Ezen az oldalon a 16-os számú olaj tömítést: YA00273775-ös számmal jelölik. Ha ezt megadom a motor boltosnak akkor ez alapján megtudja rendelni?
Persze nem erről az oldalról szeretném megrendelni.
A hosszú pihenő alatt megromlik a szigetelése és a következő terhelésnél, indításnál zárlatos lesz. A tv is csinál olyat, hogy az este még semmi baja nem volt másnap meg be sem lehet kapcsolni.
Géptermi dilemma.
Nem akart indulni a motor. Szivatóval vagy anélkül csak nyekegett, krahácsolt, durrogott, néha meglódult egy-két fordulatra, szóval rossz volt hallgatni. A nagy hidegben nem akartam birizgálni, helyette már mindenféle elméletet gyártottam eldugult szivatóról, rossz benzinről, az élet értelméről, satöbbi.
Ma megnéztem és kiderült, hogy az első gyertya zárlatos. Új gyertya be, pöccröff.
Ki érti ezt? Hogy válhat zárlatossá egy gyertya állás közben októbertől februárig? Má megin a zoroszok?
Utolsó szériás és német piacos, azt látom. De nem 2000-es.
Vicces is lenne. A vázszáma alapján is nehezen képzelhető el. A 4PW sorozat 1997-ben kezdte a 030000-as számozást.
A forgalmit inkább hagyjuk...
Na,ma láttam azt a 2000-es évjáratúnak mondott xv 750-et. A forgalmiban tényleg 2000 van
Patika állapotú. Motorkódja 4PW és tényleg németeknek készült.
Köszönöm.
Közben én is ráleltem.
Nem semmi.
Tuja a tököm. Még jó hogy nem tölgy. Vagy 100 éves.
"No jó éjt gyerekek búcsúzik a füles mára. Bújjatok ti is be a jó puha ágyba" Valakivel.
Nem birok este elaludni ha valami amit tudni akarok, bujkál(bujtatják) előlem. Már gugli a barátom ezért rátaláltam. Láss csodát, a salgótarjáni turisztikai információk között. Velem nem lehet szórakozni. Csak ha én is akarom.
Majd meglátod.
Az ST-i acélgyárba gyártották. Fusiban mikor nem figyelt a főnök.
Sajnos mára a gyár már a földel tették egyenlővé. Pedig nem is bombáztak.
De a melósok találékonysága megmaradt.
Az öblös, és a sík üveggyárat is lebontották már. De az üveg hal, és az üveg nemi szervek, még meg vannak. No meg az apám országos finomcsiszoló versenyen készített padló vázája. Amin nincs egy négyzet milliméter hely sem ami ne lenne csiszolva.
Már én is nagyon kíváncsi vagyok az új F1 szezonra.
Végre valami technikai fejlődés. Gondolok itt az energia visszanyerő eszközökre. Sokat azt jósolják, hogy vége a Redbúl fölényének. Ezek szerint ők még nem hallottak a fejlesztő mérnökükről.
A legutóbbi teszten, úgy ahogy de mindenki körözött. Csak a Redbul küzdött a túlmelegedéssel. Pedig elég hideg volt. Szerintem meg pont ez jelzi hogy valamit már megint kitaláltak. Csak még nem tökéletes.
Mondjuk ettől jobban már csak a FE-re leszek kíváncsi. A Formula elektro az év közepétől indul. Öcsém azoknak milyen hangjuk lesz!
Remélem az első F1-es futamra magához tér végre Shumi is!
A mérete: 14mm x 25mm x 5mm
Bemész egy csapágyboltba és méret után adnak. 400 Ft kb.