Igen valóban jobban billenne gázadáskor oldalt,mint anno a 750-es sivatagi BMW.Oldalkocsival esetleg,de nem én.Viszont a szomszédban van egy babetta váz,nekem meg egy 4 hengeres diesel Perkins motorom,az is van 6000 cm3.Ha van kedved segíteni,akkor mi is építhetünk" hasonlót" .Ez volna a legolcsóbb.Biztos sokan megnéznék a járgányt meg a készítőjét a zártosztályon.
Tulajdonképpen arra gondoltam, hogy amikor 6000ccm-nél tartasz a motorvásárlásban, akkor megveszed ezt. Kilövöd a hengereket, 3-mal kezdesz, és amikor váltani akarsz egy hónap múlva nagyobbra, mindig hozzáteszel egyet. Így el leszel egy darabig, és nem kell mászkálnod vas után. Most őszintén, nem praktikus?
Én nem merném elindítani, mert szerintem a még motor váza is pörögne...
Üdv mindenkinek!Szia,Jogo! Tetszik a vas,aminek a fényképét elküldted. Most már csak azt kell megtudni,hogy Magyarországon adnak-e landolási engedélyt rá!?Valamint,hol van AR/rakéta kiképzés/ nálunk!?
Egyébként aki megépítette, nagyon ügyes,le a kalappal előtte,mert megérdemli.
Ma kíváncsiságból elautóztam 360 km-t és megnéztem a "Jó fogásos" 125-ös XV-t, amit 92-es évjáratúként hirdetnek. Kivettem a gyertyákat és megnéztem a löket hosszt. Valóban 125 cm3. Az évjárat kérdéses. Alvázszám: JYA5AJ00000125674, motorszám: 5AJ-125243. A motor indítható, megy 150 ezerért kínálják, papírok nélkül.
Hollandiában van egy nagyker (cmsnl.com), akik mindent be tudnak szerezni, de ott 100 euró darabja. Az USA-ból 10 eFt darabja, csak +30% vám terheli. Utóbbit választanám.
Kőszönöm a válaszodat , egy pár sörrel vagy akármivel adósod vagyok. Remélem a nyáron valahol találkozunk. Van-e imformációd arról, hogy az unión belül honnan érdemes dugót és gyűrűt rendelni.
A henger speciális, Nikasil bevonatú, 87 ekm nem nagyon b_szhatott oda neki (110 ekm-t futott blokk esetén is elég volt a hónolás egy haveromnál), a dugattyú és a gyűrűk sokkal jobban kopnak. Ha a gépműhely szerint a henger nem szorul fúrásra, az nem lenne egy utolsó dolog. A hengerfalon képezett bevonat ugyanis elég vékony, a fúrás tönkretenné azt és a kopásállósága erősen lecsökkenne. Ezért nagyon nem mindegy, elég-e hónolni.
Köszi a választ. Igazad lehet, megmérettem és a henger szinte alig kopott, viszont a dugattyú nagyon. A pontos méretet nem írtam fel, a szaki aki mérte azt mondta ha így összerakom akkor is jó még csak az olajfogyasztás megmarad. (3-4dl/1000 km). Úgy gondoltam hogy a fúrás a legjobb megoldás. A +0.50-es dugattyúra azért gondoltam mert +0,25-öst nem találtam. Az volt a cikkszám után írva, hogy elavult nem rendelhető. Megfogadom a tanácsodat és elviszem a hengert és a dugattyút a gépműhelybe megmérni. Megbeszélem velük, hogy mi a legjobb megoldás. Óra szerint 87000 km van a mociban. Úgy vélem ennyi km után megérdemel egy felújítást.
Üdv: Fred
Stimmel, bár még mielőtt megvennéd, érdemes lenne lemérni a hengert. Egyáltalán nem biztos, hogy kell a túlméret és a fúrás.
A Nikasil bevonat miatt nem mindegy, szerencsés lenne, ha megúsznád alapméretes dugattyúval és egy egyszerű hónolással.
Az alapméretű dugó: 42Y-11631-00-A0
A +0.5-ös: 42Y-11636-00-00
A +1-es: 42Y-11638-00-00
Jó napot kívánok!
Segítséget kérnék hozzá értőktől. 1981-83-as xv 750 -hez szeretnék új dugattyút vásárolni. A katalógusban szereplő 42y 1163600 (+0,50) cikkszámú megfelelő-e vagy csak a későbbi évjáratokhoz jó. Információim szerint 81-98-ig azonos. (nem szakembertől származó információ) Előre is köszönöm a segítséget.
Üdv: Fred
Kedves XV-sek sajnos típusváltás miatt hűtlen lettem hozzátok és most egy BMW650-es enduroval folytatom a motorozás minden élményeit -idén 60-leszek és szerintem még elég fiatal vagyok hogy más kategóriákat próbáljak ki, ez a motor életem 40.-motorja de nem az utolsó ,ahogyan mondják a második gyerek koromat élem és ha van még vissza időm azt megpróbálom azokat a típusokat is amelyekre mindig is vágytam na meg az anyagi lehetőségeimhez képest jó mocikat hajkurászni -a következő motorom azért nem Yr-1-es lesz de az sem lehetetlen-azért a yamaha virago oldalon maradok és követem a családias eseményeket és ha kell segítségeteket kérem ahogyan eddig is hiszen a gép az gép-széles utat és gyors kitavaszodást kívánok !
Üdv. Egy kis segítségre van szükségem. Valószínű hogy nem jó levegő szűrőt vettem. Ugyanis ami benne volt annak nincs a belsejében meghosszabbítva az a műanyag csőszerű dolog. Azért hogy ne keljen másikat vennem szeretném megtudni hogyan tudnám kiszedni belőle a szűrő károsodása nélkül?
Sziasztok,
Megbízható szerelőt keresek,aki átnézné a vasam így a "télben" :).
Komárom-Esztergom Megye lenne a legjobb,de egy megbízható szerelőhöz messzebb is viszem.
Sziasztok! Kéne egy kis segítség. Behozott egy haverom hozzám egy 2002-es XV250V-t, aminek szakadt volt a szivató bowdenje. Gyártattam újat az eredeti alapján a Rénó udvarban és összeraktam. Azonban nem úgy viselkedeik, ahogy azt én elképzeltem. Túl rövid, kb egy centi a kar hasznos útja. Annyi segítséget szeretnék kérni, hogy ha a valakinek van ehhez hasonló motorja, meg tudná nekem mondani, hogy normális esetben a szivatókar két végpontja között kb hány mm elmozdulás van? Előre is köszönöm!
Én nem merném elindítani, mert szerintem a még motor váza is pörögne...
Egyébként aki megépítette, nagyon ügyes,le a kalappal előtte,mert megérdemli.
A motorszám alapján 1999-es.
Szia. Szerintem előbb is összejöhetünk, nem csak a találkozón.
Ma kíváncsiságból elautóztam 360 km-t és megnéztem a "Jó fogásos" 125-ös XV-t, amit 92-es évjáratúként hirdetnek. Kivettem a gyertyákat és megnéztem a löket hosszt. Valóban 125 cm3. Az évjárat kérdéses. Alvázszám: JYA5AJ00000125674, motorszám: 5AJ-125243. A motor indítható, megy 150 ezerért kínálják, papírok nélkül.
Üdv: Fred
Sőt most meg indulunk a Virágós unoka hugomhoz Paraszt Dzsakuzizni. (Dézsa)
A Nikasil bevonat miatt nem mindegy, szerencsés lenne, ha megúsznád alapméretes dugattyúval és egy egyszerű hónolással.
Az alapméretű dugó: 42Y-11631-00-A0
A +0.5-ös: 42Y-11636-00-00
A +1-es: 42Y-11638-00-00
Segítséget kérnék hozzá értőktől. 1981-83-as xv 750 -hez szeretnék új dugattyút vásárolni. A katalógusban szereplő 42y 1163600 (+0,50) cikkszámú megfelelő-e vagy csak a későbbi évjáratokhoz jó. Információim szerint 81-98-ig azonos. (nem szakembertől származó információ) Előre is köszönöm a segítséget.
Üdv: Fred
Megbízható szerelőt keresek,aki átnézné a vasam így a "télben" :).
Komárom-Esztergom Megye lenne a legjobb,de egy megbízható szerelőhöz messzebb is viszem.
Köszi!