Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gratulálok. Az Isten éltesse sokáig és adjon neki boldog és egészséges életet.
Sporttarsak!
Bocs az offert, de a gepterembol jelentem, hogy ma reggel egeszsegesen megszuletett a masodik unokank, Lujza! Remelem, hogy hamarosan az Ivanehoz hasonlo kepet tehetek fel a profilomra.
Ertem, alapvetoen igazad is van. De nekem akkor surgosen kellett, o volt a megoldas. Elfogadhatonak iteltem a kockazatot, eddig meg pluszos vagyok. De lehet, hogy par het mulva mar az egyik membran lyukas lesz, akkor meg minuszba megyek.
4.7 Jeep a legjobb fogyasztásban. 12liter alföldön 80-110 között és egy két vandálkodás.
A 4.0 jeep (sor6) többet eszik, sokan panaszkodtak.
Neked akkor nem SRT Jeep volt ?

Sajnos eladtam a csirkét, ráadásul az Arabok kivittek az országból sokat.... Így az áruk is feljebb ment.
:) tetszenek a fotóid, ahogy teltek az évek, egyre Ámmérikás lettél

Láttam a garázs előtti képen, van egy másik motor is a háttérben. Az egy Aprilia Sl1000? A vázból néztem. Az autó pedig Jeep ?A legutolsó képen,pedig GMC silevardo ?...nem tudom elég újfajta.

A családot nem értem, de gondolom ez már nem publikus

Nagyon nagy Álmom, kijutni Amerikába! Csak olyan autóink voltak és azokban "megcsapott" az érzés évek alatt. Az ebay.com-ról vásárolok többnyire. Ettől közelebb nem sikerült kerülnöm, ismeretség hiányában. Az angolt egész jól megértem, kitudom fejezni magam. Most hogy családom lett és gyermekem az álom messze szállt.
Az elérhetőséged elmentem, bár időeltolódás végett, nehéz lenne beszélgetni. Igazából én gondolkodtam használt motor Importálásról. Amerikából behozni motorokat, eladás céljából. Mi a véleményed erről?
A hó hamarosan elolvad:
III. Dráva-parti motorostalálkozó június 13.-15.
Helyszín: Barcs, Drávai Szabadstrand
Beugró: Baráti
Kulturált vizesblokk, jó idő esetén strandolási lehetőség
Péntek: ZZ TAP ( ZZ Top tribute)
HISTORICA
TRES HOMBRES
Szombat: DETONIC
CHEMICAL WEDDING ( Bruce Dickinson tribute)
HELLDIVER
Legerősebb motoros vetélkedő
Felvonulás
Mérsékelt büféárak
Sziasztok! Sokat foglalkoztam az elmúlt napokban az áttétel növelésen, és én is arra jutottam,hogy a virago 1100-sé a leghosszabb. Legalábbis a hátsó kardán áttétel 32/11. Ahhoz, hogy még hosszabb áttételt érjünk el, a blokkban is cserélni kell a szöghajtást, ha egyáltalán létezik olyan yamaha, amiben van a viragonál hosszabb! De szerintem ezért szétszedni egy blokkot, utána meg nem tettszik,azért szerelni szét, hát nem éri meg.legalábbis nekem :) Ez egy ilyen motor, így kell elfogadni, a tartossága, megbízhatósága mellett ez már elenyésző. Az hogy rövid az áttétel , szerintem azért érezzük mert hamar leadja a nyomatékot, és azt hisszük elfogyott a motor, pedig bármikor megy 170-180at. Ami nem rossz végsebesség, akkor miért is rövid? :) Az xv 1100 szinte a legjobb motor ebben a kategóriában, amelyet valaha gyártottak! Üdv mindenkinek! Miki.
Utánaolvasgattam az áttételmódosítás kérdéskörnek is mert engem is érdekel. Úgy láttam sokakban felmerült már ez az igény, sok cikk van róla. Összegzésként arra lehet jutni, hogy a kardánhajtás végáttételében ugyan vannak különbségek Yamaha típusonként, de még mindig a Viragóé a legkisebb áttétel. Javaslatként a nagyobb (szélesebb és egyúttal magasabb) abroncsot javasolják mint legegyszerűbb megoldást. Kb 200 rpm-et lehet vele nyerni.
Kár, pedig lehet belevágnék...
De ha van valakinek mégis jó ötlete, szívesen venném én is
Valaki a jó multkorában kérdezett a markolatfűtés felől. Nekem egy korábbi motoromon volt amikor megvettem. És használtam is amíg nem romlott el.
Jó találmány, vastag kesztyűn keresztül is adta a meleget, mégsem fázott úgy az ember keze. Az autók ülésfűtéséhez hasonlít, ugyanúgy csak egy oldalról fűt de hatásos.
Üdv. Én 170-essel vettem, de nagyon öreg volt, most 150-es van rajta. Sokkal jobb a keskenyebb nem bántam meg a kissebbre váltást!
A csirke talán 230lovas volt a titan 310 azt hiszem,de fasorban sincsenek a jelenlegi Lancia Thesisemhez képest. Az csak 2 literes, de 5hengeres turbó. Addig megy 240el amíg a benzin ki nem fogy belőle és nagyon ritka madár még a digóknál is.
Nagyon ovatosan jarok vele. Egyebkent ez egy 5.3 literes Chevy avalanche V8 uj tipusu vortech motorral a valto 5 sebesseges automata, loero kb 340.
5,9es Grand Cherokeehoz meg Nissan Titanhoz volt már szerencsém. Amit te írsz az egy kb 3literes gép fogyasztása itthon. Persze mi értelmezzük a sebességkorlátokat és nem betartjuk.
Igy haladva a palyan 9-11 varosban ugy kb 14-16. Szerencsere 5 kilometer a melohely igy havonta kb 100-150 dollarbol meguszom az eteteset. Mondjuk ero is van benne. A multkor atkapcsoltam metrikusra a fogyasztasmerot es azon rohogtem hogy akkor mutatott 5 literes fogyasztast ha elvettem a gazt es gurultam. Nagy dog 3 tonnas.
Nem is gondoltam volna,hogy te fogyasztás érzékeny vagy. Mennyit eszik az a platós(itthon disznószállítónak hívjuk) verda? Városban,pályán?
Kellene mar otthon is egy CONVOY
Istenem, micsoda hozzáállás! Az én anyám megszámlálhatatlanul sokszor volt(van) prostituáltnak nevezve ha néha tele a tököm az előttem 70el(nem mérföld) szédelgő akárkivel és meg merem előzni és egy gyorsabbnak ezért lassítani kell. Ja, és ha észreveszi a fakabát rendesen kell a zsebébe raknom,hogy ne 300000ft legyen a bünti.
Ezeknek az epitoknek ez az elvezet es nem utolso sorban van meg par motorjuk amivel lehet menni. Ez a hobbijuk ezt elvezik. Es ez igy jo. A BMW-s epitonek akivel beszeltem tobb mint 10 motorja van.

Barmikor felhivhatsz ha epp raerek akkor beszelgethetunk. Az elerhetosegem az adatlapon. Az amerikai alom azert kicsit csaloka. Vannak itt is buktatok. Tudni kell uszni az arral es nagyon sokan jol is csinaljak. Alltalaban a magyarok nagyon jol csinaljak.
Egyszeruen dobbenet. Az igaz hogy itt a palyan a legnagyobb sebesseg 70 merfold de mindenki 70-75-tel megy. Es ilyenkor a kamionok siman huznak el mellettunk 80-al. Senki nem szol egy szot se. Tudom hogy ez a munkaja ebbol el. Szerintem az a jo ha az autosok vannak visszafogva. Oszinten szolva en feltem mindig a nemet autopalyan mikor mi mentunk 170-el es lazan huztak el mellettunk. Nem beszelve a fogyasztasrol. Bar ki tudja.
Európában nem érzik úgy,hogy a gazdaság motorja a szállítmányozás. Itt az a legfontosabb,hogy az úrvezetőknek ne kelljen fékezni a kamionok lassú egymás melletti elhaladása miatt. Igaz itt a személykocsik sokkal gyorsabban mehetnek mint a kamionok, bár ezt szerintem te is tudod. 2 éve csak 22 és 06 óra között előzhetünk 2sávos pályán. Erre varrjál gombot!
Az a video veletlenul kerult a listara. Azert vettem fel mert azt hittem az auto a vacuummal huzatta magat. Aztan lattam hogy nincs benne senki es ossze van kapcsolva a traktorral. Meg en sem lattam ilyet de legalis. Unokabatyam kamionozik otthon, volt mar kint nalam es o is ledobbent hogy a belso savban eloznek a bazi nagy kamionok. De ugy hogy mar en is a megengedett sebesseg felett mentem. Valahogy ugy erzem hogy a gazdasag porgeset nem lenne szabad lassitani. A kamion szalitas amolyan veraramlas. Es mi autosok sem bosszankodunk amiatt ha epp rovid idore mindharom vagy mindnegy sav kamionokal van tele.

A motorok csak erdekessegek, tobjukkel soha nem mentek vagy fognak menni. Otlet penz szabadido eltoltese. Csak erdekes semmi mas.
Egyebkent az orange county chopper (OCC) jott le erre a hetvegere bemutatozni es osszegyujteni az epitoket.
Kedves Rc 51!

Megnéztem az adatlapod, csodálkoztam a fotóidon. Nem semmi hogyan váltottál az évek alatt.
Beteljesült az Amerikai álom

Szeretném veled tartani a kapcsolatot, mert " ki tudja mit hoz a jövő"
Üzleti ügyben, hátha tudnál segíteni.
kemény gépek. sok munka, kevés élvezet.
Nem semmi ízlések! Az normális,hogy a truck vontat autópályán? Itthon az első kijáratig lehet vontatni. Meg a belsőben előz 3 sávos pályán úgy,hogy vontat. Ezért itthon f@szkiverés jár szöges léccel. Nem is olyan rendőrállam ez az USA.