Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De olyan,hogy 154km.nél kifogyott és se kép se hang amíg nem volt itatás? Bele ment 11liter,tehát a 2,6l tartalék benne marad.
Én még soha nem töltöttem a motor aksiját.
535-ösről van tapasztalom. Két tél. Szívás kivenni. Lakásba fel. Havonta le. Szívás be tenni is. 15 perc járatás. Aksi, ki, és fel. Majd egy hónap múlva újra. Márciusig. S soha nem kellet még töltögetnem. Bár le is kopogom.
Nekem az 535-ös fogyasztásáról a tapasztalatom.
Ha mentem vele egy karikát és rátankoltam, akkor nagyon durva adatok jöttek ki. Mindig sokra jött ki a fogyasztás. De ha üres, tartalékos tankra tankoltam tele, akkor jó let. (4,3-4,8-ig)
Hogy az miért van így azt nem tudom. De így tapasztaltam.
oks!ment a válasz
Van aki mindig benne hagyja. Szerintem is jobb, ha a meleg lakásban telel. Az 535ös-ből elég szívás kivenni de szerencsére a nagyból tök egyszerű. Megvettem ma én is és rögtön nekiláttam a foglalkozásnak.
Tisztelt szaddi
tegnap a reglapodon megtalálható citromládádban minden ezirányban feltehető kérdésedre megpróbáltam választ adni, legalább azt nézd meg.
Részemről még áll a vásár.
Oké, köszi, akkor én is veszek egy ilyet, most már 5 éves az aksim úgyhogy lehet szükség lesz rá. (szégyellem magam de 2 télen is csak simán benne hagytam a motorban, néha beindítva)
Szia!
Ez tökéletes töltő a motor aksihoz, a 3,8A, az a maximális töltőárama, de csepptölt is, vagy amit akarsz, azt csinál. 0,07A is tud. Feltölti az aksit, utána szintentart, szinte teljesen automatikus, csak azt kell megadnod neki, hogy mit szeretnél csinálni vele. Kifejezetten érdemes megvenni szerintem, ezért az árért nem kapsz ilyen tudásút.
El kell oszlassak egy tévhitet: egyik sem tölt mindig a ráírt értékkel!
Annyi a MAX, amit tud. Az akku merültségének függvényében automatikusan szabályoznak. Ezek már nem a ruszki, konyhaszekrény méretű vasládák, amikkel anno a Wartburg akksiját töltöttük.
Szia Jogo!

Én is akarok venni valami motoros töltőt mert a kocsimhoz való 4A-t tölt, és úgy tudom hogy 1A lenne ideális.
A leírás szerint az aldis 3,8A-val tölt 12V-nál. A készülékre is ez van írva?
Csak ráfordított idő kérdése. :)
Hogy a fenébe tudsz ennyi mindent......
Ámulok. Mert azt még értem, hogy egy típust ennyire ismer az ember. De ez már - legalábbis számomra - több mint műszaki érzék.
Holnap beszélek vele
Ok. Köszi.
Lehet, hogy csak 920-asra vonatkozik, a Viragotech-en írták anno, hogy évjáratfüggő, de típust asszem nem említettek. Egy a lényeg: kétféle fedő van, senki ne kapjon szívrohamot, ne higgye, hogy hiányos az övé, ha kinyitja a blokkot.

Igazából mindegy is, ez a lánc nem nyúlik, a pumpa piszok könnyen forog és nem is zajol. Nincs jelentősége a fedél formájának.
Fasza nincs is messze. Kérdezd meg légyszi!
A 83utánira az van írva a fejlécen,hogy '82 xv750, a másikra meg,hogy xv920.
Lőrincen, a vasútállomásnál
Kettőt találgathatsz.

81-83: http://goo.gl/VlM53Z

83 után: http://goo.gl/cqkb51
Légy szíves rákérdezni! Hol van a szerelőd? De mindegy is elviszem a Jumperral ha leesik a hó.
Karbifelújítás. Rákérdezhetek a szerelőmre, nem hiszem, hogy a Mikuni nagy problémát okozna neki. Nekem nincs időm rá, rohadt sok dolgom van.
És az enyémen?
Nem is tudom mit mondjak. Rengeteget zabál az 535ös és nem azért, mert Sanyi gyilkolja. Miután megvettem Gyulától a verdát gurultunk együtt egy kicsit néhányszor. 67km-re 4,95 liter és hasonlók. Max 100as tempó, semmi füst, 2000et futott gyertyák. Tanácstalanság van. Nem működik a tartalék. Viszont 2 hónap állás után egy pöcc és indul. Érthetetlen. Sajnos az én szerelőm másnak nem csinál motort. Fekti műhely nem javít csak cserél és elég húzós. Valami ötlet? Membrán szakadás? Találgatok. Meg kéne csinálni. Sanyi asztalos nem ért hozzá. Nem is akar. Folytassam? Ha nincs a töltő hívlak és kérem a megvételét.
Ez ilyen laza eredetileg is. Az olajpumpán van egy lemez láncvédő fedél, azon van egy nyúlvány, amivel csökkenthető a lánc lógása. (83 utáni XV-ken)
Ha nem kapsz, csörögj rám, kiugrok oda, ahol vettem