Az Ady Endre úton, kispesten. A csepptöltésre nem válaszoltam, most látom, szóval automatikusan átkapcsol csepptöltésre, ha feltöltött, és regeneráló töltést is tud. 3800 valamennyi volt.
Mindenképpen meg lesz csinálva az enyémen,csak nem én fogom. Nagyon profi szerelőm van,csak a típust nem csinálta még. A videó és blackiex útmutatása után biztos,hogy menni fog. Most aztán különösen izgat,hogy miként nézhet ki az a szűrő! A komám 535ös gépe masszív olajsarat tartalmazott. Nincs mese ezt meg kell csinálni. Olaj meg marad a V twin.
Nem kell minden második héten kinyitni, félreértés ne essék, még csak évente se kell pucolni. DE ha kéz alól vesz az ember motort, célszerű a megvásárlás után egyszer rápillantani. Ha nincs rajta komoly mocsok, meg lehet nyugodni. Ha van, akkor ki kell pucolni és utána lehet megnyugodni, onnantól hosszú évekig jó minden. Nem kell túlzásokba esni, ha 8 év múlva nyitod ki legközelebb, az sem baj. Ennek ellenére fontos lehet, ha használtan veszel motort, sokadik tulajtól.
Különösen akkor, ha a motor már nem biztos, hogy bontatlan, vagy látszik itt-ott, hogy tubusos szilikonos tömítéssel lett illesztve. Ha nem a megfelelő módon kenik meg a tömítendő felületet, a többlet benyomódik a blokkba, ha a gumivá dermedt szilikon leszakad és elkezd keringeni az olajban, elzárhatja a szűrőt és meg lehet cseszni a kenést.
azt esetleg tudod h hány éves mociról van?
tessék
http://goo.gl/8WMeF7
A pumpa alján van egy lapos, téglalap alakú drótszűrő, az lóg le a karter aljára és onnan szívja be a felpumpálandó olajat.
http://i.ebayimg.com/t/1986-Ya...$_57.JPG
Nem kell minden második héten kinyitni, félreértés ne essék, még csak évente se kell pucolni. DE ha kéz alól vesz az ember motort, célszerű a megvásárlás után egyszer rápillantani. Ha nincs rajta komoly mocsok, meg lehet nyugodni. Ha van, akkor ki kell pucolni és utána lehet megnyugodni, onnantól hosszú évekig jó minden. Nem kell túlzásokba esni, ha 8 év múlva nyitod ki legközelebb, az sem baj. Ennek ellenére fontos lehet, ha használtan veszel motort, sokadik tulajtól.
Különösen akkor, ha a motor már nem biztos, hogy bontatlan, vagy látszik itt-ott, hogy tubusos szilikonos tömítéssel lett illesztve. Ha nem a megfelelő módon kenik meg a tömítendő felületet, a többlet benyomódik a blokkba, ha a gumivá dermedt szilikon leszakad és elkezd keringeni az olajban, elzárhatja a szűrőt és meg lehet cseszni a kenést.