Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Két henger, egy karbi.

Itt tartok:
http://www.youtube.com/watch?v...

És ez a cél:
http://www.youtube.com/watch?v...
Mire készülsz a porlasztóddal? Valószínüleg lemaradtam valamiről.
Mint mondtam, nem forrasztottam le róla a vezetékeket, így néztem meg a folytonosságot (minek? nem tudom). Ha a valahová elmenő 2 vezeték össze van kötve, akkor is zártat jelez a műszer.
Még egyszer köszi, nélküled azt sem tudtam volna meg, hogy ilyen létezik egyáltalán.
Nincs, de a garázs ajtaja féloldalt nyitva van, a kipufogó az ajtó felé néz, fulladás kizárt.
Hülye vagyok, elismerem, de nem annyira. :)
Szénmonoxid mérőd-jelződ van?
Akksi a lakásban, havi egyszer kivisz és felfűtöm a motorral a garázst. Bár most a karbit is levehetném és behozhatnám, mert 30 másodperc a művelet.
Attól viszont, hogy folytonos zárt állapotban van, nem éppen nevezhető épnek az alkatrész. Szerintem kend meg rendesen, lehetőleg zsírral, mert az kocsonyás és csillapítja a rezgéseket.
A teleltetésnél, azért kíváncsi lettem volna, hogy te melyik módszer mellet döntöttél. Sokunknak etalon vagy a motorok terén.
Én már nem bánom. Ha tovább tudok lépni, akkor most nem motoroznék. S ez sokkal jobb.
Most már nem csak rohanásból áll az egész életem.
Köszi!
Akkor vákum nem szükséges bele, tehát a csővég letörése miatt még nem feltétlen kuka. Hogy miért mutat most zárást, azt nem tudom, de azt sem, hogy hova megy a két vezetéke. Azt, hogy a kék henger alakú fogaskerékben lenne a mágnes, azért tűnik valószínütlennek, mert egyrészt elég kicsi az átmérője, másrészt elég gyorsan forog. (1 ford nem 100 m) A bemenő tengelyen van egy csiga, és az forgatja, tehát a 2. fogaskerék. Aztán ennek a végén megint egy csiga, és így tovább.
De persze ez már csak kavicsrágás, mivel a relém nem alkalmas a jel fogadására. Viszont jó, hogy tudom, mert ha egyszer valamiért index-relét kellene cserélni, akkor figyelembe veszem.
Köszi a segítséget!
Egyszerű. Az üvegcsőben két fém lemez látható, egymással átfedésben. Az egyik mágnesezhető fémből van, a másik nem. Ha mágnes kerül a relé közelébe, a mágnesezhető fémnyelvet maga felé húzza, ami elhajlik és hozzáér a másik érintkezőhöz. Nyugalmi állapotban értelemszerűen szakadás, mágneses térben rövidzárként viselkedik.
A mágnes egy olyan műszer esetében, ami fel van készítve erre, a számláló 0.1 km-es, azaz jobb szélső tárcsájában van, esetleg a kék rúd alakú csiga belsejében van, körbeöntve műanyaggal.

https://www.cdli.ca/courses/is...
Semmit, amit ne tudnál.

1994 Yamaha XV1100F-L VIRAGO 1100 - GREEN

A korábbi vitára való tekintettel nem írom le, én hogy teleltetek. A hidegre való tekintettel a karburátor mókolás szünetel.
Emlékszem a történetre. Tisztellek amiért nemet tudtál mondani. Nekem már a Henri Toivonen halála is nagyon fájt vagy korábban a Gilles Villeneuve-é. Nagyon tiszteltem az ilyen halálmegvető bátorságot. 1985ben Toivonen a Portugál F1 GP. helyszínén olyan időt ment a Lanciával, ami az F1 esek között a 6. lett volna edzésen! Nagy baj,hogy később már nem volt lehetőséged.
spay=spray, magyarul szpré
Meg ha már szétkaptam az órát, szerinted hol lenne érdemes meg kenni? A forgó mágnest látom, meg a hajtás részt kívül. (képek)
Esetleg láncspay?
Közben rájöttem, az utolsó képen levő relék közül a kisebbik az indexé, és ebből sajnos az is következik, amit korábban Te mondtál, hogy nincs bekötve a reed relé. Ez az index relé olyan, mint az én rajzomon, csak egy barna, és egy barna-fehér vezeték megy bele, tehát nincs is lehetőség a reed relé csatlakoztatására.
Tehát kénytelen leszek továbbra is félaut. index nélkül létezni.
Azért a reed relé működése érdekelne továbbra is kíváncsiságból.
No, akkor blacki-hez szólnék!
Szíjjel szedtem a műszert (km-óra) Megtaláltam az általad említett reed relét. (lehet, hogy el is barmoltam, mert kissé lepattant az üvegből kiszereléskor, képen jobb oldalt látszik. (látszik?)
Tehát a kérdéseim a következők:
Közvetlen a relé mögött a müszerben van egy kék műa. hengerszerű fogaskerék, mely nem valószínű, hogy bármit is tudna mozgatni, ami a relé előtt menne el. (kép) A végén csigával hajt egy másik fogaskereket.
Na, de nem is ez a lényeg. A relé hogyan tesztelhető? ki kell-e forrasztani a teszteléshez. Így bent műszerrel zártat mutat, de lehet a vezeték másik vége is zárt (az indexrelében)
Minek a hatására nyit, ill. zár. (fém, vagy mágnes halad el előtte?) csavarhúzót próbáltam mozgatni előtte, attól nem kapcsol ki a zindex.
Még tettem egy képet az oldaldekli alatti relékről, melyik a zindexé? (gondolom a sok vezetékes) Ide már nem jön a zöld fehér kábel.
Ja még annyit, a reed relébe valóban egy fekete, és egy zöld fehér megy, egy másik fekete, meg egy kék a világítás.
blackiex
Ha zavarhatlak, lenne egy pár kérdésem.
Motor szám: 1TE054188
Alváz szám:JYA1TEE05RA054188
Neked ezek az adatok mit mesélnek?
És hogy te miként telelteted a motorod?
S Hogy állsz az egy karbiosítással?
A hab a tortán az hogy a biztosítók a beszedett pénz negyedét sem forditják kárrendezésre. Ez egy két évvel ezelőtti adat. A baleseti adón kivül is megy még az államnak, meg a pénz nagy részét a biztosítók felélik.
Én se nem ezektől sem az előzőektől nem várok semmit. Sőt a helyükben én is ezt csinálnám.
Hogy miért? Erre egyszerű a válasz: mert megérdemli. Hogy a csekély számú kivételt miért, az már nehezebb kérdés.
Ezektől Te még tisztességet vársz el? Hahahahahah...
Te kis naív.
És a kötelező biztosítás egy bizonyos százaléka, nem az államhoz folyik be?
Miért kell hülyének nézni a népet?
Bocs az of ért.
Igen a legkirályabb volt abban az időben. De reálisan gondolkoztam, és szeretem az élettett.
No meg egy évvel az első liszencem megszerzése ellőt, halt meg egy Lanciában Ajtai Sanyi. Ha még emlékszel rá.
Lipták intézte az egyik világbajnkságon szereplő autó megvételét a Posta bank megbízásából. Aztán a bank kereset bele pilótát. De szerintük mindenki túl sokat kért.
Ezért beültették Liptákot. Aki előtte csak Ladával versenyzett. Tehát nem volt fokozat. Túl nagyot lépet. Először beültettek mellé egy idősebb, tapasztaltabb navigátort. Aki úgy vélekedett, hogy ezzel a négy kerékre fektetett rakétával, meg is lehet halni. No ő először visszafogta, a nem elég tudással rendelkező Liptákot.
A posta bank nem volt elégedett a sikertelenséggel, ezért le cserélték a navigátort. Be ültették Ajtait. Aki elég fanatikus, és siker éhes fiatal navigátor volt ahhoz, hogy megpróbálja kihozni a maximumot a pilótájából. S addig hajtotta a Liptákot, amíg be nem következett a baj. Mikor egy egyenes szakaszon 200 km/h-nál érthetetlen módon letértek az útról, berepültek a fák közé. Öles fákat törtek 1.5 m magasan ketté. A Lancia kettészakadt. S mivel az öv hátsó két pontja a hátuljába van rögzítve, így az öv a navigátort üléssel együtt kitépte a kocsi elejéből. Plusz a bukócső B oszlopa még tarkón is vágta.
Nem az volt a csoda, hogy Ajtai meghalt hanem hogy Lipták túl élte.
Szóval mielőtt elkezdték nekem intézni az első liszencem, az egyesület vezetője leültettet, és betette nekem a balesetről készült videót. S azt mondta, hogy ezt most megnézed és utána döntesz, hogy tényleg elkezded-e.
Tehát akkor nagyon nehéz volt vissza utasítani azt az ajánlatot. De most már nem bánom. Nagyon kicsi let volna annak az esélye, hogy én egy isten áldotta tehetség vagyok, és fel tudok nőni a technikához, minden átmenet nélkül. Nagy esélyem lett volna egy tolókocsira, vagy egy tepsire.
Persze a 2000-es évek elején már jöhetett volna egy hasonló ajánlat, akkor már gond nélkül meg mertem volna lépni. De akkor meg nem jött.
A baleseti adót az állam szedi, a biztosítókon keresztül, mint nem létező adónemet. Semmi köze a kötelezőhöz, csak ugyanazon csekken fizetjük be, mert egyre kevesebb az adó.....