Én még soha nem töltöttem a motor aksiját.
535-ösről van tapasztalom. Két tél. Szívás kivenni. Lakásba fel. Havonta le. Szívás be tenni is. 15 perc járatás. Aksi, ki, és fel. Majd egy hónap múlva újra. Márciusig. S soha nem kellet még töltögetnem. Bár le is kopogom.
Nekem az 535-ös fogyasztásáról a tapasztalatom.
Ha mentem vele egy karikát és rátankoltam, akkor nagyon durva adatok jöttek ki. Mindig sokra jött ki a fogyasztás. De ha üres, tartalékos tankra tankoltam tele, akkor jó let. (4,3-4,8-ig)
Hogy az miért van így azt nem tudom. De így tapasztaltam.
Van aki mindig benne hagyja. Szerintem is jobb, ha a meleg lakásban telel. Az 535ös-ből elég szívás kivenni de szerencsére a nagyból tök egyszerű. Megvettem ma én is és rögtön nekiláttam a foglalkozásnak.
Tisztelt szaddi
tegnap a reglapodon megtalálható citromládádban minden ezirányban feltehető kérdésedre megpróbáltam választ adni, legalább azt nézd meg.
Részemről még áll a vásár.
Oké, köszi, akkor én is veszek egy ilyet, most már 5 éves az aksim úgyhogy lehet szükség lesz rá. (szégyellem magam de 2 télen is csak simán benne hagytam a motorban, néha beindítva)
Szia!
Ez tökéletes töltő a motor aksihoz, a 3,8A, az a maximális töltőárama, de csepptölt is, vagy amit akarsz, azt csinál. 0,07A is tud. Feltölti az aksit, utána szintentart, szinte teljesen automatikus, csak azt kell megadnod neki, hogy mit szeretnél csinálni vele. Kifejezetten érdemes megvenni szerintem, ezért az árért nem kapsz ilyen tudásút.
El kell oszlassak egy tévhitet: egyik sem tölt mindig a ráírt értékkel!
Annyi a MAX, amit tud. Az akku merültségének függvényében automatikusan szabályoznak. Ezek már nem a ruszki, konyhaszekrény méretű vasládák, amikkel anno a Wartburg akksiját töltöttük.
Én is akarok venni valami motoros töltőt mert a kocsimhoz való 4A-t tölt, és úgy tudom hogy 1A lenne ideális.
A leírás szerint az aldis 3,8A-val tölt 12V-nál. A készülékre is ez van írva?
Hogy a fenébe tudsz ennyi mindent......
Ámulok. Mert azt még értem, hogy egy típust ennyire ismer az ember. De ez már - legalábbis számomra - több mint műszaki érzék.
Lehet, hogy csak 920-asra vonatkozik, a Viragotech-en írták anno, hogy évjáratfüggő, de típust asszem nem említettek. Egy a lényeg: kétféle fedő van, senki ne kapjon szívrohamot, ne higgye, hogy hiányos az övé, ha kinyitja a blokkot.
Igazából mindegy is, ez a lánc nem nyúlik, a pumpa piszok könnyen forog és nem is zajol. Nincs jelentősége a fedél formájának.
Nem is tudom mit mondjak. Rengeteget zabál az 535ös és nem azért, mert Sanyi gyilkolja. Miután megvettem Gyulától a verdát gurultunk együtt egy kicsit néhányszor. 67km-re 4,95 liter és hasonlók. Max 100as tempó, semmi füst, 2000et futott gyertyák. Tanácstalanság van. Nem működik a tartalék. Viszont 2 hónap állás után egy pöcc és indul. Érthetetlen. Sajnos az én szerelőm másnak nem csinál motort. Fekti műhely nem javít csak cserél és elég húzós. Valami ötlet? Membrán szakadás? Találgatok. Meg kéne csinálni. Sanyi asztalos nem ért hozzá. Nem is akar. Folytassam? Ha nincs a töltő hívlak és kérem a megvételét.
535-ösről van tapasztalom. Két tél. Szívás kivenni. Lakásba fel. Havonta le. Szívás be tenni is. 15 perc járatás. Aksi, ki, és fel. Majd egy hónap múlva újra. Márciusig. S soha nem kellet még töltögetnem. Bár le is kopogom.
Ha mentem vele egy karikát és rátankoltam, akkor nagyon durva adatok jöttek ki. Mindig sokra jött ki a fogyasztás. De ha üres, tartalékos tankra tankoltam tele, akkor jó let. (4,3-4,8-ig)
Hogy az miért van így azt nem tudom. De így tapasztaltam.
tegnap a reglapodon megtalálható citromládádban minden ezirányban feltehető kérdésedre megpróbáltam választ adni, legalább azt nézd meg.
Részemről még áll a vásár.
Ez tökéletes töltő a motor aksihoz, a 3,8A, az a maximális töltőárama, de csepptölt is, vagy amit akarsz, azt csinál. 0,07A is tud. Feltölti az aksit, utána szintentart, szinte teljesen automatikus, csak azt kell megadnod neki, hogy mit szeretnél csinálni vele. Kifejezetten érdemes megvenni szerintem, ezért az árért nem kapsz ilyen tudásút.
Annyi a MAX, amit tud. Az akku merültségének függvényében automatikusan szabályoznak. Ezek már nem a ruszki, konyhaszekrény méretű vasládák, amikkel anno a Wartburg akksiját töltöttük.
Én is akarok venni valami motoros töltőt mert a kocsimhoz való 4A-t tölt, és úgy tudom hogy 1A lenne ideális.
A leírás szerint az aldis 3,8A-val tölt 12V-nál. A készülékre is ez van írva?
Ámulok. Mert azt még értem, hogy egy típust ennyire ismer az ember. De ez már - legalábbis számomra - több mint műszaki érzék.
Igazából mindegy is, ez a lánc nem nyúlik, a pumpa piszok könnyen forog és nem is zajol. Nincs jelentősége a fedél formájának.
81-83: http://goo.gl/VlM53Z
83 után: http://goo.gl/cqkb51