Kemény volt az elmúlt éjszaka, kezdek magamhoz térni. Küldök egy képet a lendkerékről, a furatok osztóköre kb. 68 mm / nem pontos méret csak mérőszalaggal /.
Igen, pont ezért hívtalak fel anno. Mondjuk nekem akkor hallatta a hangot a gép, amikor egyesben elindult a motor, majd még nyomaték alatt behúztam a kuplungot (vagyis nem húzattam ki teljesen). Ekkor mintha kottyant volna benne valami. A többi sebességben nem csinálta, és akkor sem, ha egyesben kihúzattam és már akkor váltottam 2-esbe, amikor nem volt húzatás.
Nekem sajnos lenne egy kérdésem.
Tegnap mikor járattam az 1,1-es virgácsot.
S gondoltam egyet. Had mozogjon a kardán olaj is. S betettem a egyesbe. Közép sztenderen állva fogott a kerék. S egy fémes klattyogást hallottam. Mintha a bloknál lévő kihatástól jött volna a hang.
Mi lehetett ez? Remélem csak azért csinálta mert levegőben lógott a hátsó kerék.
Ma már nemtudom megmérni mert a Ghosts MC évzáró bulijába megyünk és indúlni kellene. Holnap megmérem és megírom. Úgy gondolom, hogy jónak kell lennie.
Szia!
Le van még szedve a lendkereked? Megkéne mérni a három lehuzó csavar egymástól való távolságát, hogy jó e hozzá az 535-ös lehuzója.
Erről beszélek, mutatom.
Nem, kifér a pumpa a lendkeréktől. A lánc gyárilag olyan laza, amilyen.
Az imbuszokat valóban csak normális CR-V szettel érdemes birizgálni, mert a gyenge anyagú szerszámot megeszi reggelire.
Kemény volt az elmúlt éjszaka, kezdek magamhoz térni. Küldök egy képet a lendkerékről, a furatok osztóköre kb. 68 mm / nem pontos méret csak mérőszalaggal /.
Tegnap mikor járattam az 1,1-es virgácsot.
S gondoltam egyet. Had mozogjon a kardán olaj is. S betettem a egyesbe. Közép sztenderen állva fogott a kerék. S egy fémes klattyogást hallottam. Mintha a bloknál lévő kihatástól jött volna a hang.
Mi lehetett ez? Remélem csak azért csinálta mert levegőben lógott a hátsó kerék.
Aki megadta, annak elküldtem....karácsonyra!
Le van még szedve a lendkereked? Megkéne mérni a három lehuzó csavar egymástól való távolságát, hogy jó e hozzá az 535-ös lehuzója.
Erről beszélek, mutatom.
Az imbuszokat valóban csak normális CR-V szettel érdemes birizgálni, mert a gyenge anyagú szerszámot megeszi reggelire.