Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem is ez a töltőm van, nagyon faxsza.
jöhetsz szinkronozni, de csak díjazásmentesen
Újra élesztési üzemmóóóód? Még mindig vérzik a szívem az elkúrt robesz akku miatt.
Annak a láncnak olyan lazának kell lennie vagy megnyúlt?
Reggel megnézem Vecsésen. Köszi. Nem akarsz átmenni virgács szerelőbe? Persze megfelelő díjazás ellenében.
Pontosabban: link :)
Az Ady Endre úton, kispesten. A csepptöltésre nem válaszoltam, most látom, szóval automatikusan átkapcsol csepptöltésre, ha feltöltött, és regeneráló töltést is tud. 3800 valamennyi volt.
A 6volt lett volna a következő kérdésem. A vecsési Aldiban vetted?
Elektronikus, motor, autó program, hideg töltő program, készenlétis, és 6V-ot is tud, ha kell. Okos masina.
Csepptöltő?
Tekerj vissza az 1088.oldalra és kattints rá littlerock nevére! Nézd meg a fotógalériáját! Nagyon rendezett 400as gépe volt. Arról van a kipu.
oks! kell! a héten megyek Pestre, szóval kellene egy telószám!

azt esetleg tudod h hány éves mociról van?
Ha valaki akar venni téli aksitöltőt, az ALDI-ban most közel 4 ezerért van igen kultúrált töltő, ma vettem, megéri az árát.
Tisztelt szaddi
tessék
múlt héten még elérhető volt,mondjuk én csak e-maileztem vele!
Ma én is próbáltam hívni, a nyereg miatt, igazad van, elérhetetlen.
hát igen...pont ezzel az emberrel beszéltem 1 hete.azóta eltűnt.viszont ennél fiatalabb mociról kéne...
Mindenképpen meg lesz csinálva az enyémen,csak nem én fogom. Nagyon profi szerelőm van,csak a típust nem csinálta még. A videó és blackiex útmutatása után biztos,hogy menni fog. Most aztán különösen izgat,hogy miként nézhet ki az a szűrő! A komám 535ös gépe masszív olajsarat tartalmazott. Nincs mese ezt meg kell csinálni. Olaj meg marad a V twin.
hű az nagyon jó lenne! várom a képeket!
Na majd a nyáron megprobálkozom a dologgal de hátha Nagyi2 megelőz vele és közkincsé teszi a tapasztalatait.
Ezt nem vitatom egy pillanatig sem.
Igazad van meglehet csinálni, de az 535 -é akkor is egyszerűbb volt.
Na, akkor a kép újra...

http://goo.gl/8WMeF7
Igen, nagy XV blokk és igen, van rajta szűrő.

A pumpa alján van egy lapos, téglalap alakú drótszűrő, az lóg le a karter aljára és onnan szívja be a felpumpálandó olajat.

http://i.ebayimg.com/t/1986-Ya...$_57.JPG

Nem kell minden második héten kinyitni, félreértés ne essék, még csak évente se kell pucolni. DE ha kéz alól vesz az ember motort, célszerű a megvásárlás után egyszer rápillantani. Ha nincs rajta komoly mocsok, meg lehet nyugodni. Ha van, akkor ki kell pucolni és utána lehet megnyugodni, onnantól hosszú évekig jó minden. Nem kell túlzásokba esni, ha 8 év múlva nyitod ki legközelebb, az sem baj. Ennek ellenére fontos lehet, ha használtan veszel motort, sokadik tulajtól.

Különösen akkor, ha a motor már nem biztos, hogy bontatlan, vagy látszik itt-ott, hogy tubusos szilikonos tömítéssel lett illesztve. Ha nem a megfelelő módon kenik meg a tömítendő felületet, a többlet benyomódik a blokkba, ha a gumivá dermedt szilikon leszakad és elkezd keringeni az olajban, elzárhatja a szűrőt és meg lehet cseszni a kenést.
Ezt ugynézem egy nagy viragó blok?