Tisztelt szaddi
Részemről OK.
Sajnálom, hogy nem tudtunk beszélni telefonon, de amikor jössz jövő év elején, fixáljuk az időpontot feltétlenül előtte. Gondolom, te is kiköltekeztél már így év végére, de semmi gond, félre téve a cucc.
A többieknek:
Már miféle tél ez a mostani?! Általában november közepén állítom le a gépet, de azóta is napi használatban van,
ma dec 23.-án +6 fok száraz út = természetesen belegurítottam a hétvégén szokásos 96 km-t. Persze bundakesztyű, meleg öltözék, 2 bögre forraltbor... Nekem tényleg jég meg hó kell, hogy átüljek autóba. Nem is értem, van aki közületek hogy bírja ki, hogy 3-4 hónapot pihenteti a gépet. Az meg dideregve gubbaszt letakarva, vagy a sötét tárolóhelyén .
Az enyém minden potya gázfröcssért hálásan röfög.
Ez a gép nem hidegen állva, hanem forrón robogva érzi jól magát.
De azért mindenki maga tudja, mennyit vállal be téli motorozásból.
Kellemes év végét mindenkinek.
Sziasztok!
Elraktam az aksim csepptöltőre...áruéjátok el nekem,h a kis dugókat kihúzva visszadugjam az aksiba,vagy maradjanak egész télen kihúzva? és ti egész télen így hagyjátok,vagy csak időnként töltögetitek?
Üdv mindenkinek!
Brumi!
Én 20w 50-et használok Motul 3000-et!A könyv +5 foktól írja ezt a viszkozitást de én 5 fok alatt úgysem motorozok.Illetve motorozok de robogóval,mondjuk meg is van a látszatja mert Kedd reggel balesetin kellett kezdeni a napot.
Katana!
Remélem jövőre Gerjenbe is levezeted a csapatot!Feltéve ha lesz rá jelentkező!
Kattanás
Vannak Yamahák / DTM850, Virgács 250, stb, / amelyekbe -ki tudja miért tervezték bele- a kupplung behajtásnál több fok holtjáték van. A láncos Virgácsnál, ha nincs fennt a lánc a kis lánckereket lehet ide-oda mozgatni pár fokot. A kardánosoknál a kuplung ha szabadon van, / a dekni le van véve / lehet érzékelni, ha mozgatják. Van egy internetes ismerősöm, aki DtM 850-ese 100 ezer fele megy ilyen kotyogással. Akkor vette észre amikor kuplungtárcsákat cserélt. Egyes fokozatban lehet érezni finom gázadásnál, alacsony sebességnél egy ici-pici rángatást. Ezért nem kell parázni.
Ahogy azóta még 2-3 ember is felhívott...
Nem tudom, hogy jár körbe a telefonszámom, ki adta ki első körben vagy hogy lett meg bárkinek, de nem örülök neki.
Szerintem maradj meg annál a Valvoline cuccnál amit a virgácsba öntöttél. A Virgácsba Repsol van, a Katanába Castrol(az ominózus). Mivel a nagy Drag blokkja lényegében meg egyezik a nagy virgácséval, Tormy az autentikus válaszadó.
Részemről OK.
Sajnálom, hogy nem tudtunk beszélni telefonon, de amikor jössz jövő év elején, fixáljuk az időpontot feltétlenül előtte. Gondolom, te is kiköltekeztél már így év végére, de semmi gond, félre téve a cucc.
A többieknek:
Már miféle tél ez a mostani?! Általában november közepén állítom le a gépet, de azóta is napi használatban van,
ma dec 23.-án +6 fok száraz út = természetesen belegurítottam a hétvégén szokásos 96 km-t. Persze bundakesztyű, meleg öltözék, 2 bögre forraltbor... Nekem tényleg jég meg hó kell, hogy átüljek autóba. Nem is értem, van aki közületek hogy bírja ki, hogy 3-4 hónapot pihenteti a gépet. Az meg dideregve gubbaszt letakarva, vagy a sötét tárolóhelyén .
Az enyém minden potya gázfröcssért hálásan röfög.
Ez a gép nem hidegen állva, hanem forrón robogva érzi jól magát.
De azért mindenki maga tudja, mennyit vállal be téli motorozásból.
Kellemes év végét mindenkinek.
januárban,februárban Pesten dolgozunk, ha még meglesz a kipufogó ,akkor valamikor elugrok érte!
Elraktam az aksim csepptöltőre...áruéjátok el nekem,h a kis dugókat kihúzva visszadugjam az aksiba,vagy maradjanak egész télen kihúzva? és ti egész télen így hagyjátok,vagy csak időnként töltögetitek?
Brumi!
Én 20w 50-et használok Motul 3000-et!A könyv +5 foktól írja ezt a viszkozitást de én 5 fok alatt úgysem motorozok.Illetve motorozok de robogóval,mondjuk meg is van a látszatja mert Kedd reggel balesetin kellett kezdeni a napot.
Katana!
Remélem jövőre Gerjenbe is levezeted a csapatot!Feltéve ha lesz rá jelentkező!
Vannak Yamahák / DTM850, Virgács 250, stb, / amelyekbe -ki tudja miért tervezték bele- a kupplung behajtásnál több fok holtjáték van. A láncos Virgácsnál, ha nincs fennt a lánc a kis lánckereket lehet ide-oda mozgatni pár fokot. A kardánosoknál a kuplung ha szabadon van, / a dekni le van véve / lehet érzékelni, ha mozgatják. Van egy internetes ismerősöm, aki DtM 850-ese 100 ezer fele megy ilyen kotyogással. Akkor vette észre amikor kuplungtárcsákat cserélt. Egyes fokozatban lehet érezni finom gázadásnál, alacsony sebességnél egy ici-pici rángatást. Ezért nem kell parázni.
Ha még nem vetted meg, ajánlom neked a GULF 15W-50-et. Garantált minőség és le tudom küldeni neked busszal, ha lemész a pályaudvarra érte.
Nem tudom, hogy jár körbe a telefonszámom, ki adta ki első körben vagy hogy lett meg bárkinek, de nem örülök neki.
Nagyából megnyugodtam. Remélem tavasszal, rendeltetés szerű használatkor nem fog jelentkezni ez a hang.