Lelkileg nagyon kivan. A 12 éves fiát is magával vitte a kanyarra, úgyhogy külön szar a történet. Nem tud aludni, reszket, sírógörcs stb. Sajnos teljesen antialkesz, ezért nincs ami tompítson csak az idő múlása. Éppen ma gondoltam rá,hogy idén lesz 23. éve,hogy nagyvasat vezetek, de még karcolásom se volt. Szegény kollégámnak ez már a második. 6 éve 1km.-re a telephelytől(Áporka) kiütötte egy Peugeot 206os a DAF 95ösnek az első futóművét,(frontális szembeelőzés) ott ketten haltak meg. Kegyetlen az élet.
Hát én nem hiszem hogy benned lenne a hiba.
Engem ugyan a bölcsőváz nem zavar. De az egy ülés annál jobban. Szerintem akinek csak egy személyes a motorja, kurva nagy zicert hagy ki.
Ugyan is ha ép van párom akkor hová ül? Ha meg nem szeret motorozni akkor meg nem is hiszem hogy az én párom. Ha meg ép nincs benzin tyúkom. Akkor meg szabad az ülés.
Nagyon sok szingli csaj örömmel motorozik egyet. Aztán út közben meg kell állni kávézni. S közben csak úgy mellékesen meg kell kérdeni, hogy mi a véleménye a szexről. Aztán ha igazán jó a véleménye, akkor az út további részében már a bot váltóban kapaszkodik. Én meg már kereshetem is a leágazó föld utat. S ha jó akkor meg is van a következő ülés bérlő.
No én ezért nem értem az együléses motorokat.
Hogy láttam-e. Gyerekoromban nekünk is volt. Nagyon finom sampion gombát lehetett szedni róla minden nap.
A Kollégádnak jobbulást kívánok. Gondolom elég szar lehetett. Még akkor is ha ő vétlen volt, és a Magnumban elég magason is ül. De akkor is megviselhette, a tudat és a látvány. De azért remélem fizikailag nem sérült!?
Köszönöm a válaszod. Akkor meg nyugodtam. Nem rendellenes ez a hang.
Természetesen tudok úgy menni hogy szinte soha ne kottyanjon.
Tavaszra tervezem az első olaj cserét. S akkor indítok is a gépnek egy szervízkönyvet. Csak hogy jómagam el ne felejtsem, hogy mit mikor cseréltem.
Mindkét olaj, motor és a hajtómű is Repsol lesz. S mindkettőbe kerül adalék. Vagy Metabond, vagy egy a számomra új. Valami kerámia adalék.
Ugyan azt tudja amit a Prolong, Metabond, is. Csak 100 000 Km-en ként kell bele tölteni. Mármint az adalékot. Természetesen az olajat ugyan úgy kell cserélni. Legalább is én cserélem.
Éppen most jutott eszembe a Prognózis koncert. Holnap délelőtt megbeszélem a Jocóval és hívlak. Sajnos hétfőn erősített műszakom lesz. A kollégám is meg a Magnum is harcképtelen lett a tegnapi balesetben. Ivászat biztos nem lesz, de szerintem megyünk!
Ózdról jött hazafelé a kollégám, aki a társam is. A kiskocsi egy jobbos kanyarban átsodródott a kollégám elé és az oldalával belecsapódott a Magnumba. Sajnos rögtön vége volt. Vezetek én is természetesen, már máshoz úgysem értek. A cég akinek dolgozunk 4 kocsival, nem kamionos cég, hanem gombakomposzt gyár és mi a készterméküket szállítjuk. Biztos láttál már olyan zsákot amiből gomba nő! Na azokat visszük, mint állat.
A kardanon sehol nem tudsz allitani ez ilyen. Nemelyik hangosabb nemelyik halkabb de ez jellemzo. Csak annyit tehetsz hogy ugy motorozol hogy minnel kevesebb kottyanast hallj. A hatso szoghajtasnal hasznalj jo minosegu olajat es keverhetsz hozza LUCAS adalekot ha lehet kapni. Ez egy suru gear oil adalek.
Na ma már én sem bírtam tovább. Ugyan ma is lett volna más dolgunk is de nem érdekelt. Majd ha rosszabb idő lesz.
Így hát kerültünk egy kicsit. 111 Km re sikeredet. St- Sámsonháza-Pásztó-Hollókő-Szécsény-St.
nagyon jó eset.
De közben hallgatóztam. Hallgattam a kardán holtjátékot.
Lehet, hogy nagyobb, és jobban halható mint az 535-ösnél?
Ugyan is ha alacsony sebesség fokozatban megyek, kis gázzal. S vagy ép vissza engedem, vagy ép ráhúzom a gázt, akkor bizony csattan egyet, egyet. Ugyan nem túl hangos. De az 535-ösnél sokkal ritkábban hallottam ilyesmit.
A Kardán holtjátékon lehet valahol, valamilyen módon állítani?
Robin62
A városunkban van valahol lehetőség krómos bukócsövet készíttetni. Vagyis bele toldatni az eredetibe?
Basszus jol feladod a lecket. Soha nem szerettem a brembot es most is ezt igazolja. Probalom magam elott elkepzelni mitol razodhat vissza a fekbetet. Milyen motor ez egyebkent?
Köszi ez nem ennyire egyszerű-a műszakin a fékpadon a levegős fék az nem megy át -ez fékez a fékkel nincs baj csak valamitől a tárcsa visszapofozza a fékbetéteket de csak a rázós úton -az egyenletes úton nem csinálja!
Mindent átnéztem ahogyan írtad -és nem lóg sem csapágy semmi-egyébként nemrég volt műszakin és a fékpadon kitűnő volt a fék- próbáltam kicsitrázós úton -ugyan az van -csak elsővel fékeztem és a féknyereg kézzel mozgatható és a pedált nyomkodva kb-3-4-és tökéletesen működik de 30-m-után a felére visszaesik a pedál és felpumpálva jó egy darabig
Hát ma szuper idő volt, gurultam is egy jót, pedig lett volna más dolgom is. Már nagyon hiányzott, nem bánnám ha ilyen irányban változna az éghajlatunk......
Engem ugyan a bölcsőváz nem zavar. De az egy ülés annál jobban. Szerintem akinek csak egy személyes a motorja, kurva nagy zicert hagy ki.
Ugyan is ha ép van párom akkor hová ül? Ha meg nem szeret motorozni akkor meg nem is hiszem hogy az én párom. Ha meg ép nincs benzin tyúkom. Akkor meg szabad az ülés.
Nagyon sok szingli csaj örömmel motorozik egyet. Aztán út közben meg kell állni kávézni. S közben csak úgy mellékesen meg kell kérdeni, hogy mi a véleménye a szexről. Aztán ha igazán jó a véleménye, akkor az út további részében már a bot váltóban kapaszkodik. Én meg már kereshetem is a leágazó föld utat. S ha jó akkor meg is van a következő ülés bérlő.
No én ezért nem értem az együléses motorokat.
A Kollégádnak jobbulást kívánok. Gondolom elég szar lehetett. Még akkor is ha ő vétlen volt, és a Magnumban elég magason is ül. De akkor is megviselhette, a tudat és a látvány. De azért remélem fizikailag nem sérült!?
Természetesen tudok úgy menni hogy szinte soha ne kottyanjon.
Tavaszra tervezem az első olaj cserét. S akkor indítok is a gépnek egy szervízkönyvet. Csak hogy jómagam el ne felejtsem, hogy mit mikor cseréltem.
Mindkét olaj, motor és a hajtómű is Repsol lesz. S mindkettőbe kerül adalék. Vagy Metabond, vagy egy a számomra új. Valami kerámia adalék.
Ugyan azt tudja amit a Prolong, Metabond, is. Csak 100 000 Km-en ként kell bele tölteni. Mármint az adalékot. Természetesen az olajat ugyan úgy kell cserélni. Legalább is én cserélem.
A kardanon sehol nem tudsz allitani ez ilyen. Nemelyik hangosabb nemelyik halkabb de ez jellemzo. Csak annyit tehetsz hogy ugy motorozol hogy minnel kevesebb kottyanast hallj. A hatso szoghajtasnal hasznalj jo minosegu olajat es keverhetsz hozza LUCAS adalekot ha lehet kapni. Ez egy suru gear oil adalek.
Így hát kerültünk egy kicsit. 111 Km re sikeredet. St- Sámsonháza-Pásztó-Hollókő-Szécsény-St.
nagyon jó eset.
De közben hallgatóztam. Hallgattam a kardán holtjátékot.
Lehet, hogy nagyobb, és jobban halható mint az 535-ösnél?
Ugyan is ha alacsony sebesség fokozatban megyek, kis gázzal. S vagy ép vissza engedem, vagy ép ráhúzom a gázt, akkor bizony csattan egyet, egyet. Ugyan nem túl hangos. De az 535-ösnél sokkal ritkábban hallottam ilyesmit.
A Kardán holtjátékon lehet valahol, valamilyen módon állítani?
Robin62
A városunkban van valahol lehetőség krómos bukócsövet készíttetni. Vagyis bele toldatni az eredetibe?
Akkor most te kamiont vezetsz? Miért gondoltam azt, hogy kamionos cégnél dolgozol de nem sofőrként?