Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Megköszönöm, ha sikerül!
Ha meg tudom oldani, kiugrok holnap, és megnézem neked
Köszi, pénteken elgurulok arra! Megnézem!
Én tegnapelőtt vettem Kispesten, akkor volt jócskán az Europark melletti Aldiban, azóta nem voltam ott. Katana meg tegnap kapott Vecsésen, ha jól tudom..
Igen, bocsi, azt akartam írni, de ezt a kettőt mindig keverem! Nálatok még kapható?
Az Aldi árulja a töltőt, nem a Lidl. És lényegesen jobb a Conradosnál, mert többféle funkcióra állítható, az mellett, hogy automata.
100 mA folytonost vagy szaggatott alacsony áramút szinte minden automata tud.
Mindegyik tudja a csepptöltést? Magyarul leszarva az egészet rajta hagyhatom a töltőn az akksit tavaszig?
Ilyen paraméterekkel szinte bárhol. Teljesen átlagos automata töltő.

Pl.:
http://www.conrad.hu/conrad.ph...
Nekem is kéne ilyen LIDL féle akksi töltő, a gazdagréti boltban nem volt, megkértem apámat, nézze meg....
Szerintetek hol lehet még kapni?
A Metabondtól nem lesz folyósabb az olaj hidegen.

Ez kb. olyan, mintha azt mondanád, hogy ha a hűtőhideg főzeléket megsózom, akkor leves lesz belőle.
Durrog az Tamás, csak kb. 5000 vagy a felett. Így lett beállítva.
Érdekes. Nekem meg az stp után durrogott, de motorfékben egy kicsit mindig. Nem zavar. Ilyen 22 éve. A virgács meg nem durrog sosem. Gyula biztos rendezte a porlasztókat, vagy nem tudom de nem durrog soha Hatalmas 250km a tapasztalatom.
Illetve az idén tavasszal nagyon durrogott motor féknél, aztán kapott vagy két STP-t s nagy nehezen rendbe jött. Hála az égnek. Nem szerettem volna piszkálni. Én annak a híve vagyok, hogy ha csak lehet akkor elkerülöm a szétszedést. (Legjobb állapot a gyári állapot!) Legalább is szerintem.
Nem
Még az 535-ösről beszélgetek. Az 1,1-es ről még nincs tapasztalatom. De annak is mikuni karbija van.
Az új? (1.1)
Oké
Mindenki más kép csinálja.
Az olaj ridegsége miatt van benne Metabond. De nem szeretnék tavasszal a karbival kínlódni. Így is Tavasszal egy STP- vel kell kezdenem. Mert nem tökéletes a motor.
Nem gondolod komolyan? Nyáron 20-25°c az olaj. Télen 0 vagy amennyi van a garázsban(ha ott tartod). Ha nem akkor amennyi a külső hőmérséklet. A nyáron szépen folyik az olaj indításkor is. Fagypont alatt inkább nyúlik mint a méz. Amikor megmelegszik akkor ken tökéletesen. Minél később melegszik meg, annál később ken tökéletesen. Józan paraszti ésszel agyalok. Még valami. Mi aztán pont nem a hígfolyós szintetikus olajokat használjuk. De tényleg veséztük már a témát. Különben sem meggyőzni akarlak, csak "dumálunk".
Ahogy gondolod. Tavaly már ezt kiveséztük. Mindenki úgy telelteti a motorját ahogy ő jónak látja.
Én azért indítgatom, mert nem szeretném ha a karbiban több hónapi álló benzinből kicsapódó trutyi dugulást okozna tavaszra. Amit itt a fórumon minden tavasszal olvasok. A hideg indításról meg csak annyit, hogy szezonban is minden alkalommal hidegen indul a motor. Nem kell felpörgetni míg el nem érte az üzemi hőmérsékletet, és szerintem nem károsodik többet, mint a nyári hideg indításnál.
Addig csak pihizzen! Hamar kezdem a rontást.
Mondanom sem kell,hogy egyáltalán nem úgy gondoltam az akksit ki akciót ahogy te leírtad. Mi a gyásznak levinni havonta indítgatni az akksit,ha már egyszer kin van. A hideg indítás ami a legjobban koptatja az egymáson elmozduló alkatrészeket. Dehogy vinném én le havonta ha már ki kínlódnám. Majd amikor elkezdem a szezont. Addig csap pihizzen!
Hát az enyémet nem tudom hogy hány éves lehet.
2011-ben ezzel vettem a motort.
Megpróbálunk értekezni Jogo szerelőjével és komplett karbi felújítás.
Nem is akkor van a probléma amikor új, vagy 2-3 éves, hanem később. Meg nekem tök egyszerű a téma és szeretek vele szarakodni.
Hát az durva. Valami nagyon nem kóser a karbiban. Lehet, hogy a tűk is el vannak állítva, és a túl sok anyaghoz van hangolva a levegő.