Mástémában kérném a segítséged. Egyszer már találtál nekem tank emblémát de akkor nem vettem meg most meg nincs. Már írtam az eladónak,hogy tegye fel újra de nem válaszol. Itt a link. http://www.ebay.com/itm/231089...
Mi Dec 31,-én motorozással búcsúztattuk az Ó évet. S talán holnap is gurulunk egyet. No persze csak ha süt a nap, és szárazak az utak. Mivel én viszont igen csak féltem a krómozást. 5 fok feletti hőmérsékletben nyugodtan motorozunk. Az alatt már nem igazán.
Minden tiszteletem 5,50-é. Ha ebben a taknyos időben is húzza a gázt. Mi viszont inkább megvárjuk a napsütést.
Már nem lehet hosszú a tél. Hisz január, február oszt itt a nyár!
Örülök, azért, hogy a fórum legalább nem alszik téli álmot. teljesen megértelek Titeket.
Apropó, a hideg nekem sem a kedvencem,
meg a sűrűvé dermedt motorolaj a gépnek sem,
meg a nyirkos köd az elektromos kontaktnak sem.
Dehát ha egyszer valaki azon kapna engem, hogy motorozhatnék ugyan, de csak azért nem teszem, mert féltem a csillogó krómozást, hát ne kérdezzen semmit, csak lőjön le...
Más;
Nekem a vastag bundakesztyű védi a kezem, de legfeljebb húsz- harminc percig 4-5 fokos hidegben (nulla fölött)
Van-e valakinek tapasztalata markolatfűtéssel motorozással?
Mert gondolom, hogy a vastag kesztyűt át sem melegíti, a vékonyabban meg csak áthül a kézfej meg az ujjak, mert azt éri a dermesztő menetszél.
Aztán mintha olyat is olvastam volna, hogy magában a kesztyűben van a beleszőve a fűtőszál. Estleg kapható valahol ilyesmi?
A motorosok türelmet próbáratevő téli punnyadást enyhítheti az Afrika Race-n résztvevő magyarjainknak szurkolás. Hajrá!
Szia 5.50!
Tisztelem a hozzáállásodat.
Én ezeket 18-20 éves koromban már eljátszottam, amikor térdig érő hóban is motorral mentünk szinte mindenhova, nem törődve még azzal se, hogy néha busszal előbb célhoz értünk volna. Volt, hogy csak lehúzni tudtam a kezem a markolatról, levenni nem.
Meg is van az eredménye, az ízületeim nem tolerálták túlzottan az akkori "vagányságot", így a mostani koromban már inkább élvezeti eszköznek tekintem a motort, semmint kínzóeszköznek. Valahogy jobban szeretem, ha 20 fokos levegő vágódik a sisak alá, és főleg azt, ha nem kell lecsuknom a szélvédőt menetközben sem.
Így nekem marad a tavasz várás, de Te is nagyon óvatosan motorozzál, mert ebben a ködös nyirkos időben eléggé beszűkül az ember látótere a kocsiban, az alkonyati órákban kevésbé érzékelhető az érkező motoros.
Szia Laci !
Gratulálok az "őszi"folyamatos motorozásodhoz,de azért vigyázz magadra,ahogy írod akkor én még én nem vagyok öreg ,mert motorozok,/ha az időjárás engedi/meg a jövőben is szeretnék.
Tisztelt kispest30 & Jogo
Immáron harmadik hónapja tart a november hónap, és az őszhöz illő vacak idő, ezért a tavasz meg a motoros szezon még sehol sincs.
Ja, ettől én még vidáman falom a kilómétereket a gépen minden nap, így elvonási tünetek nélkül egész jól viselem. A moci viszont ehhez a használathoz illően pocsolyasáros, meg itt-ott rozsdafoltos: küllők, felnik stb.
De én úgy vagyok vele, hogy nemsokára öreg leszek tehát nincs sok időm, és öregen jönnek elő a vérnyomás-izületi-látás-szív-agy, ésegyéb nyavalyák, akkor meg már úgysem motorozhatok!
Tehát addig kell motorom ülnöm ameddig csak lehet.
A rocker filozófia sem véletlenül fogalmazta meg ilyen frappánsan:
"az életem a motorozás, a motorozom hogy éljek.
Ráadásul kell a vezetési rutint is fenntartani xar csúszós úton is.
Ja és még hadd tegyem hozzá azt, hogy az autósok jórésze toleránsabb a motorossal szemben mostanában, és ezen komolyan meg is lepődtem, azért ez nem rossz! bezzeg amikor tavasszal a többiek is kitolják a motort, akkor majd úgy is begörcsölnek szokás szerint, köszönhetően az elvetemült mindenhol tolakodó robogósoknak. Dehát ez mindig így is lesz, már tudjuk.
De addig is előttünk még a tél.
Minden nap!:)
Persze a mindennapi motorral munkábajárást csak ilyenkor hívom motorozásnak. De a hétem majdnem elmentem pestre, olyan szép idő volt, de amikor 8 itán jöztem haza, már örültem, hogy papírkutya voltam.
Ki
1. meg kell mérned a töltést, az eleve eldönti, hogy az akksi-e a gáz vagy a töltőáramkör (13.5-14V között kell legyen a fesz az akku kapcsain kb. 3000 ford. környékén)
2. ha nincs elegendő töltés, akkor be kell határolni, hogy a generátor-e a rossz, vagy a fesszabályzó. A generátor kimérhető, ezzel a fesszabályzó kizárható.
(a mérés: http://doktorchopper.blog.hu/2...)
köszönöm mindenkinek az üdvözlést!Meg tudnátok mondani,hogy mikor és hol lesz a virgács találkozó?
Szükségem lenne egy kis segítségre!
Tavaly előtt kifingott a CDI-m.Elvittem szerelőhöz,aki megcsinálta,és cserélt fesszabályzót,mivel túltöltésem volt,és ez nyírta ki.
Tavaly nyáron akksit cseréltem cellazárlat miatt.Az új akksi 3 hónapig kifogástalanul működött,amikor egyszer megáztam,és lemerült.Azóta miden nyirkos időben történő motorozás előtt fel kellett töltenem.Mára már képtelen megforgatni a mocit,így csak tolásra indul,úgy viszont már az első durranás után is.Mi lehet a gond?Én arra gyanakszom,hogy a fesszabályzó nem enged eleget tölteni.kicsit bosszantó,h évente kell új akksit vennem.Előre is köszi mindenkinek a segítséget!
Mástémában kérném a segítséged. Egyszer már találtál nekem tank emblémát de akkor nem vettem meg most meg nincs. Már írtam az eladónak,hogy tegye fel újra de nem válaszol. Itt a link.
http://www.ebay.com/itm/231089...
Minden tiszteletem 5,50-é. Ha ebben a taknyos időben is húzza a gázt. Mi viszont inkább megvárjuk a napsütést.
Már nem lehet hosszú a tél. Hisz január, február oszt itt a nyár!
Apropó, a hideg nekem sem a kedvencem,
meg a sűrűvé dermedt motorolaj a gépnek sem,
meg a nyirkos köd az elektromos kontaktnak sem.
Dehát ha egyszer valaki azon kapna engem, hogy motorozhatnék ugyan, de csak azért nem teszem, mert féltem a csillogó krómozást, hát ne kérdezzen semmit, csak lőjön le...
Más;
Nekem a vastag bundakesztyű védi a kezem, de legfeljebb húsz- harminc percig 4-5 fokos hidegben (nulla fölött)
Van-e valakinek tapasztalata markolatfűtéssel motorozással?
Mert gondolom, hogy a vastag kesztyűt át sem melegíti, a vékonyabban meg csak áthül a kézfej meg az ujjak, mert azt éri a dermesztő menetszél.
Aztán mintha olyat is olvastam volna, hogy magában a kesztyűben van a beleszőve a fűtőszál. Estleg kapható valahol ilyesmi?
A motorosok türelmet próbáratevő téli punnyadást enyhítheti az Afrika Race-n résztvevő magyarjainknak szurkolás. Hajrá!
Tisztelem a hozzáállásodat.
Én ezeket 18-20 éves koromban már eljátszottam, amikor térdig érő hóban is motorral mentünk szinte mindenhova, nem törődve még azzal se, hogy néha busszal előbb célhoz értünk volna. Volt, hogy csak lehúzni tudtam a kezem a markolatról, levenni nem.
Meg is van az eredménye, az ízületeim nem tolerálták túlzottan az akkori "vagányságot", így a mostani koromban már inkább élvezeti eszköznek tekintem a motort, semmint kínzóeszköznek. Valahogy jobban szeretem, ha 20 fokos levegő vágódik a sisak alá, és főleg azt, ha nem kell lecsuknom a szélvédőt menetközben sem.
Így nekem marad a tavasz várás, de Te is nagyon óvatosan motorozzál, mert ebben a ködös nyirkos időben eléggé beszűkül az ember látótere a kocsiban, az alkonyati órákban kevésbé érzékelhető az érkező motoros.
Gratulálok az "őszi"folyamatos motorozásodhoz,de azért vigyázz magadra,ahogy írod akkor én még én nem vagyok öreg ,mert motorozok,/ha az időjárás engedi/meg a jövőben is szeretnék.
Immáron harmadik hónapja tart a november hónap, és az őszhöz illő vacak idő, ezért a tavasz meg a motoros szezon még sehol sincs.
Ja, ettől én még vidáman falom a kilómétereket a gépen minden nap, így elvonási tünetek nélkül egész jól viselem. A moci viszont ehhez a használathoz illően pocsolyasáros, meg itt-ott rozsdafoltos: küllők, felnik stb.
De én úgy vagyok vele, hogy nemsokára öreg leszek tehát nincs sok időm, és öregen jönnek elő a vérnyomás-izületi-látás-szív-agy, ésegyéb nyavalyák, akkor meg már úgysem motorozhatok!
Tehát addig kell motorom ülnöm ameddig csak lehet.
A rocker filozófia sem véletlenül fogalmazta meg ilyen frappánsan:
"az életem a motorozás, a motorozom hogy éljek.
Ráadásul kell a vezetési rutint is fenntartani xar csúszós úton is.
Ja és még hadd tegyem hozzá azt, hogy az autósok jórésze toleránsabb a motorossal szemben mostanában, és ezen komolyan meg is lepődtem, azért ez nem rossz! bezzeg amikor tavasszal a többiek is kitolják a motort, akkor majd úgy is begörcsölnek szokás szerint, köszönhetően az elvetemült mindenhol tolakodó robogósoknak. Dehát ez mindig így is lesz, már tudjuk.
De addig is előttünk még a tél.
Persze a mindennapi motorral munkábajárást csak ilyenkor hívom motorozásnak. De a hétem majdnem elmentem pestre, olyan szép idő volt, de amikor 8 itán jöztem haza, már örültem, hogy papírkutya voltam.
Ki
Mikor lehet már motorozniii?
2. ha nincs elegendő töltés, akkor be kell határolni, hogy a generátor-e a rossz, vagy a fesszabályzó. A generátor kimérhető, ezzel a fesszabályzó kizárható.
(a mérés: http://doktorchopper.blog.hu/2...)
Szükségem lenne egy kis segítségre!
Tavaly előtt kifingott a CDI-m.Elvittem szerelőhöz,aki megcsinálta,és cserélt fesszabályzót,mivel túltöltésem volt,és ez nyírta ki.
Tavaly nyáron akksit cseréltem cellazárlat miatt.Az új akksi 3 hónapig kifogástalanul működött,amikor egyszer megáztam,és lemerült.Azóta miden nyirkos időben történő motorozás előtt fel kellett töltenem.Mára már képtelen megforgatni a mocit,így csak tolásra indul,úgy viszont már az első durranás után is.Mi lehet a gond?Én arra gyanakszom,hogy a fesszabályzó nem enged eleget tölteni.kicsit bosszantó,h évente kell új akksit vennem.Előre is köszi mindenkinek a segítséget!
a találkozóra már van is egy-két ötletem.
ilyenkor a lemaradás megelőzése végett szoktunk egy kis rumot tenni a vbk-ba. annak idején legalább is így volt.
Egyébként én egy antialkoholista találkozót tervezek. Csak és kizárólag üdítők lesznek!