Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azt hogy javított gumival veszélyes közlekedni, kicsit fentartással fogadom. Hisz az autók is futnak javított gumikkal. De majd utána járok a dolognak.
Gondoltam, hogy jó kis vitatéma lesz ez a holtszezonban .
Akinek van javított tömlő nélküli gumija motoron, megírhatná a tapasztalatait.
Volt nekem trabant is meg zsiguli is. Sokáig jártam szálszakadásos kopott szar gumikkal(erre volt pénzem) gond nélkül, viszont ez inkább a szerencsén múlott, ma már nem tenném. Amit a szpréről írsz jogos, de ha már itt tartunk van nekem jó sok 99-ben lejárt festékem, csavarlazítóm, és működnek szépen...
Tormy és Zsocca!

Látszik, hogy kimaradt az életetekből a Trabant! A gyári tartozékként adott defektjavítónak sokszor vettem hasznát, nem volt a javított kerékkel gondom. Volt olyan Pneumant abroncs hátul, amiben több javító csík is volt, Csehszlovákiát és Lengyelországot jártuk, amikor defektes lett. Utána még ment több, mint 10000 km-t gond nélkül. Mennyivel biztonságosabb egy belső tömlőre felragasztott folt, mint ez?...pedig azt még használják a gumisok bőven. Tormy, azt a sprayt dobd ki nyugodtan és vegyél helyette másikat
Szemely szerint a vulcan 2 literes nagyon megfogott. Hihetetlen mennyire kezes a nagy tomegehez kepest, elmeny vele motorozni. Ismerve az 1500-os modellt nem hittem hogy ennyire eltalalt gepet keszit a kavasaki. Csak ajanlani tudom. Van par a kornyeken ugy mint VTX 1800 de egyiket sem kell a kotelezo szervizen kivul masra szervizbe hozni. A fogyasztasa a hondanak kicsit magas ami nem tetszik. Mindketto csendes halk jarasu. Az 1.8-as intrudert nem ismerem.
Katana!

Csak kíváncsiságból kérdezem, hogy mennyi az annyi?
Zsocca!

Tudomásom szerint a gumijavítás tömlő nélküli keréknél csak ideiglenes szükségmegoldás, szóval ha kilyukad a gumid és megfoltoztad a csíkkal, vagy belefújtad a trutyit, hazamehetsz vele, de utána csere a megoldás sajnos (ha nem akarsz kockáztatni). Persze biztos lesz aki szerint meg lehet javítani, de itt az életed múlhat rajta. Javított gumival én nem tudnék nyugodt lelkiismerettel utast vinni mondjuk.
Speciel én 5 éve hordok egy szprét a tatyómban, még nem volt rá szükség. Anno a 250-es viragoval simán hazamentem leeresztett gumival, és csak a végén vettem észre "mintha kúszna a hátulja" hogy lyukas.
Sziasztok! Jocó barátom visszautasíthatatlan ajánlatot kapott a trudira amit sehol nem árult. Váltótípusként a Honda vtx1,8, a Suzuki intruder1,8, meg a Kawasaki vn2,0 merült fel. Ha valaki tud a fenti óriásokról használható információt, ne tartsa magában. Majd megköszönöm.
Min: 9 bar
Max: 12 bar
Max diff. 1 bar
Jóestét kívánok!

Ha van adatotok a 81-83-as xv 750-es kompresszios értékeiről / max, min, átlag, hengerek közötti eltérés, / kérem osszátok meg velem.
Üdv.: Fred
Persze, lehet kapni, motorosboltokban is láttam ilyet. link
Így gondoltam.
Azt sem tudtam, hogy létezik ilyen. Úgy gondoltam, hogy csak gumis tudja javítani. Aztán valaki mondta, hogy ő ott az út szélén is meg tudja oldani a problémát. Hát hittem is meg nem is.
De így akkor nem néznek majd hülyének ha ilyen javító készletet keresek.
Persze van otthon is, csak a képet akartam mutatni. szerintem minden komolyabb benzinkút is árul.
Köszi
Keresek valami közelebbit. Hátha kapok ft-ért is.
http://www.amazon.com/gp/aw/d/...

Ez tökéletes. Lehet még kapni olyan szodasszifon alakú patront amivel felfújod a gumit vagy ha van táskád akkor pici kompresszor.
Sziasztok.
Eddig defekt javítót, és tartalék belsőt hordtam magammal, de a nagy vashoz már nem kell belső.
A defekt javító spré továbbra is jó. De azt hallottam, hogy a tömlő nélküli gumikhoz létezik valami javító készlet amivel az út szélén is ügyesen orvosolni lehet a problémát.
Tud erről valaki valamit?
No mi történt?
Úgy látom mindenkinél közbeszólt a tél. S már téma sincs a motorozásról?
Közbeszólt a tél, áll a projekt. Még nem volt szerencsém rendesen kipróbálni, a hangolás közepén állt be a hideg.
Az eddigi tapasztalatod, fogyasztás, nyomatákosság? Érdemes volt átalakítani?
Ami a videón látható és amit már korábban leírtam. Újdonság ezen felül nincs.
Az átalakításról több részletet elárulsz nekünk? Milyen stádiumban vagy?
Szakállas poén a fehérnépről: Dupla költség és feleannyi élvezet!
A cél választja ki a megoldást. Nálam az a cél, hogy alulról toljon. A két karbis felállással jobban megy az öreg tehén, mint a mostani 750-800-as V2-esek többsége, a legtöbbet reggelire megeszi, ha hosszú egyenesben ki kell húzatni. De nem vagyok sietős típus, jobban örülnék, ha 50 kiló málhával és fehérnéppel lenne rugalmas elindulástól vagy emelkedőn.
Akkor valószínüleg azért gondoltam, mert általában egyre nagyobb max. fordulatszámú motorokat gyártanak, ebből következik, hogy ezek hengerenként kapnak karbit. Én meg aszittem, ez a fejlődés útja
Tényleg? A HD majd 100 évig készült így. :)
Alacsonyabb fordsz. tartományban javul a hengertöltés, nő a nyomaték. Magasabb fordulaton érezni csak a hátrányát, a felére csökkent szívó keresztmetszet nem engedélyez 7-8 ezernél magasabb fordulatszámot. De ez egy nagy V2. A kutya se akarja hajszolni. A fogyasztás is csökken a külföldi tapasztalatok alapján.
És az miért jó? Azt gondolnám, hogy az visszafejlődés.