Vigyázat a Shox nagyon rafinált. Ahol tud átver.
Nekem rendszeresen küld hírlevelet. De még bármi, a mi jó árban lett volna az nem volt készleten. De felajánlották hogy válasszak mást. Jóval drágábbat. Akkor miért akciózzák ha nincs? Ezek hülyének nézik a motorost!
Jó napot kívánok!
István köszönöm a választ, már döntöttem Hollandia a győztes onnan rendelem az alkatrészeket. Amennyiben minden jól megy február közepén elkezdem összerakni. Remélem nem márciusban kezdődik a havazás.
Üdv: Fred
Szia Robin! Fateromtól tudom,hogy a nagyon régi Trabant és Wartburg blokkjai bronz perselyesek voltak és ahhoz kellett az 1:33 keverék. Később tűgörgőssé alakították őket és akkor már elég volt az 1:50es mix. A mai napig emlékszem,hogy amikor Szozopolba mentünk 1976ban a Waresszal, fater még itthon vett egy csomó 0,33literes Arol 2T olajat és azokat öntögette a kocsiba 10liter benzin/darab arányban,mert jugóban,meg buleszban nem volt mix a kutakon. Szerintem Emilnek is a régi fajta trabija volt.
Nekem is a traguár volt az első 4 kerekű járgányom, de én harcos környezetvédőként 40es mixet és garantáltan ólommentes mosóbenyát égettem benne. Csörgött rendesen, de ment mint a mérgezett egér. Legalábbis a jótékony távolból így emlékszem.
Tegnap kerdezte valaki, hogy mikor is lenne az idei Virago talakozo. Eengem is foglalkoztat a dolog, iden mar nem mulasztanam el. Ha jol vagom, Zsocca epitotaborban gondolkodik. Ez teljesen jol passzol a a jelenlegi szocialista tarsadalmi/politikai helyzethez, de a paksi alapozo munkakat ne mi, epitotaboros ifik vegezzuk, jo? Majd unokaink.
Udv mindekinek 2014-ben, itt Skulteti elvtars jelentkezik.
Jolesik, hogy gondolsz ram, Katana, de a helyzet arnyaltabb. Aktiv motorozassal valoban nem volt dolgom tavalyig, na de a ketutemuek fustje azert a jolismert 601-esben rendesen megcsapott. Az volt a legkiralyabb verda a beketaborban, raadasul kombi! Termeszetesen 33-as keverekkel, a jolismert kek fusttel es mind az osszes 26 LE-vel!
Hi!
télen "sok" motoros bolt tart ""akciót"". sokan drágálják, de a shox elég sokat próbálkozik ilyenkor. szerintem megéri benézni. ja és előtte tájékozódni a honlapon, mert minden akciót lácccc!
nem, nincs jutalékom! ;-)
Köszi Brumi, hogy nem felejtetted el. De egy darab törött el, azt meg helyettesítettem egy másik, bolti hasonló csavarral. Ezért most ezt kihagyom. Még egyszer köszi!
Nekem is nagyon tetszik a gép.
De mielőtt boldog tulajdonosává válnék, az előtt nem ártana beszerezni egy olaj mezőt. Plusz egy finomítót. No meg egy tartály kocsit ami követne és egy köldök zsinóron kapná a gép a naftát. Mert gondolom egy hagyományos motor tankból, egy, egy gázfröcsnél kiszívná az egészet.
Szia Zoli! Nagyon jó lenne, de sajnos én már túlcivilizálódtam a nomád élethez. Egy sátorban alvástól is mosott szarnak érzem magam. Nekem marad a költséget nem kímélő változat. Ezt egyébként a balkáni túrán feül tervezed?
tervezek egy olyan utat nyugat felé, ami átmegy Szlovenián, Olaszország északi részén, Monaco-ig. (Engem az mindig nagyon lizgatott.)
Szóval, ez valamikor - ha velem tartana valaki - május vége-június eleje környékén kéne hogy legyen.
Előtte tájékozódnánk, mikor lesz szép idő.....
Vagy, későbbi időpontban is lehet, bár nekem a nyáron a munkahelyemen kívül egyéb munkám is lesz, de megoldható...
Nagyjából 7-8 napos lenne a túra, kb. 3000 km.
Visszafelé az olasz-Alpok felé jönnénk.
Ami a lényeg: sátraznánk, és kaját is vinnénk, konzerves megoldás, zacskós leves, porkávé, tehát nomád életmód, kaland minél kisebb költségvetéssel.
Nekem rendszeresen küld hírlevelet. De még bármi, a mi jó árban lett volna az nem volt készleten. De felajánlották hogy válasszak mást. Jóval drágábbat. Akkor miért akciózzák ha nincs? Ezek hülyének nézik a motorost!