Természetesen kintről rendeltem én is , hiszen ha belföldi kereskedő beszerzi akkor a duplája. Egyébként nagyon rá éreztél mert 80.000 az reális. Szinte minden alkatrész már a szekrényben lapul, kivéve az 1-es henger feszítő láncvezetője. A 82.000-be benne van 4 liter olaj és egy olajszűrő is.
Jól látod a dolgot. Amit feltétlen megakarok csinálni: vezérműlánc csere, vezetők cseréje, szelepcsere, szelepszár szimeringek,komplett új tömítések és ami még közben felvetődik.
Valószínű, hogy a télen szerzek némi tapasztalatot a 750-es szereléséből. Az idény utolsó napján megadta magát a gépezet. Az alkatrészek beszerzése már 82.000-nél tart.
Igen. :) Ami EU-ban Intruder, az nálatok odaát Boulevard.
Ami itt M1800, az kint M90, köbinch-re van átszámolva, azonos jelzőbetűvel. Ami kilóg a sorból, az az S széria (S40/S50/S83), az nálunk LS és VS típusjellel ment, de már jó ideje nincs forgalomban. Ami kár...
Jutiseszembe... Persze, hogy ugyanaz, hiszen az összes blokk jóformán egyforma. Az 1100/1000/920 kompresszióviszonya 8.3, a 750-esé 8.7, a 700-asé pedig 9. Mint látod, nincs nagy eltérés köztük, simán passzol a leírt kompressziótartomány mindegyikre.
A hivatalos angol nyelvű szervizkönyv adatait írtam le neked. Ha mindenhol ez van, az nem véletlen, a legtöbb japán motorra rámondható ugyanez az értékskála, aminek 8,5-9:1 körüli a sűrítési viszonya.
Blackiex köszönöm a gyors választ. Én is ezeket az értékeket találtam a neten, csak biztos akartam benne lenni. Érdekesnek találtam, hogy 81 és 97 között mindeggyikre ez az érték van megadva.
Üdv.: Fred
Ja ja igy mar tudom! Boulevard M09 amirol beszelunk. Bocs tul sok motor fordul meg nalunk meg hat oregszem is meg az asszony agyilag kikeszit.
Suzukinak a kupplungjaval vannak gondok, nem mondom mindnek de amik itt jartak azoknak volt. Elindulaskor berag es rant egyet. Amelyiket meg szetszedtem arrol az anya tekeredett le es osszeszoritotta kupplungot. Nincs igy jo tapasztalatom veluk.
A vevő egyszer már tett ajánlatot a vasra a nyáron,csak akkor nem akart motor nélkül maradni a Jocókám. Most megint előkerült és ennyi. Vannak ilyen esetek is,csak ritkán. Amikor a Thesist vettem éppen 2 éve árulta a váci S.P.Q.R. az autót és teljes lemondásban voltak, hogy ezt eladni lehetetlen, aztán meg de. Ilyenkor aztán lehet pofátlanul cigánykodni. 4 új gumi(17es,misi) új akksi, -8kiló. Mégis örült a főnök nekem, aki egy Maserati Quattroportéból szemlélte a halandókat. Hátha valaki rárepül a te virgácsodra!
Sziasztok!
Lenne valakinek javaslata kipróbált szerelőre, aki az 535-ös porlasztókat rendesen átnézné/kipucolná/behangolná? (Pestlőrinc, Kispest és tágabb környezete.) A téli holtszezon alkalmas lenne ilyesmire.
Lassan már nyakunkon az ünnepek, ezért előre is boldog karácsonyt mindenkinek!
Tomi
Ez hogy jön össze? Már mint hogy nem is árulta és kapott egy vissza nem utasítható ajánlatot.
Velem miért nem történik ilyen?
Mondjuk az idén a Szorospataki találkozón, vagy hárman oda jöttek, hogy eladó-e a motorom. De nem adtak vissza nem utasítható ajánlatot. Sőt szerintem elég olcsón szerettek volna vásárolni.
Szerintem, valamilyen szinten neked és Tormy-nak is igaza van.
Én egyenlőre a következő képen gondolom. Verseny használatnál biztos, hogy nem ajánlott javított gumival menni. Kicsit másabb igénybevételnek van kitéve. De utcai használatnál, és kellő körültekintettel szerintem nem vészes. Úgy gondolom, hogy ha netán defektet kapok akkor ott helyben megjavítom, s az első adandó alkalommal irány egy profi gumis. Aki leellenőrzi a javítást. Vulkanizálja, süti is ha kell, aztán centír. És lehet nyugodtan tovább menni. De a témának utána érdeklődöm egy gumis ismerősömnél.
Általában ők tudják, hogy mit szabad és mit nem. Mivel a munkájukért felelőséget is kell vállalniuk.
M90 = M1500 lenne
M109 = M1800 és Marauder itthon a neve az M szériának.
Ami itt M1800, az kint M90, köbinch-re van átszámolva, azonos jelzőbetűvel. Ami kilóg a sorból, az az S széria (S40/S50/S83), az nálunk LS és VS típusjellel ment, de már jó ideje nincs forgalomban. Ami kár...
Blackiex köszönöm a gyors választ. Én is ezeket az értékeket találtam a neten, csak biztos akartam benne lenni. Érdekesnek találtam, hogy 81 és 97 között mindeggyikre ez az érték van megadva.
Üdv.: Fred
Suzukinak a kupplungjaval vannak gondok, nem mondom mindnek de amik itt jartak azoknak volt. Elindulaskor berag es rant egyet. Amelyiket meg szetszedtem arrol az anya tekeredett le es osszeszoritotta kupplungot. Nincs igy jo tapasztalatom veluk.
Lenne valakinek javaslata kipróbált szerelőre, aki az 535-ös porlasztókat rendesen átnézné/kipucolná/behangolná? (Pestlőrinc, Kispest és tágabb környezete.) A téli holtszezon alkalmas lenne ilyesmire.
Lassan már nyakunkon az ünnepek, ezért előre is boldog karácsonyt mindenkinek!
Ez hogy jön össze? Már mint hogy nem is árulta és kapott egy vissza nem utasítható ajánlatot.
Velem miért nem történik ilyen?
Mondjuk az idén a Szorospataki találkozón, vagy hárman oda jöttek, hogy eladó-e a motorom. De nem adtak vissza nem utasítható ajánlatot. Sőt szerintem elég olcsón szerettek volna vásárolni.
Én egyenlőre a következő képen gondolom. Verseny használatnál biztos, hogy nem ajánlott javított gumival menni. Kicsit másabb igénybevételnek van kitéve. De utcai használatnál, és kellő körültekintettel szerintem nem vészes. Úgy gondolom, hogy ha netán defektet kapok akkor ott helyben megjavítom, s az első adandó alkalommal irány egy profi gumis. Aki leellenőrzi a javítást. Vulkanizálja, süti is ha kell, aztán centír. És lehet nyugodtan tovább menni. De a témának utána érdeklődöm egy gumis ismerősömnél.
Általában ők tudják, hogy mit szabad és mit nem. Mivel a munkájukért felelőséget is kell vállalniuk.