Az lehet,hogy hamarabb meg van de nekem tuti venni kell új tömítést is mert a régi mindig bekampecol. Ott is van valami szürő féleség vagy az olajszivatyú szűri a dágványt?
Ha visszajön a főtengelyes blokk, készítek fotókat az összerakásakor, abból ugyanis ki van műtve.
De tényleg piti meló. Hamarabb megvan, mint egy szelepállítás. El se lehet rontani.
Igen, kicsit olvass vissza, Nagyi2-nek és Katanának leírtam picit lejjebb, mi hol van. Ugyanúgy és ugyanaz vonatkozik a nagy Drag-re, mint az XV750-re.
A blokk szinte egyforma belül.
Ha László barátom XV-jét a vásárlás után átnézzük és még tavaly nyáron kivakartam volna a szűrőből azt, amit évek óta gyűjtött a drótháló, most nem lett volna szükség főtengelyműtétre.
Szia Tamás. Most repsol V-Twin20-50 van benne. de volt már castrol, és motul is, nagy különbségeket nem vettem észre.Kardánba friss olaj van azt nem kell cserélni. A motor olajat tavaszal cseréld le. olajszűrő Hilfiro HF145 tipusú van benne. A durva szűröt én nem piszkáltam,szerintem ezért ne szedd szét.
Tisztelt szaddi
Idén tavasszal littlerocktól vettem komplett kipuft
az 535-re, szeptemberben egy hétig volt a mocin, amíg levizsgázott.
Tehát nem lelakott, príma állapotban van. Annyiért odaadom amennyiért én vettem = 20e Ft. Úgysem tudok mit kezdeni vele. Délután lefényképzem.
Én sem hiszem, csak lehetőségként jutott eszembe.
Annak idején a VX suzukimnak volt olyan hangja mint a farmotoros ikarusznak, akkor említette valaki hogy annál lehet valami ilyesmi gond. Amúgy nem kottyant, vagy rántott, csak fütyült mint a körfűrész
Nos... Minél újabb és dizájnosabb, modernebb vasat veszel, annál nagyobb szívás minden karbantartási művelet.
Az XVS még egy viszonylag egyszerű játékos ebből a szemszögből. Semmi DOHC, semmi vízhűtés, semmi hidraulikus kupplung vagy injektor... Világvége, én mondom. :)
Van, de le kell hozzá venni a generátor oldali deklit kompletten, a lendkerék alatt, a blokk alján van a pumpa, azzal együtt jön ki. Lánccal hajtja a pumpát a főtengely, a lánckerék leszerelése után 4 imbuszcsavar eltávolítása után kihúzható.
Ugyanott van a szűrő, mint a 750/1100-esen (mivel ugyanaz a blokk), csak itt le kell bontani a kipufogót is.
A kardán hézagolása? Jó kérdés. Bordás hüvelybe megy elöl-hátul, el nem tudom képzelni, mit kell ott hézagolni.
De tényleg piti meló. Hamarabb megvan, mint egy szelepállítás. El se lehet rontani.
A blokk szinte egyforma belül.
Azt kérdezném,hogy az xvs 1100 dragnak van e még egy plusz olyan olajszűrője mint az 535-nek volt?
Nem nagy meló, tavasszal nekem is esedékes. Az alábbi videón jól látható a pumpa és a lánca, nincs nagyon mélyre beásva.
http://www.youtube.com/watch?v...
Ha László barátom XV-jét a vásárlás után átnézzük és még tavaly nyáron kivakartam volna a szűrőből azt, amit évek óta gyűjtött a drótháló, most nem lett volna szükség főtengelyműtétre.
Idén tavasszal littlerocktól vettem komplett kipuft
az 535-re, szeptemberben egy hétig volt a mocin, amíg levizsgázott.
Tehát nem lelakott, príma állapotban van. Annyiért odaadom amennyiért én vettem = 20e Ft. Úgysem tudok mit kezdeni vele. Délután lefényképzem.
Annak idején a VX suzukimnak volt olyan hangja mint a farmotoros ikarusznak, akkor említette valaki hogy annál lehet valami ilyesmi gond. Amúgy nem kottyant, vagy rántott, csak fütyült mint a körfűrész
Az XVS még egy viszonylag egyszerű játékos ebből a szemszögből. Semmi DOHC, semmi vízhűtés, semmi hidraulikus kupplung vagy injektor... Világvége, én mondom. :)
a lényeg.kipufogó cserém lesz.tud valaki jót,eladót? volt egy fószer aki erre a hétre ígérte de aztán eltűnt.
A kardán hézagolása? Jó kérdés. Bordás hüvelybe megy elöl-hátul, el nem tudom képzelni, mit kell ott hézagolni.