Pont így gondoltam Józsi! Mondasz egy időpontot és mi ahhoz igazodunk. Ha összejön a találkozás, emlegetni fogja egy darabig Arnót apraja,nagyja,hogy itthon voltál és mennyi motorost láttál vendégül. Még most is alig hiszem,hogy komolyan belegondoltál. A honvédségnél ismertem meg a B.A.Z. megyeiek mentalitását és csak ezért hiszem el.hogy ezt megcsinálod. Ti egy kicsit más emberek vagytok. Ha bele gondolok, a "motorszerelés" topikon néha annyit segítesz, amennyit ha én akarnék a szakterületemen(munkámban) akkor szimultán kéne megtanítanom egy varrónőt jobbra tolatni a forgózsámolyos póttal. Hidd el hogy az még nekem se könnyű! Nem csodálom ha megbecsülik odakinn a munkádat. Te aztán jó marketing vagy a Magyaroknak. Köszi a meghívást!
Nekem is megfelel az időpont,ahogy látom a környékről is van több érdeklődő.
Szerintem is a kaját ,piját önnellátóan kell mególdani/egy kis hazai páleszt viszün Nektek is/Te a helyet biztositsad,amit köszönünk.
Üdv mindenkinek!
Az új virágo tulajdonosnak gratula!
RC51!Köszi a meghívást!Nem semmi, amit össze akarsz hozni.Tisztelet érte! Viszont ha kevés a hely, akkor ezek szerint folytatódik a "fűrészelés"?
Nekünk tökéletes a Júli 12.-ei Találka.
Mi már meg is beszéltük, hogy a Német-olasz túránkról legkésőbb Pénteken haza érünk. Le sem málházzuk a motort, s szombaton délután indulunk hozzád. Arnótra.
A kaja menyiségének problémájának elkerülésére, javaslom, legyen batyus buli. Mindenki hozzon kaját és piát. Amit és amennyit szeretne inni és enni.
Bár ahogy én a társaságot ismerem, össze jövünk, dumálunk iszunk, s mikor megéhezik a társaság akkor telefonon rendelünk pizzát.
Legalább is, a Robinzon szigeteken eddig még hiába terveztünk bármit is, a végén így is úgy is, Pizza lett belőle.
Ne már.
Hát minden tanga bugyis csaj, tud fingot fűrészelni.
Mivel a tanga bugyi már, alapból egy fing elosztó. De mivel a csajok nem szoktak fingani, csak szép lassan bele suttognak a bugyijukba. S ha közben előre, és hátra hajolgatnak, akkor már kész is a fing fűrészelés.
Köszönöm a fáradozásodat valami hasonlót kell készítenem nekem is! !
Cseréltünk a nyáron motort nekem egy CBX 750 - van, ami idén lesz 30 éves , és engem is roppant fárasztott az erős yamaha hang. de legjobban az zavart, hogy nem a blokk hangját hallottam.
Ne a gyártási év és a jelzett km alapján válassz kizárólagosan! ha sokat állt, nem jó! Nézd meg a gumik gyártási évét, hallgasd meg a szabadonfutó kopog-e már? Nézd meg a féktárcsák peremeit,stb.Ha a gumi gyártási éve kb.azonos a motoréval és a féktárcsák sincsenek kiperemesedve, akkor lehet valós a kevés jelzett km is, viszont a vassal nem mehettek sokat, ki tudja,mi minden van elöregedve benne....pont azért, mert nem futott sokat, megtörtént-e benne minden évekhez előírt csere,,pl.motorolaj évente, fékfolyadék 3 évente, de ennyi idő alatt a telóban is iszap lesz sokszor...az állapota legyen a döntő, ne a számok
Kis segítséget kérek a gépteremből!
Még nem tettem le a Dragstar vásárlásról. A weben többek között van egy-két rendkívül kevés km-es példány is meghirdetve (pl. 2005 évjárat 2100 km vagy 2004 évjárat 7100 km), azonban ezekkel kapcsolatban fenntartásaim vannak - tisztelet persze a kivételnek. Van tippetek, hogy akár a motoron, akár a vázon hol érhető tetten a valódi futásteljesítmény? Van erre bevált módszer?
Kösz!
A rajzot egyelőre még nem találtam meg, de itt a fénykép az elkészült darabokról.
Ha a kép nem lenne egyértelmű:
- a hengeres darabokat esztergáltattam, valami nem igényes, egyszerű acél az anyaga.
- a csavarral ráerősített furulyákat a Shox-ban vettem, az egyiket rövidebbre vágtam a biztonság kedvéért
- a cuccot 3 db imbuszcsavar feszíti be a kipufogó csőbe, belülről kell kifelé hajtani őket.
A férfias hang megmaradt, de a magasabb frekvenciákat a betét lecsillapítja, így nekem inkább „brummog”, mint „csattog”. Lehet még finomítani a dolgon, ha a furulya köré néhány réteg fém szúnyoghálót tekersz, de vigyázni kell, nehogy túlzottan lefojtsd.
Kinek jo a julius 12? Szombat delutan-este. Csakhogy lassam mennyi szalonna rendelest kell leadjak. Katanatol brumeszkoszig mindenkire szamitok! Ne szolitsak mar meg mindenkit nev szerint. Mivel keso estebe is gondolom beledumaljuk magunkat es van olyan aki messzirol jon, satorozni van lehetoseg a tuz korul. Elerhetosegem az adatlapon.
Az Intruderes haverom is ott volt, de akkor vonult amikor te szereltél. Nekem a kiképzés zajlott Debrecenben, utána vissza a csapathoz Szentendrére! Utolsóként 18hónapig.
Az üzenőfalon olvasom,hogy azonnal lehet használni a jelentést a moderátornak ha valakinek nem tetszik amit a másik leírt. A fing fűrészelés látom nagyon tetszett mindenkinek. Természetesen a Magyar Honvédség keretei közt ismerkedtem meg ezzel a csodás fogalommal. Szendi(Csaba) hdgy század pk helyettes a debreceni Kossuth laktanyában utasította rendre a parttalan vitákat folytató bakákat eme elszólással. De kár,hogy nincs sorkatonaság! Mondtam a fiamnak,hogy áprilisban lesz annyi idős mint én amikor elvittek. 1989 08 29 Ő nem sajnálja annyira.
Szerintem is a kaját ,piját önnellátóan kell mególdani/egy kis hazai páleszt viszün Nektek is/Te a helyet biztositsad,amit köszönünk.
Az új virágo tulajdonosnak gratula!
RC51!Köszi a meghívást!Nem semmi, amit össze akarsz hozni.Tisztelet érte! Viszont ha kevés a hely, akkor ezek szerint folytatódik a "fűrészelés"?
Ugyan is, mint tudva levő: "Sok kis ember jó helyen is elfér"
Mi már meg is beszéltük, hogy a Német-olasz túránkról legkésőbb Pénteken haza érünk. Le sem málházzuk a motort, s szombaton délután indulunk hozzád. Arnótra.
A kaja menyiségének problémájának elkerülésére, javaslom, legyen batyus buli. Mindenki hozzon kaját és piát. Amit és amennyit szeretne inni és enni.
Bár ahogy én a társaságot ismerem, össze jövünk, dumálunk iszunk, s mikor megéhezik a társaság akkor telefonon rendelünk pizzát.
Legalább is, a Robinzon szigeteken eddig még hiába terveztünk bármit is, a végén így is úgy is, Pizza lett belőle.
Hát minden tanga bugyis csaj, tud fingot fűrészelni.
Mivel a tanga bugyi már, alapból egy fing elosztó. De mivel a csajok nem szoktak fingani, csak szép lassan bele suttognak a bugyijukba. S ha közben előre, és hátra hajolgatnak, akkor már kész is a fing fűrészelés.
Cseréltünk a nyáron motort nekem egy CBX 750 - van, ami idén lesz 30 éves , és engem is roppant fárasztott az erős yamaha hang. de legjobban az zavart, hogy nem a blokk hangját hallottam.
Ne a gyártási év és a jelzett km alapján válassz kizárólagosan! ha sokat állt, nem jó! Nézd meg a gumik gyártási évét, hallgasd meg a szabadonfutó kopog-e már? Nézd meg a féktárcsák peremeit,stb.Ha a gumi gyártási éve kb.azonos a motoréval és a féktárcsák sincsenek kiperemesedve, akkor lehet valós a kevés jelzett km is, viszont a vassal nem mehettek sokat, ki tudja,mi minden van elöregedve benne....pont azért, mert nem futott sokat, megtörtént-e benne minden évekhez előírt csere,,pl.motorolaj évente, fékfolyadék 3 évente, de ennyi idő alatt a telóban is iszap lesz sokszor...az állapota legyen a döntő, ne a számok
Még nem tettem le a Dragstar vásárlásról. A weben többek között van egy-két rendkívül kevés km-es példány is meghirdetve (pl. 2005 évjárat 2100 km vagy 2004 évjárat 7100 km), azonban ezekkel kapcsolatban fenntartásaim vannak - tisztelet persze a kivételnek. Van tippetek, hogy akár a motoron, akár a vázon hol érhető tetten a valódi futásteljesítmény? Van erre bevált módszer?
Kösz!
Ha a kép nem lenne egyértelmű:
- a hengeres darabokat esztergáltattam, valami nem igényes, egyszerű acél az anyaga.
- a csavarral ráerősített furulyákat a Shox-ban vettem, az egyiket rövidebbre vágtam a biztonság kedvéért
- a cuccot 3 db imbuszcsavar feszíti be a kipufogó csőbe, belülről kell kifelé hajtani őket.
A férfias hang megmaradt, de a magasabb frekvenciákat a betét lecsillapítja, így nekem inkább „brummog”, mint „csattog”. Lehet még finomítani a dolgon, ha a furulya köré néhány réteg fém szúnyoghálót tekersz, de vigyázni kell, nehogy túlzottan lefojtsd.
Kb mennyi sátor fér el nálatok? (Arnóton)