Ezeknek a bukfencezőknek a nagy része versenyzőst játszik a közúton, mert "siet" valahová!? Ráadásul képtelenek a motor teljesítményét keretek között tartani, amit még kezelni tudnak.
Helló.A segítségeteket szeretném kérni.91-es évjáratú Viragomon a kuplungot hihetetlen erősséggel kell behúzni ahhoz hogy sebességbe tudjam rakni.Most cseréltük ki a rugókat és a lamellákat, de semmivel se lett jobb a helyzet. A kuplungkar behúzása még így is nagyon nehéz. A karnál lévő feszítőt most is maxra kellett kitekerni, ahhoz, hogy a kuplung kiemeljen. Kérlek valami tippet adjatok, mit tudnék még tenni.
Ma beszéltem egy fickóval, azt mondja 750-es Viragoja van, 2000-es évjáratú. Létezne ilyen? Azt mondja, hogy pár német összeállt és rendeltek 72 db-ot amit legyártottak nekik. Kockaindexű.
Ha így van, akkor Zsoccca, van remény csak be kell szervezned pár embert.
Szia 5.50!
Azért szerintem ezek nagy része jellemző baleseti helyzet, és talán némi előrelátással kivédhető, vagy helyesebben elkerülhető lenne. Ez persze nem vonatkozik arra a hátulról érkező ökörre, amelyik telibe vágta a motorost. Na azzal hosszasan el tudnék beszélgetni....
Tisztelt Jogo
Igazából nem tudom, hogy mit tehetnék jobban, hogy az efféle csont/motortörő ütközéseket kivédjem.
Nekem az a tanulság dereng, hogy aki nem képes az autója illetve motorja lóerőit uralni, annak semmi keresnivalója a közúton.
Dehát látjuk keveseknek van annyi gógyi, hogy ezzel tisztában legyen. Tehát járhat így bármelyikünk...
A 4,7es már újabb fajta. Nekem még a kocka lámpás volt. Általában 4lit. sor6 vagy 5,2v8 blokkal. Az 5,9es elég ritka volt, Kanadában vette a kocsikat a sógor és én itthon elpasszoltam őket egy haver telepén. Később áttértünk a 2,4es Hibrid Camry Toyotákra, de a válság alatt a kereskedő haverom befuccsolt és ezért én is befejeztem. Amiről Józsinak írtál, azt a 90es évek közepén szintén csináltuk a sógorommal,onnan van az én Katanám is. Floridában szerintem drágább a beszerzés mint Kanadában, mert egész évben idény van, északon meg 6-7hónap kemény tél.
Ezt a kardánház öntvényt számos Yamaha típushoz használja a gyár, nem csak Viragohoz. Pl az FJR-en is ugyanez van.
Szóval az a plusz szem a központi rugózással szerelt modellek miatt van ott. Nekünk nincs funkciója. Ill. akarom mondani rendszámtáblatartó.
(Viragón én olyat tartót láttam ami a rugóstag alsó csavarjához volt rögzítve.)
Hali srácok! :) Jó rég írtam, úgy, hogy a változatosság kedvéért egy kérdéssel fordulok hozzátok! :D
Felszeretném rakni a rendszámtáblámat, le baloldalra a kerék mellé. És rögzítés gyanánt arra a kis "lyukra" gondoltam amit bekarikáztam a képen. Azt szeretném átfúrni és ott rögzíteni. A kérdésem az lenne, hogy amit átakarok fúrni az mi a rák? xd Mielőtt fúrnék gondoltam megkérdem nem e valami fontos cucc... Nekem tömör öntöttnek tűnik.
"De nekem akkor sürgösen kellett"
Ez nem tetszik nekem, hogy valaki erre alapoz egy "üzleti vállalkozást"...
Ennek ellenére remélem, hogy tartós megoldást kaptál. Reménykedem abban, hogy a gyártott termék mögött megfelelö szakmai tudás, anyagismeret, és technológia áll, és "csak a hozzáállással" vannak gondok.
Kedves Gábor
Köszi, hogy megosztottad velünk az örömöhírt, gratulálok neked duplán nagypapa, meg a boldog szülőknek is.
Más.
A néhány napja tartó erősen mínuszos hőmérséklet megálljt parancsolt nekem is, úgyhogy akksi ki, olaj le még a hétvégén. Mosás, szárítás leállítás.
Jöhet a tél végre már, ez a következő másfél hónap nagyon hosszú lesz...
Bízom benne, hogy Barcson megint sokan leszünk a nyáron. Ki ilyen-ki olyan motorral, csak benzin meg sör legyen elég!
A kuplunglamellák fedőlemeze alatt van egy csavar, rajta anya és alátét, azt is be kell állítani, hogy a kuplung jól működjön.
72 darabért nem érné meg a gyárnak.
Ha így van, akkor Zsoccca, van remény csak be kell szervezned pár embert.
Azért szerintem ezek nagy része jellemző baleseti helyzet, és talán némi előrelátással kivédhető, vagy helyesebben elkerülhető lenne. Ez persze nem vonatkozik arra a hátulról érkező ökörre, amelyik telibe vágta a motorost. Na azzal hosszasan el tudnék beszélgetni....
Igazából nem tudom, hogy mit tehetnék jobban, hogy az efféle csont/motortörő ütközéseket kivédjem.
Nekem az a tanulság dereng, hogy aki nem képes az autója illetve motorja lóerőit uralni, annak semmi keresnivalója a közúton.
Dehát látjuk keveseknek van annyi gógyi, hogy ezzel tisztában legyen. Tehát járhat így bármelyikünk...
különben sem bírtam kihagyni!
Szóval az a plusz szem a központi rugózással szerelt modellek miatt van ott. Nekünk nincs funkciója. Ill. akarom mondani rendszámtáblatartó.
(Viragón én olyat tartót láttam ami a rugóstag alsó csavarjához volt rögzítve.)
Felszeretném rakni a rendszámtáblámat, le baloldalra a kerék mellé. És rögzítés gyanánt arra a kis "lyukra" gondoltam amit bekarikáztam a képen. Azt szeretném átfúrni és ott rögzíteni. A kérdésem az lenne, hogy amit átakarok fúrni az mi a rák? xd Mielőtt fúrnék gondoltam megkérdem nem e valami fontos cucc... Nekem tömör öntöttnek tűnik.
2-3 hónap mulva esedékes a motorválasztás és ilyenkor minden apró részlet yool jön!
Köszönöm mégegyszer!
Ez nem tetszik nekem, hogy valaki erre alapoz egy "üzleti vállalkozást"...
Ennek ellenére remélem, hogy tartós megoldást kaptál. Reménykedem abban, hogy a gyártott termék mögött megfelelö szakmai tudás, anyagismeret, és technológia áll, és "csak a hozzáállással" vannak gondok.
Köszi, hogy megosztottad velünk az örömöhírt, gratulálok neked duplán nagypapa, meg a boldog szülőknek is.
Más.
A néhány napja tartó erősen mínuszos hőmérséklet megálljt parancsolt nekem is, úgyhogy akksi ki, olaj le még a hétvégén. Mosás, szárítás leállítás.
Jöhet a tél végre már, ez a következő másfél hónap nagyon hosszú lesz...
Bízom benne, hogy Barcson megint sokan leszünk a nyáron. Ki ilyen-ki olyan motorral, csak benzin meg sör legyen elég!
ma olvasgattam vissza azért most írtam.