Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

https://www.dropbox.com/sc/7h7...
Akit érdekelnek a különleges épített motorok. Teknap jártam egy bemutatón.
Szia, egy 150-es még szépen befér, szoktak alá tenni.
Sajnos nem volt nálam fotómasína. Csak a telefonommal tudtam megörökíteni. De tervezzük megszerezni a képet. Legalább marad az 535-ösünkről egy profi emlék.
Ha megnézed a lengővilla között a gumi szélei milyen közel vannak a villához rájössz Te is hogy max 1 cm a hely és oda sokkal szélesebb gumit nem lehet berakni, meg nem is gyártanak olyat ami befér.
Köszönöm a választ..
Akkor ezek szerint szélesebbet nem visel el...
Hátsó gumi nagysága:
Rear tire size 140/90-15 70S
Csak a membran maga. A regi helyere be is tette, nemi kezugyesseggel meg lehet csinalni.
Ebay-n kaphato olyan valtozat is, aminel a szoritogyurut dl kell vagni es ujraragasztani, ehhez jar ragaszto is. De nekem azonnal kellett. Vagy talan motorradbay volt.
Miert is? Oszd meg a tapasztalatod lsz!
Üdv.
Érdekelne hogy az 535nél mekkora a hátra berakható kerék szélessége...tehát maximum milyen széles kereket fogad..?
Fabesz! Köszi a választ, szerintem az nem jó, mert az nem 2.73, hanem 2.773 a gyári adat. így ha a viragó fogszámot osztom: 11:32=0.343 gyári adat 3.003 . ez sem egyezik. Más dolog szivat engem :(
A 2.73 úgy jön ki, hogy a 9-et osztod 33-mal =0,2727-- 2,73
A blokknál lévő szögkihajtás nem módosít sokat, talán 47/45 fogas a hajtás. Hátul a kardánnál vannak különbségek. A Venture és a Vmax aminek ugyanilyen a hátső hajtása (meg FJR), de gyanítom, hogy a Viragoé a legkisebb. A Vmax biztosan jobban pörög a Viragonal, ott nagyobb áttétel szükséges.
Tisztelettem, pont innen rendeltem a nyáron, volt benne részletes, fényképes csere utmutató és ragasztó is, tökéletesen müküdik, bátran ajánlom
Köszöönöm a segitséget, jellen pillanatban itt tartok az összeszerelésnél, nem tudom, hogy pontosan, hol futott a kábel kötteg a fényszóróba, és még a km óra bowden se tiszta, kösz
Üdv!

Kérdésem lenne, hogy van egy 535ösöm és az első henger nem igazán akart elindulni, ötlet valakinek hogy ez mitől lehet, és hogy a hátsó sárhányón hogy lehet hátrébb rakni az indexburákat? köszi szépen
K. István: na azt nem tudom! még nem foglalkoztam vele, mondjuk a blokkot nem fogom szétszedni, annyit nem ér, csak hátul szeretnék módosítani.
Gondolom ez a hátsó (keréknél) szöghajtás aránya, de mennyi ez elsö (blokk kihajtótengelynél) szöghajtás áránya?
Sziasztok! Blackiex, vagy brumeszkosz,vagy aki vágja , segitséget kérnék a nagy guruktól: xv 1100-esemen évek óta gondolkodom a kardán áttételén, hogy hosszabb legyen. De most jutottam el óda, hogy adatokat gyűjtsek, melyiké lenne jó. gyárilag az xv 1100 szekunder áttétel gép könyvbe 3,003. hogy hosszabb legyen az áttétel, ettöl kisebb számút keretem, az fjr 1300: 2.773 a kettö különbsége 8.3 %, ami jónak tünt. szerezve egy fjr kardán hajtást szomorúan tapasztaltam, hogy annak a szekunder áttétele 3.666 ! magyarul nagyon rövid! Most akkor mi van? Hogy jön ki a 2.773 amit írnak? xv 1100 kardán fogaskerék fogszám 11/32 Az fjr 9/33 Köszi a segítségeteket! Miki
Bp-en árul valaki csomó új gyári cuccot 750-hez. (1100-hez is jó)
http://www.jofogas.hu/budapest...
Nem fotóztad le nekünk a fotót?
Azt még elmondanád hogy mi van a "készletben"? Csak a membrán? Esetleg jár hozzá a membrán alatti müanyag szorítógyürü? Mi a menete a cserének?
Le kell tépni a rágít, és melegen lehúzni a müa. gyürüt, membrán fel, gyürü vissza?
Köszi elöre is.

István
Köszönöm.
Lehet tőle inkább nem...
Szia!
Így mentettem el a telefonban: Membrán Feri 06 30 566 8662. Nekem 535-höz kellett, nem emlékszem az árára, működik.
Üdv
Hello!

Korábban olvastam páran cseréltetek a karburátorban membránt. Mi volt a beszerzési forrásotok a ha szabad tudni? Ebay, vagy innen Mo.-ról?

Köszönöm előre is .

Üdv
István
Sziasztok.
A csajok a motoron.hu oldalon Farsangi bált szerveznek Február 8.ára. Bp-re.
Beával gondolkozunk a részvételen.
Innen érdekel valakit?
Jó buli lehet sok motoros csajjal.