Szia Brum! Nem tudom mi a privát e-mail cím, nekem csak egy van. toroktamas70@gmail.com nem titkos, a teló számom is fenn van a reglapomon. Most nézem,hogy a mail címem meg nincs. Mindjárt felteszem oda is.
Én is üdvözöllek így utólag a fórumon! Meglepődve de ugyan akkor nagy örömmel látom, hogy vannak ilyen fiatalon motoros lányok akiket nem csak addig vonz a motorozás, hogy benzintyúkként csak utazgassanak rajta hanem vezetésig fajul a vonzalma ráadásul csopper kategóriában, ez tényleg felemelő!:) Respect!
Köszönöm, tényleg komoly, a motoros barátomnak van ilyen gépe, és az előző gazdája kiherélte a kipufogókat . És tényleg fárasztó hosszabb úton. Engem az zavar rajta , hogy nem hallom a blokk hangját a pufogástól. Email az adatlapomon! Előre is köszönöm.
Ha ennyire veszélyes, én meg se próbálom, majd Katana mesél . Helyette hógolyót pirítok.
Más:
Robin: sztem jó ötlet időnként "szemenáriumot" tartani, örökzöld témákról is. (NB:mi itt a gépteremben reggelente még tartjuk a Szabad Nép félórát.)
Zsocca: a 15 kontra 6 ekm példa akart lenni, ezek a számok jutottak eszembe.
RC51: a meghívás egy könnyelmű gondolat volt, én is szívesen ott lennék
elektro-motor: ha komoly a kérdés, akkor elküldöm az általam kiötölt kipuf-betét rajzát. Nekem sem tetszett a túl nyers hang.(Ez a motorra vonatkozik, nem a főnökasszonyéra. Az tetszik, próbálna meg nem tetszeni! )
Üdv, szép hetet mindenkinek!
Köszönjük a mehívást, úgy csinálom, hogy ott tudjak lenni. Végre egy találka ami másfél órára esik. És nem mellesleg, hogy egy nagyon messzi motoros közeli találkozója. Remélem összejön Én személy szerint sokmindenre kíváncsi vagyok az ottani motorokon kívül is.
Mér? A kőolajat is lehet finomítani. Igaz,hogy hiába, akkor is nagyon rossz, de azért lehet. Ha kíváncsi vagy hogyan keress rá a tubeon. Besenyő Pista bácsi a hülyeségről!
Miket tudok meg?" Amíg el nem tömődik egyre jobban szűr" Szegény Robin! Mit fogsz ma álmodni! Nightmare! Viccet félretéve. Remélem ezt te sem gondolod komolyan! Ez már tényleg fingfűrészelés és mielőtt berobbanna én megyek magánéletbe.
Szia Hogen!
Nekem is volt a 250-nél fekete füst is mint nálad,de felmelegedés után abba hagyta.Szivatónál jó sokat kaphat,mert rendkívül könnyen indult.Ezen gyári a kipufogó,meg van minden benne.Szerintem csak addig még hideg, nem éget el minden üzemanyagot, és lecsapódik a dobban.Mikor már rendesen járt,mentem vele kb 10km-t,szépen dolgozott és nem lehetett látni semmi füstöt.
"Ellenben én a szűrőt mindig kicserélem, pedig csak minden második cserénél kellene a könyvek szerint."
Szerintem meg ennek nincs értelme. Az olaj valóban öregszik, romlanak a tulajdonságai, de a szűrőre ez nem igaz. A szűrő, ha nem cserélik, eltömődik és legrosszabb esetben kerülő úton szűretlenül megy az olaj. De amíg ez nem történik meg addig egyre "jobban " szűr.
Üdv Heni57. A hozzászólásod utolsó mondatában benne van hogy még ki nem dolgozta a párát. Az én járművem olyan meleg volt hogy egy méterről forrónak éreztem a blokkot,mégis fehér színű füst jött belőle. Arról nem beszélve hogy amikor gázt adtam olyan fekete füst jött belőle mint egy ötven éves ikaruszból.
Egy kiadós babgulyás után eregetni még csak szokásom, de fűrészelni még nem mertem nekilátni!
Szép estét motorosok!
535-ös kipuffba hangtompítót lehet-e szerezni valahonnan?
Esetleg a rajzát! Motoros barátnak kellene a , mert romlik a füle neki, a tompítás nélküli hangtól, főleg ha a felesége parancsolni akarna neki! Olyankor roppant rosszul hall!
Üdv mindenkinek! A fingfűrészelést én is megnézném! Viszont a hangot, a szagtól el lehet különíteni! Bele kell pukizni a telefonba! A hang elmegy, a szag ott marad. Komolyra fordítva a szót,az olajcsere vita sosem árt! Valamennyit lehet rajta húzni, de azért nem olyan sokat.Nem fog a moci megharagudni ha sűrűbben van cserélve!Ha szép olaj van leeresztve,azt neki adom a szomszédnak, ő elhasználja a motorosfűrészbe lánckenésre.Tudomásom szerint még ő sem vágott fingot!
Január elején én is beindítottam a vasat,nekem is gőzölt a kipufogó, még ki nem dolgozta a párát.
Mivel szakember vagy, gondolom követed a technológiai változásokat is és tudod,hogy urunk és parancsolónk (EU) kedvére nálunk is változott sokat a benzin összetétele ahhoz képest ami régen az alap volt. Tehát ami régen kőbe véshető igazság volt az mára változhat. Gondolok a benzinbe adagolt ethanol növekvő arányára, és egyéb adalékolásra. Ezért lehet,hogy újra felmerülnek már letárgyalt kérdések. Meg jönnek újak is a fórumra(végre egy lány). Úgyhogy ne gondold feleslegesnek a tájékoztatásunkat ha véleményed van! Különösen ha szakmai az.
Nem nem gondoltam, hogy a vissza út előtt lenne a találkozót. Jó lesz két nappal előtte is.
Viccet félre téve.
Mi a Július 7-13-ai héten érkezünk haza. Tehát nekünk jó lehet a júli 12.-13.-ai hétvége is. Vagy is a 11. vagy a 12.-e.
De ezzel nem azt akartam mondani, hogy miattam tegye erre a hétvégére, vagy pont a visszautazása előtti hétvégére.
Csak azt, hogy ha előbb lesz akkor mi sajnos nem tudunk ott lenni. De attól még nem történik semmi.
Először is üdvözlünk újra itt.
Igazán hozzá szólhatnál sűrűbben is. Szerintem senki nem sértődne meg.
csak azt nem értem, hogy akkor most mi a f...nak tornázunk ezen ennyit?
-Talán azért mert holt szezon van. Nem ülhetünk a gépeken. S ha már nem motorozhatunk akkor legalább dumáljunk róla.
S vannak új tagok is.
Ne fűrészeljük tovább a fingot! Ugye Zsoccca nem gondolod,hogy 1 nappal a visszautazásuk előtt látogassuk meg a kedves meghívót? Nézted a dátumot,hogy mettől meddig lesznek Magyarországon?
Köszönjük.
S mivel ez a társaság, igazán befogadó csapat.
Így tutira nem lesz gond. A te barátod, a mi barátunk is!
Mindenkivel örömmel megismerkedünk.
Bár ritkán szólok hozzá, de azért még rendszeresen követem a fórumon történteket. Van most pár téma, amihez szívem szerint hozzászólnék, de nem látom értelmét.....azért, mert hosszú is lenne és alapvető ismereteket kívánna mindenki részéről. Nehogy sértésnek vegye bárki is!......pusztán megfogalmazódott bennem egy ötlet, hogy az ilyen témákat, mint pl. olajcsere periódus betartása, mikor célszerűbb cserélni az olajat, miért kell cserélni 1 év után akkor is, ha nincs benne a km, aztán tele tank, vagy ne?..,stb. szóval az ilyen dolgokat egy találkozó alkalmával kellene átbeszélnünk, akár azon is, amit RC felajánlott. Higgyétek el, nem pusztán marketingről van szó, megvan mindennek a szakmai alapja és háttere! Ha benne vagytok, egy-két dolgot átbeszélhetünk valamikor, persze nem úgy, hogy ezzel csesszük el az egész napot.
Az olajcserékkel kapcsolatban egyébként a 28135-ös hozzászólással tudok a legjobban azonosulni, bár már korábban kifejtettem ezt és a benzin fémekre gyakorolt hatását is, csak úgy látszik, nem olvasta senki, vagy nem érdekelte a téma.....csak azt nem értem, hogy akkor most mi a f...nak tornázunk ezen ennyit?
pl. 15ekm helyett 6 ekm-nél-, akkor bajt nem csinálunk, csak laposabb lesz a pénztárcánk és hamarabb kerülünk fel az olajvállalatok dicsőségtáblájára. (Lásd még előírt feletti oktánszámú benzin használata.)
Itt van egy kis félre értés.
A Szgk-m szervízkönyvében 15 ezres olajcsere ciklus szerepel.
A motoroméban pedig 6 ezres a cikilus. Ezért cserélem ennyi km- után.
Persze volt időszak amikor 1 ezer km után cserélgettem. De az egy versenyautó volt. És ennél, a gyorsokon arra kellet figyelnem, hogy 4000 alá ne essen a fordulat. Tehát jóval nagyobb igénybe vételnek volt kitéve az olaj is.
Ugy fogom a programom alakitani ahogy nektek jo azaz akkor leszek otthon mikor el tudtok jonni. Mas forumon nem szoltam mert nem ismerek szinte senkit. Termeszetesen van azert meg par ember akiket hivok es akik nem virago forumosok.
Küld már légyszi egy privát mail címet ha van!
Más:
Robin: sztem jó ötlet időnként "szemenáriumot" tartani, örökzöld témákról is. (NB:mi itt a gépteremben reggelente még tartjuk a Szabad Nép félórát.)
Zsocca: a 15 kontra 6 ekm példa akart lenni, ezek a számok jutottak eszembe.
RC51: a meghívás egy könnyelmű gondolat volt, én is szívesen ott lennék
elektro-motor: ha komoly a kérdés, akkor elküldöm az általam kiötölt kipuf-betét rajzát. Nekem sem tetszett a túl nyers hang.(Ez a motorra vonatkozik, nem a főnökasszonyéra. Az tetszik, próbálna meg nem tetszeni! )
Üdv, szép hetet mindenkinek!
Nekem is volt a 250-nél fekete füst is mint nálad,de felmelegedés után abba hagyta.Szivatónál jó sokat kaphat,mert rendkívül könnyen indult.Ezen gyári a kipufogó,meg van minden benne.Szerintem csak addig még hideg, nem éget el minden üzemanyagot, és lecsapódik a dobban.Mikor már rendesen járt,mentem vele kb 10km-t,szépen dolgozott és nem lehetett látni semmi füstöt.
Szerintem meg ennek nincs értelme. Az olaj valóban öregszik, romlanak a tulajdonságai, de a szűrőre ez nem igaz. A szűrő, ha nem cserélik, eltömődik és legrosszabb esetben kerülő úton szűretlenül megy az olaj. De amíg ez nem történik meg addig egyre "jobban " szűr.
Szép estét motorosok!
535-ös kipuffba hangtompítót lehet-e szerezni valahonnan?
Esetleg a rajzát! Motoros barátnak kellene a , mert romlik a füle neki, a tompítás nélküli hangtól, főleg ha a felesége parancsolni akarna neki! Olyankor roppant rosszul hall!
Január elején én is beindítottam a vasat,nekem is gőzölt a kipufogó, még ki nem dolgozta a párát.
Nem nem gondoltam, hogy a vissza út előtt lenne a találkozót. Jó lesz két nappal előtte is.
Viccet félre téve.
Mi a Július 7-13-ai héten érkezünk haza. Tehát nekünk jó lehet a júli 12.-13.-ai hétvége is. Vagy is a 11. vagy a 12.-e.
De ezzel nem azt akartam mondani, hogy miattam tegye erre a hétvégére, vagy pont a visszautazása előtti hétvégére.
Csak azt, hogy ha előbb lesz akkor mi sajnos nem tudunk ott lenni. De attól még nem történik semmi.
Igazán hozzá szólhatnál sűrűbben is. Szerintem senki nem sértődne meg.
csak azt nem értem, hogy akkor most mi a f...nak tornázunk ezen ennyit?
-Talán azért mert holt szezon van. Nem ülhetünk a gépeken. S ha már nem motorozhatunk akkor legalább dumáljunk róla.
S vannak új tagok is.
S mivel ez a társaság, igazán befogadó csapat.
Így tutira nem lesz gond. A te barátod, a mi barátunk is!
Mindenkivel örömmel megismerkedünk.
Bár ritkán szólok hozzá, de azért még rendszeresen követem a fórumon történteket. Van most pár téma, amihez szívem szerint hozzászólnék, de nem látom értelmét.....azért, mert hosszú is lenne és alapvető ismereteket kívánna mindenki részéről. Nehogy sértésnek vegye bárki is!......pusztán megfogalmazódott bennem egy ötlet, hogy az ilyen témákat, mint pl. olajcsere periódus betartása, mikor célszerűbb cserélni az olajat, miért kell cserélni 1 év után akkor is, ha nincs benne a km, aztán tele tank, vagy ne?..,stb. szóval az ilyen dolgokat egy találkozó alkalmával kellene átbeszélnünk, akár azon is, amit RC felajánlott. Higgyétek el, nem pusztán marketingről van szó, megvan mindennek a szakmai alapja és háttere! Ha benne vagytok, egy-két dolgot átbeszélhetünk valamikor, persze nem úgy, hogy ezzel csesszük el az egész napot.
Az olajcserékkel kapcsolatban egyébként a 28135-ös hozzászólással tudok a legjobban azonosulni, bár már korábban kifejtettem ezt és a benzin fémekre gyakorolt hatását is, csak úgy látszik, nem olvasta senki, vagy nem érdekelte a téma.....csak azt nem értem, hogy akkor most mi a f...nak tornázunk ezen ennyit?
Itt van egy kis félre értés.
A Szgk-m szervízkönyvében 15 ezres olajcsere ciklus szerepel.
A motoroméban pedig 6 ezres a cikilus. Ezért cserélem ennyi km- után.
Persze volt időszak amikor 1 ezer km után cserélgettem. De az egy versenyautó volt. És ennél, a gyorsokon arra kellet figyelnem, hogy 4000 alá ne essen a fordulat. Tehát jóval nagyobb igénybe vételnek volt kitéve az olaj is.