsoló kitakarítása és ellenőrzése után - amennyiben a probléma még mindig fennáll - az Omron házára 3-as fúróval szúrjatok egy lyukat úgy, hogy a műanyag házból keletkező sorja lehetőleg ne kerüljön be a relé belsejébe. Alacsony fordulatú fúróval vagy kézzel gondolom.
Ezt követően a mágneskapcsoló belsejébe nyomjatok kontakttisztító folyadékot bőségesen, hadd fürödjön meg az a kóceráj. Utána kirázzátok és hagyjátok kiszáradni, a lyukat pedig le kell zárni valamivel.
Takarítottam már így Omron relét, megjavult. A lyukat úgy zártam vissza, hogy pillanatragasztóval körbekentem egy egyforintost és befedtem a lyukat.
Nem volt kapcsoló. Ahogy gyújtásra tettem, egyből kinyílt és világított. Most van egy kapcsoló, amit a villanyász aki megállapította a hibát,szerelt fel.
Neked van vilagitas kapcsolod is. Tenyleg az lenne a legjobb ha atneznetek a motort mert lehet csak egy vezetek erinkezes vagy a kapcsolonal erintkezes es akkor egyszeruen javithato. Van egy szervizkonyv az ebay-en.
Azt elég lesz pucolni, ha minden jól megy. Egy ausztrál fórumon találtam leírást és képeket. A legtöbb emberkének segített a kapcsolóház pucolása, érintkezési/forrasztási hiba a leggyakoribb tünetek oka.
Az első képen kékkel bekarikázva látható a fedél, ami alatt a végálláskapcsoló van.
A többi kép a kapcsolót és a hibahelyeket ábrázolja. A három rugós érintkező szokott beégni, de előfordul az is, hogy a forrasztás enged el a fehér tárcsa hátoldalán, vagy az utolsó képen látható dióda ég ki. Mielőtt nekiállna bárki Omront barmolni (erről később) azt javaslom, a fenti helyeket ellenőrizzétek és takarítsátok ki.
A multkor is ilyen rácsos indexet linkeltél be. Ilyen létezik a gyári indexre is.
Ez az index Yamaha Virago 250-re kompatibilis a leírtak alapján...
http://www.ebay.com/itm/Black-...|Model%3AVirago&hash=item
2587c7153b&vxp=mtr
A kérdésem az, hogy ez felrakható szerintetek a 400-ra?
Van egyáltalán különbség?... help...
Brumeszkosz
Katana 750
Zsocca
Skulteti elvtars
Fabesz
Robin62
Heni57
Kalmi79
Kispest30
5.50
Jogo
Joe53
5
Akit kihagytam szoljon ram!
Sajnos nem rajtam múlik, de ha minden ok. akkor 1 motor 1 fő.
Előtte néhány héttel tudok biztosat.
Addig is köszi a meghívást.
Brumeszkosz
Katana 750
Zsocca
Skulteti elvtars
Fabesz
Robin62
Fabesz
Heni57
Kalmi79
Kispest30
5.50
Jog
o
A
kit kihagytam szoljon ram!
http://farm8.staticflickr.com/...
A távolból ennyit tudok segíteni, uraim.
Az Omron G2R egy több segédérintkezős mágneskapcsoló nyitó és bontóérintkezőkkel. Az egység maga nem egy könnyen romló valami, az Omron motyók kapcsolási száma, azaz élettartama sokkal magasabb annál, hogy elpatkoljon. A lényeg: szerintem az egység maga nem döglött, legrosszabb esetben is csak be vannak égve az érintkező pogácsák.
A javaslatom az, hogy a végálláskapcsoló kitakarítása és ellenőrzése után - amennyiben a probléma még mindig fennáll - az Omron házára 3-as fúróval szúrjatok egy lyukat úgy, hogy a műanyag házból keletkező sorja lehetőleg ne kerüljön be a relé belsejébe. Alacsony fordulatú fúróval vagy kézzel gondolom.
Ezt követően a mágneskapcsoló belsejébe nyomjatok kontakttisztító folyadékot bőségesen, hadd fürödjön meg az a kóceráj. Utána kirázzátok és hagyjátok kiszáradni, a lyukat pedig le kell zárni valamivel.
Takarítottam már így Omron relét, megjavult. A lyukat úgy zártam vissza, hogy pillanatragasztóval körbekentem egy egyforintost és befedtem a lyukat.
Az első képen kékkel bekarikázva látható a fedél, ami alatt a végálláskapcsoló van.
A többi kép a kapcsolót és a hibahelyeket ábrázolja. A három rugós érintkező szokott beégni, de előfordul az is, hogy a forrasztás enged el a fehér tárcsa hátoldalán, vagy az utolsó képen látható dióda ég ki. Mielőtt nekiállna bárki Omront barmolni (erről később) azt javaslom, a fenti helyeket ellenőrizzétek és takarítsátok ki.