Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Először lehet egy hozzáértőnek kellene megnézni, az olcsóbb lesz mint a távgyógyítás.
Szerintem 91-es évjáratu és 50 ezer km alatt ilyen hiba nincs a Yamaha Virágoknál.
Ott valami beállítási gond lehet. Nekem is volt gondom a kuplunggal ,nehéz volt váltani bemelegedés után 1-ből üresbe vagy kettesből üresbe. Cseréltem lamellákat fém és parafa mindketöt, aztán kiderűlt ,hogy beállítási gong volt mert nem hozzávaló volt a kuplung kar.
Szia Laci! Éppen kérdezni szerettelek volna,hogy ismered e személyesen vivi535öt? Mert tegnap még nem volt kitöltve a reglapja és mekkora ciki lenne ha Viktornak, vagy Vilmosnak hívnák, te meg lelányozod. Így már egyértelmű, hogy az első lány (vezető beosztásban) került a fórumunkra. Hátha ismeri(hacsak látásból is) thor535öt! A barcsi találkozó óta teljesen eltűnt.

A lánc értékével!
91-es motorról van szó, azért gondoltam, hogy esetleg ennyi idő után akár ez is lehet. De konkrétan nem ismerem a tipust és lehet itt ez nem jellemző hiba.
Pontosan így van az is okoz ilyen hibát de az a Rigáknál és a Verhovináknál volt jellemző. Yamahánál még nem hallottam ilyet.
Kettő komplett kuplungot is vettem az ebay-ról és nyoma sem látszott a beverődésnek.
Köszönöm az infót.
Ezek szerint ott lesz valami szimering. Tehát ha leveszem azt a kis deknit, akkor fog kiderülni hol is engedi az olajat.
Mindjárt lemegyek és megnézem.
Zsokka ott nincs semmilyen tomites. A kupplung kinyomo kar alatt van egy szimmering, vagy a csavarnal enged bar azt ketlem. ( A kar mellett van egy imbusz )
Tisztelt vivi535
Hadd legyek én az első, aki métányolja a bátorságodat.
Helyet kértél magadnak nő létedre ebbe a fiúcsapatba.
Ráadásul nem félted a körmödet, belenyúlsz a gépedbe, ami szintén tiszteletet érdemel. Én is, de gondolom a többiek is örülünk neked,
Légy üdvözölve köztünk.
A kuplung kosár nem tud beverődni esetleg? Ha jól emlékszem nem olyan fiatal a gép. Ha beakad a lamella és nem tud szabadon mozogni, az is tud ilyet csinálni.
Kispest barátom már leírta csavar beállítását, a bovdent egyszerűen megvizsgálhatod, kiakasztod a bloknál és a kuplungkarnál és kézzel simán kell neki mozognia. De szerintem nem ott lesz a gond. A csavar beállításánál van a hiba, szerintem.
Srácok!
Van egy kis problémám.
Január elején kerültem egyet a géppel. S akkor vettem észre, hogy szivárog egy picit az olaj a blokból. A kuplung bovden csatlakozásánál. Két imbusz csavar fog egy fedelet. Gondolom az alatta lévő tömítés elöregedhetett. Úgy tervezem, hogy kartonból vágok oda tömítést.
Szerintetek a házilag készített tömítés megfelelő lehet?
Nekem is van egy Törökből származó láncom. És én is megrendelésre hoztam kettőt. S a visszajáró ellenében beszéltek rá erre. Mivel tetszett medál, hát elhoztam. Gondoltam majd eladom a piacon.
Ez a módszer váltás környékén volt. S még a régi címerünk volt. Aztán kitettem a pultra a láncot, az annó MDF piacon. Majd rám szóltak, hogy mi van? El akarod adni az országot. Kiderült, hogy éppen megváltoztatták a címerünket. S az én Isztanbulból hozott medálom lett a magyar címer.
Hát így maradt ez az egész a nyakamon.
Engem nem érdekelnek a Drappok. Tőlem járhatnak bármivel. Én akkor is motorozni fogok.
De nem hiszem, hogy ők bármikor is ilyen veszélyes járműre váltanának. Inkább egyre nagyobb és robosztusabb autóba ülnek. Nehogy már védtelenek legyenek.
Miért, a láncokkal értékesebbek?
Köszi az infót. Már kezdem is a szervezkedést. Körbe is telefonálgatom a milliárdos ismerőseimet. Mivel gondolom olcsó lesz egy kis szériás gyártás beindíttatása. De a pénz nem lényeg. A fontos, hogy akkor nekünk lesz 2014-es évjáratú 1,1-es Virágónk.
S ha már beindíttatjuk a gyártást, akkor gondolom lehet majd egy pár extra kívánságunk is. Pl injektor, katalizátor, ABS fékrendszer. No a többit majd hozzá teszik a gazdagok. Mivel hogy ők fogják majd finanszírozni az egészet. Mert nálam a régi magyar állapot uralkodik. Mármint, hogy a pénz, az a legkevesebb!
De a lényeg hogy van remény. Csak egy kis szervezés kérdése az egész.
Bár ha jól meggondolom, néhány karctól eltekintve, teljesen újszerű állapotút sikerült beszereznem. Egy szépség hibája van csak. Mégpedig az hogy rosszul hangzik ha kimondom, hogy már 19 éves. Bár ilyenkor jön a még nagyobb elismerés. Az ismeretlen csodáló részéről.
Szia Jenő! Június 13(péntek). Barcs. Június 6-8 Gerjen. Majd megdumáljuk melyik lesz aktuális, persze lehet mindkettő ha belefér.
Tomi hol tart a Barcsi, Gerjen-i tali. szervezés?
Már benne vannak tesó!
Azt a csavart én úgyszoktam beállitani,hogy a bovdent leveszem ,a csavart addig csavarom befelé mig kezd kiemelni a kuplung ,aztán 1-1.5 fordulatot vissza és ott rögzitem,hogy nyugalmi helyzetben legyen a kuplug szerkezet.
Inkább a feltűnési vágy miatt. Nekem is volt egy 125grammos dögláncom, persze nem ilyen szar hanem tömör és háromból kettőt eladva ingyen volt a sajátom. Törökországból jó üzlet volt ilyesmiket hozni 20 évvel ezelőtt. Néhány éve elkezdték a morék hordani én meg eladtam a rákba az enyémet. Ugyanez a hányás a 4 karikával is. 14évig csak Audim volt, de olyan emberek kezdtek el furikázni az enyémhez hasonló kocsikkal amit nem bírt a gyenge szervezetem. Ezért lettem Lanciás. Remélem a motorozás nem lesz a cigányok időtöltése soha!
Gondolhatod, hogy nem az egyetemi doktorátust!
Aztán a láncok sem olyan nehezek mint ahogy gondolná az ember .
Rendszerint vékony lemezből készülnek . A láncos emberek rendszerint kompenzálnak valamit ,talán az értéktelenségüket ?
Nem is szeretem ha valaki jön mögöttem. Főleg télen! Félre szoktam állni! Volt már olyan, hogy elengedtem, és 6-8 km után orral volt az árokban a múlt télen!
Azért az autósok figyelmetlensége is rásegít.