Csá Gyula! Tervezem,hogy a tavalyi barcsi találkozóhoz hasonlóan az idén is összejöhetnénk egy kicsit közelebb. Dragjanóval majd egyeztetek(szervezkedek), hogy amint van fix időpontja a gerjeni találkozónak, közzéteszem itt. Gerjen a Duna parton van Paks után. Kb 140km. nekünk. Talán szerencsésebb mint 300ra menni(Bruminak450). Szóval helyezd csak forgalomba az mz-t!
Egyenlőre jól (kopp-kopp) még egy százas és megdupláztam a yamahát. De most elég őrület van mindenhol kicsit vissza kell vegyek de küzdök.
a múlt héten felraktak ide egy eladó Rocket-et csurgott is a nyálam.
Pedig ott volt keresztbe berakva csak le van takarva lehet azért nem tünt fel. Az Ural is képbe van mert unokatesóm ahogy meghallotta hogy elment a yamaha felajánlotta. De szerintem abbol nem lesz semmi mert van rajta meló nem kevés de még az is lehet.
Még nem próbáltam. De biztos vagyok benne hogy stabilan fel tudom majd a nagy virgácsra is szerelni. Hisz hat helyen lehet rögzíteni. S a csomagtartók között sem nagy a különbség.
Természetesen van fotóm a táskáról.
Köszöntünk a fórumon.
Szép a mocid!
Reméljük nem csak a virtuális világban leszünk ismerősök, hanem az éves Virágós találkozón személyesen is üdvözölhetünk.
De bármelyik Virágós guruláson is örömmel látunk!
Fabesz fent ovatosan kisérletezz. Én is póbáltam fasza is lett
míg el nem indultam utánna Tormyival motorozni, be is állt a fékem
kb 10-15 km után, füstölt mint állat.Na ezután mentem Szabiékhoz és jött a melegítés projekt. Az azóta is fasza.
A munkamenet (nem én csináltam csak néztem )a köv. volt :
Fékkar leszerel satuba befog, kell egy cső amit teljesen rá tudsz húzni Kb. 30 cm erőkar kell.
Elkezdték melegíteni benzinégővel azal a pumpálós fajtával kb 2-3 perc kell (nem izzásig) majd cső ráhúz finoman hajlít majd megint meleítés.
konkrét idő nincs a melegítésre azt mondta Szabi lehet érezni mikor engedi magát hajlítani az anyag, enyhül a ridegsége.
Kb. ennyi.
Köszi, jó ötlet a melegítés. Megnyugtató, hogy nem csak nekem van ilyen gondom. Csak nem vagyok kacskakezü.
Ma délután nézegettem, talán az is megoldás lehet, hogy feltöltetni vagy 5mm-t azt a részt ahol felütközik a fékkar a házban. Ahol a féklámpa kapcsoló is éri a fékkart.
Szia!
Na ez már engem is érdekel.
Mit tudsz a melegítésről, mivel, és mennyire?
Gondoltam rendelek egy másikat, és utána állok neki hajlítgatni, mert nekem is van hasonló problémám....
Szia.
Ez nekem is gond volt, nekem a szervízbe felmelegítették és úgy
finoman lehet hajlítani a kívánt pozícióig. Még a gyári fekete festés se sérűlt meg.Ha nincs jobb ötlet ezt otthon is meg tudod csinálni
Blackiex, a fékkar átalakításra neked van valami ötleted, tapasztalatod? Korábban írtam, hogy szeretném ha alapállapotban közelebb lenne a markolathoz.
A másik amin töröm a fejem, hogy jó lenne egy telószár védő alkalmatosság. Na nem MZ-s harmónika, csak pár centis amin a legtöbbet jár a szimering. Lehet ilyen kiegészítőt kapni, de az 1100-esre persze nem jók, más a teló felső kialakítása.
Köszi előre is.
Ugyan van még egy két dolog,amit meg kellene csinálnom a mocin,de attól még működik és használható:)
Sajnos az elektronikával nem vagyunk szoros viszonyban,és pont ezért engem mindig az szivat meg.kell keresnem egy megbízható villamosságist,aki átnézi,és meg is csinálja becsületesen a felmerült problémákat.Nem tud valaki ajánlani egy ilyen szerelőt?
a múlt héten felraktak ide egy eladó Rocket-et csurgott is a nyálam.
Pedig ott volt keresztbe berakva csak le van takarva lehet azért nem tünt fel. Az Ural is képbe van mert unokatesóm ahogy meghallotta hogy elment a yamaha felajánlotta. De szerintem abbol nem lesz semmi mert van rajta meló nem kevés de még az is lehet.
Hogy alakul a Tőzsde?
A 28-ével ezelőtti Mz-m is felkerült véletlenül.
Természetesen van fotóm a táskáról.
Mehetek vele az éves talira ?
Szép a mocid!
Reméljük nem csak a virtuális világban leszünk ismerősök, hanem az éves Virágós találkozón személyesen is üdvözölhetünk.
De bármelyik Virágós guruláson is örömmel látunk!
Hát a humorod a régi.
Jót röhögtünk az asszonnyal.
míg el nem indultam utánna Tormyival motorozni, be is állt a fékem
kb 10-15 km után, füstölt mint állat.Na ezután mentem Szabiékhoz és jött a melegítés projekt. Az azóta is fasza.
A munkamenet (nem én csináltam csak néztem )a köv. volt :
Fékkar leszerel satuba befog, kell egy cső amit teljesen rá tudsz húzni Kb. 30 cm erőkar kell.
Elkezdték melegíteni benzinégővel azal a pumpálós fajtával kb 2-3 perc kell (nem izzásig) majd cső ráhúz finoman hajlít majd megint meleítés.
konkrét idő nincs a melegítésre azt mondta Szabi lehet érezni mikor engedi magát hajlítani az anyag, enyhül a ridegsége.
Kb. ennyi.
Ha menetet fúrsz a fékkarba az ütközéshez? ,gondolom M 4-es elfér és a beletett csavarral akár állihatóra is lehet kialakitani.
Ma délután nézegettem, talán az is megoldás lehet, hogy feltöltetni vagy 5mm-t azt a részt ahol felütközik a fékkar a házban. Ahol a féklámpa kapcsoló is éri a fékkart.
Kerék ügyben írj a sandor.illes@ajkanet.hu-ra, ha még érdekel.
Úgy látom a mocidon már az új típusú első kerékagy van.
Na ez már engem is érdekel.
Mit tudsz a melegítésről, mivel, és mennyire?
Gondoltam rendelek egy másikat, és utána állok neki hajlítgatni, mert nekem is van hasonló problémám....
Ez nekem is gond volt, nekem a szervízbe felmelegítették és úgy
finoman lehet hajlítani a kívánt pozícióig. Még a gyári fekete festés se sérűlt meg.Ha nincs jobb ötlet ezt otthon is meg tudod csinálni
A másik amin töröm a fejem, hogy jó lenne egy telószár védő alkalmatosság. Na nem MZ-s harmónika, csak pár centis amin a legtöbbet jár a szimering. Lehet ilyen kiegészítőt kapni, de az 1100-esre persze nem jók, más a teló felső kialakítása.
Köszi előre is.
A hátsó táska jó az 1100-re is? Rápróbáltad már? Van esetleg képed róla?
Sajnos az elektronikával nem vagyunk szoros viszonyban,és pont ezért engem mindig az szivat meg.kell keresnem egy megbízható villamosságist,aki átnézi,és meg is csinálja becsületesen a felmerült problémákat.Nem tud valaki ajánlani egy ilyen szerelőt?
Részemről ok a dolog!Csak lenne már normális idő!
Ez semmire sem jó!