Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok
Az imént felhívott egy Virágós márka társ.
Hogy sajnos ő nem igazán ért a számító géphez, de olvasgassa a fórumunkat és lenne egy kérdése.
A kérdés: 125cm3 virágó létezik-e 92-es évjáratban.
Tegnap Ajkán voltam. 11°c verőfényes napsütés. Várpalotára érve iszonyatos köd és 2°c aztán hazáig maradt a fos nyálkás idő. Bolond egy tél ez.
Hát a jó nénikédet húzd itt az időjárással.
Bár most valahogy itt sincs igazán tél. A hőmérséklet miatt még lehetne motorozni. Csak szitál az eső. Így meg már nem is olyan.
Hat most itt is lehult a levego eleg jol. Hajnali 9 zimankos fok volt tegnap. Holnap viszont igazi motoros ido lesz. Ugyhogy gurulunk egy koveret.
Vagyok es figyelek.
Skype-n nem lattam uzenetet.
Pedig most is be vagyok kapcsolva.
Ha a nevével fémjelzett hsz.re kattintva írsz neki, emilt kap és tudja,hogy kerested. Úgy emlékszem írta,hogy a skype nem műxik. De lehet,hogy csak olyan meleg van ilyenkor lenyingrádban,hogy elment hűsölni a hegyekbe!
Éppen mondani akartam,hogy tök logikus(bár költségesebb) lenne ha Bea átülne a kormány mögé. Nekem volt olyan nőm aki utasból átment vezetőbe, mondhatom büszke voltam rá. Mondjuk ott más volt a helyzet, mert jogsi már volt, csak motor kellett.
Értem, s sajnálom.
Látom a hirdetését.
Kívánom hogy mielőbb sikerüljön neki eladni!
Nekem nem sürgős. És szívem szerint el sem adnám. Csak hát két motorral nem tudok motorozni. Bea meg nem akar megtanulni. No meg nem is lennék nyugodt.
A kereszt fiamnak meg más stílus tetszik. Még fiatal.
Az a szopóroller amikor 1020000ért veszel egy újszerű mocit és el kell adnod jókora bukóval,mert összetört a kocsid és kellene másik. Sajna Lajos így járt. Nem sokkal a tiéd alatt ott van az ő hirdetése is. 850ért. Ha nem tudnám,hogy milyen színű, azt mondanám narancs.
Igen. 25kw az 34le, de volt egy olyan érzésem,hogy a Zsoccca elnézte és az övé szerintem nem a fojtott verzió. Csak annyi történt,hogy lóerőt írt be kilowatt helyett.
December 31.-én stilszerűen motorozással búcsúztattuk az óévet. Elsején is jó idő volt. De valahogy nem volt érkezésem motorra ülni. Vagy fáradt álmos vagy még italos voltam, de nem volt kedvem nekiállni beöltözni.
Mostanában sincs valami hideg. Bár egy kicsit ki süthetne a nap. Mivel ebben a borús taknyos időben nem sok kedve van az embernek.
Bár ha jobban bele gondolunk már is jól jártunk. Ha most keményítene be a tél már akkor sem tarthat sokáig. Hisz január, február oszt itt a nyár!
Igen feltettem. Köszi hogy szóltál. 34 Kw és 46 Le legalább is tudtom szerint. Bár nem igazán hiszek benne, hogy most télen bár ki is érdeklődne.
A Barátod miért akarja sürgősen eladni? Mi a szopóroller?
Sziasztok!
Hogy tudnánk beszélni RC51?! Írtam már többször is skyp-on, de gondolom nem kaptad meg.

Üdv
Az enyém papíron 25 kw.
@Zsoccca. Látom te is feltetted a kicsikét, de nézd át a hirdetést. Szerintem kevés az a harmincakárhány ló! Esetleg Kw.
Még annyit,hogy a motor az Apródon van hirdetve és Zsámbékon megnézhető.
Üdv. motorosok! Egy minket olvasó,de nem regisztrált motorostársunk kérését tolmácsolnám. Eladó a motorja(535ös virgács) és megkért,hogy a fórumon is tudassam. Később a hirdetések között is ott lesz. A gép 2003 7. havi, 32kw teljesítményű, 8400kilométert futott, 2015 04ig vizsgás. Gyakorlatilag hibátlan motor. Az eladó neve, Albert Lajos. 06203170258. 850000ft-ot szeretne a gépért! Kényszer helyzet miatt kellene sürgősen elpasszolnia, jókora buktával(1020000ért vette). Ennyit tudtam Lajos. Remélem ezután nem lesz több szopóroller!
Szia Fabesz!Nem sürgős.Csináljuk úgy ahogy a múltkor.A fékkar nekem is probléma.Én már próbálkoztam majd megbeszéljük.
Tegnap kicseréltem az első fékbetéteket, mert megkoptak az elmúlt 18 év alatt. Még az eredeti gyári betétek voltak a 95-ös évjáratú motorban.
Arra van valakinek ötlete, hogyan lehet az első fékkart állíthatóvá tenni? Nincs nagy tenyerem és elég messze van a fékkar. A munkahengernél tudom, hogy lehet állítani mikortól nyomja azt be, de a külső (nyugalmi) helyzetbe egy kis rugó nyomja el a markolattól elfele irányba. Ez így nekem messze van, csak fogásváltással érem el rendesen. Sport motorokon lehet több opciót is állítani, de nem tudom pl rá lehet-e tenni egy ilyet a Viragora? És pl ott van a féklámpa kapcsoló is amit figyelembe kell venni, hogy megfelelően működjön.
Helló Zoccca,
Semmi különös nem történt, csak a kerek 10 év alatt -amióta 1100esem van- összegyűlt pár dolog. Rendet raktam a műhelyben és ezekre nincs szükségem. Hátha másnak meg igen.
Szia Ebadta,
Bocs, nem voltam gépközelben.
Ha kellenek a dolgok mehet postán is, de ha ráér még januárban egy gödöllői átvétel is megoldható ahogy a féktárcsákkal is tettük.
De délután felhívlak...
Miről van szó?
Már egy ideje nem tudok oda belépni. Tehát nem tudom megnézni.
Jó napot Mindenkinek és B.U.É.K.!
A csapatunk jót bulizott az éjjel és reggelre így néztünk ki.
Tiszta ügy. Csak vicceltem.
Üdv!
Motorozz.hu-n kaptál egy üzenetet